Lietuvos naujienosVerslas

6 faktai apie „Huawei“: kas lėmė įmonės augimą iki 180 tūkst. darbuotojų korporacijos?

„Huawei P30 Pro“, „Mate 20 Pro“, „MediaPad“ – šiuos pavadinimus žino daugelis išmaniaisiais telefonais bei planšetiniais kompiuteriais besidominčių žmonių. Tačiau vartotojams skirtos mobiliojo ryšio įrangos bei planšečių gamyba sudaro tik dalį 170 šalių ir teritorijų veikiančios „Huawei“ įmonės veiklos. Šiandien prieš daugiau nei trisdešimt metų įkurtos ir į 180 tūkst. darbuotojų turintį gigantą išaugusios korporacijos produktai bei paslaugos tarnauja daugiau nei trečdaliui planetos gyventojų.

Kas lėmė, kad įmonė užaugo iki tokios visame pasaulyje žinomos korporacijos?

Komanda iš daugiau nei 160 šalių

Pagrindinė „Huawei“ būstinė yra Kinijoje, kur ir pradėta veikla, tačiau korporacija turi padalinius visame pasaulyje. Iš viso joje dirba 180 000 žmonių ir 32 900 jų – užsieniečiai (18 proc.). Čia dirba žmonės iš 161 pasaulio valstybės, tarp jų – ir Lietuvos.

Įvairiuose pasaulio kraštuose sutelkti profesionalai leidžia geriau suprasti įvairių regionų vartotojų poreikius.

Dėmesys tyrimams

45 proc. „Huawei“ darbuotojų (80 000) dirba visame pasaulyje įsteigtuose penkiolikoje tyrimų ir plėtros padalinių. Skaičiuojama, kad pastarąjį dešimtmetį tyrimams buvo išleisti 45 mlrd. dolerių – kasmet apie 10–15 proc. visų pajamų. Toks požiūris į ateitį leidžia būti priekyje diegiant svarbiausias technologijas.

Iki 2017 m. buvo pateikta daugiau nei 57 tūkst. patentų prašymų Kinijoje ir daugiau nei 39 tūkst. – už šalies ribų.

Klientų pasitikėjimas

Investicijos į technologijas geriausiai matomos išmaniuosiuose telefonuose – pavyzdžiui, „Huawei“ bendradarbiavimo su „Leica“ kamerų gamintoju rezultatas yra aukščiausios kokybės fotografijas fiksuojantys įrenginiai ir tokios visiškai unikalios technologijos kaip 10 kartų optinis priartinimas „P30 Pro“ telefone.

Vartotojų pasitikėjimas įmonės produkcija taip pat auga: telefonų rinkoje gamintojas įsitvirtino antroje vietoje ir artėja pirmosios link – pirmąjį 2019 m. pusmetį buvo parduoti 118 mln. išmaniųjų telefonų, tai – 24 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Analogiškai augo ir įmonės pajamos, iki 401,3 mlrd. juanių (58,3 mlrd. JAV dolerių) – tai 23 proc. daugiau nei pernai.

Akcininkų struktūra

„Huawei“ yra unikali savo valdymo struktūra – visos jos akcijos priklauso darbuotojams. Į „Huawei Employee Stock Ownership Plan“ (ESOP) yra įsitraukę daugiau nei 80 tūkst. darbuotojų Kinijoje – visi jie kaip priedą prie savo darbo rezultatų gali gauti įmonės akcijų. Įmonės įkūrėjas ir vadovas Ren Zhengfei kontroliuoja beveik 1,4 proc. akcijų.

Tokia struktūra užtikrina, kad darbuotojai yra motyvuoti kurti pridėtinę vertę įmonei, o ji pati išliks nepriklausoma nuo vyriausybių ar investicinių fondų, nesieks bet kokiomis sąlygomis didinti pelno maržos.

5G technologijos

„Huawei“ gamina ne tik telefonus, bet ir ryšio įrangą. Įmonė yra 5G technologijų plėtros lyderė, o „Huawei“ LTE ryšio įranga įdiegta daugiau nei 140 pasaulio valstybių sostinių.

5G tyrimus technologijų įmonė pradėjo dar 2009 metais ir iki 2018 m. į juos investavo daugiau nei 600 mln. dolerių. Visame pasaulyje įsteigta vienuolika 5G tyrimų centrų, kuriuose dirba daugiau nei 2 000 profesionalų.

Kinijos įmonės teikiamais pažangiais 5G sprendimais jau naudojasi „Vodafone“, „Deutsche Telekom“, „China Mobile“ ir kiti įvairiose rinkose lyderių pozicijas užimantys telekomunikacinių paslaugų teikėjai.

Plati veikla

„Huawei Safe City“, „Digital Banking Solution“, „Better Connected Smart Grid Solution“ ir daugelis kitų – tai miestams ir valstybėms teikiamos paslaugos. Technologijos ir įvairūs sprendimai optimizuoja transporto, bankų veiklą, efektyvina energijos tiekimą.

Pavyzdžiui, „Huawei“ skaitmeninės bankininkystės sprendimu naudojasi daugiau nei 300 institucijų visame pasaulyje, tarp jų – ir šeši iš dešimties didžiausių bankų. Įmonės sukurtu ir tobulinamu energijos tiekimo sprendimu – trylika iš dvidešimties didžiausių pasaulio energetikos bendrovių.

Apie Huawei Consumer BG

Huawei produktai ir paslaugos tiekiami daugiau nei į 170 valstybių, jas naudoja trečdalis viso pasaulio žmonių. Keturiolika tyrimų ir plėtros centrų įsteigta JAV, Vokietijoje, Švedijoje, Rusijoje, Indijoje ir Kinijoje. Huawei Consumer FB yra vienas iš trijų Huawei padalinių, jis apima išmaniuosius telefonus, kompiuterius, planšetes, dėvimus aksesuarus bei debesų kompiuteriją. Huawei turi beveik 30 metų patirtį telekomunikacijose ir naujausias technologijas pristato klientams visame pasaulyje.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!

Siūlome perskaityti

Panevėžio naujienos

Aukštaitijos naujienos

Komentarai

Lietuvos naujienos

Kultūros naujienos

Laisvalaikis

AINA TV

Istorijos puslapiai

Bendruomenės naujienos

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Back to top button
Close