Canva nuotr.

5 dažniausios reklamos socialiniams tinklams klaidos ir kaip jų išvengti

Socialinių tinklų naudotojų skaičius sparčiai auga. Aktyvių vartotojų skaičius jau viršijo 2,5 mlrd. ir tikimasi, kad artimiausiais metais jis tik didės. Žmonės daug laiko praleidžia įvairiose socialinėse platformose. Tai verčia ir mažas, ir dideles įmones išleisti nemažai pinigų socialinių tinklų rinkodaros kampanijoms.

2018 m. Mediapost atlikto tyrimo duomenimis, 90 % apklaustų organizacijų teigė, kad pagrindinis socialinių tinklų rinkodaros tikslas – didinti prekės ženklo žinomumą. Tačiau yra daugybė įmonių, kurios iš savo rinkodaros kampanijų nesugebėjo gauti norimos grąžos. Raktas į didesnę bet kurios rinkodaros kampanijos grąžą yra strategija. Kad gautumėte norimą grąžą, privalote turėti veiksmingą strategiją. Kuriant reklamą socialiniams tinklams, svarbu atkreipti dėmesį į dažniausiai pasitaikančias klaidas ir jų vengti.

Rinkodaros strategijos neturėjimas

Socialinių tinklų rinkodaros strategijos sukūrimas atrodo savaime suprantamas dalykas. Tačiau daugelis įmonių to nedaro. Jos patenka į spąstus, kai skelbia informaciją socialinėje medijoje, neturėdamos jokio nuoseklaus plano. Į socialinių tinklų optimizavimą turėtumėte žiūrėti taip pat rimtai, kaip ir į bet kokias kitas rinkodaros priemones.

Sudarykite konkrečių tikslų, kuriuos norite pasiekti, sąrašą. Tada nustatykite biudžetą ir sukurkite lengvai įgyvendinamą veiksmų planą. Jame turėtų būti aiškiai išdėstyta, ką tikitės pasiekti, kaip ketinate matuoti rezultatus ir kiek išteklių gali prireikti.

Nekokybiškas turinys

Jei paskyroje pasirodo nepatikrintas turinys su gramatinėmis klaidomis arba ne pagal paskirtį, tai labai kenkia prekės ženklo įvaizdžiui. Įpareigokite darbuotojus dukart patikrinti kiekvieną planuojamą paskelbti turinį. Taip pat patikrinkite, ar nėra neatitikimų nuotraukose, vaizdo įrašuose ir grafinio dizaino maketuose.

Nenuoseklus įrašų skelbimas

Nuoseklumas yra visos internetinės rinkodaros augimo pagrindas. Panagrinėkime Instagram atvejį. Ši platforma neseniai perkopė 1,3 mlrd. naudotojų ribą, todėl prekių ženklai turi prieigą prie didžiulės auditorijos. Nors tokio dydžio naudotojų bazė yra privalumas, tai taip pat reiškia, kad vis daugiau įmonių siekia atkreipti šios auditorijos dėmesį. Auga konkurencija.

Nenuoseklus turinio skelbimas kenkia galimybėms patekti į potencialių klientų akiratį ir leidžia konkurentams įgyti pranašumą. Jei norite, kad prekės ženklas išliktų dėmesio centre, svarbu reguliariai skelbti informaciją. Jei neturite laiko tai daryti rankiniu būdu, naudokite automatizavimo įrankius, kad galėtumėte laikytis grafiko.

Tendencijų ignoravimas

Tendencijos skirtos ne tik nuomonės formuotojams ir Z kartai. Reklamos socialiniuose tinkluose specialistai visada turėtų žinoti naujausias tendencijas, kad galėtų jas pritaikyti taip, jog jos atitiktų prekės ženklo balsą ir auditoriją.

Vienodas požiūris į visus socialinius kanalus

Šios klaidos esmė yra ta, kad prekės ženklas naudoja keletą skirtingų socialinių platformų ir visose skelbia tą patį turinį, tuo pačiu formatu. Nors galite naudoti tą patį turinį visose platformose, reikia pritaikyti vizualų formatus ir pasirūpinti, kad kiekvienai auditorijai lydinti žinutė būtų skirtinga.

Čia iškyla problema. TikTok naudotojų demografinė sudėtis labai skiriasi nuo Facebook naudotojų demografinės sudėties. Dar svarbiau, kad kiekvienos platformos funkcijos, rinkodaros priemonės, auditorijos interesai ir elgsena skiriasi. TikTok orientuota į vaizdo įrašus. LinkedIn – į su darbu susijusias temas. Facebook – į vidutinio amžiaus žmones.

Geresnė strategija yra pasirinkti mažiau kanalų – tuos, kurie geriausiai atitinka tikslines grupes, – ir sutelkti dėmesį į kokybiško turinio pateikimą. Profesionalų turinį socialiniams tinklams galite užsisakyti čia: https://econtent.store/produktu-fotografija/.

Canva nuotr.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: