Organizatorių nuotr.

Prie „Bolt Food“ – jungiasi IKI: prekes iš parduotuvių pristatys ir Panevėžyje

Maisto ir prekių pristatymo platforma „Bolt Food“ pradeda bendradarbiavimą su vienu didžiausių Lietuvos mažmeninės prekybos tinklų IKI. Nuo šiol klientai per „Bolt Food“ programėlę gali užsisakyti prekes iš beveik trisdešimties IKI parduotuvių devyniuose Lietuvos miestuose.

Prie platformos „Bolt Food“ prisijungia IKI parduotuvės Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Marijampolėje, Alytuje, Mažeikiuose ir Jonavoje. Apsipirkdami IKI parduotuvėse per platformą „Bolt Food“ naudotojai galės rinktis iš tūkstančių prekių – nuo šviežių vaisių ir daržovių, bakalėjos prekių iki jau paruoštų patiekalų, užkandžių, gėrimų ir kitų. Minint IKI ir „Bolt Food“ bendradarbiavimo pradžią, klientai programėlėje galės pasinaudoti įvairiais pasiūlymais, kurie bus reguliariai atnaujinami.

Jaagupas Jalakasas, „Bolt Food“ generalinis vadovas Lietuvoje ir Estijoje, sako, kad šis žingsnis reiškia, jog „Bolt Food“ naudotojams bus prieinamas dar platesnis maisto prekių asortimentas, ir džiaugiasi, kad nuo pat bendradarbiavimo pradžios pristatymą iš IKI parduotuvių „Bolt Food“ gali vykdyti net devyniuose Lietuvos miestuose.

„Dauguma žmonių į parduotuvę apsipirkti būtiniausių prekių keliauja du, tris ar net daugiau kartų per savaitę. Tikime, kad galimybė greitai užsisakyti maisto produktų ir kitų prekių į namus padeda mūsų vartotojams sutaupyti laiko ir ypač gelbsti tada, kai kažko prireikia čia ir dabar. Be to, mūsų duomenys rodo, kad daug žmonių naudojasi pristatymo paslaugomis norėdami užsakyti maisto ar kitų reikalingų prekių vyresnio amžiaus giminaičiams ar artimiesiems, kuriems nėra lengva dažnai nueiti į parduotuvę“, – sako J. Jalakasas.

Pasak Nijolės Kvietkauskaitės, „IKI Lietuva“ generalinės direktorės, tendencija akivaizdi – poreikis prireikusius produktus gauti kuo greičiau ir patogiau tik didėja.

„Siekdami kuo geriau pateisinti šiuolaikinio pirkėjo lūkesčius, ne tik ir toliau auginame, naujiname savo fizinių parduotuvių tinklą, bet ir jau penkerius metus aktyviai vykdome internetinę prekybą per „LastMile“ platformą. Savos el. parduotuvės vystymas mums ir toliau bus vienas iš strateginių prioritetų, tačiau norėdami pritraukti platesnį klientų ratą, būti arčiau savo jaunesnės auditorijos, pradedame dirbti ir su „Bolt Food“. Įvairovė mums labai svarbi. Pirkėjai mus vertina už platų prekių asortimentą, tad natūralus žingsnis – pasiūlyti ir skirtingų būdų, kaip jų įsigyti taupant tiek pinigus, tiek laiką“, – sako IKI vadovė.

N.Kvietkauskaitės teigimu, potencialiems klientams įvesdamas papildomą kanalą apsipirkti, IKI tinklas bus dar patogesnis tiems, kurie nėra dideli planuotojai. Ji pastebi, kad per „LastMile“ programėlę pirkėjai mėgsta apsipirkti ne tik kasdienai, bet ir visai savaitei, taip pat naudojasi galimybe apsirūpinti produktais greičiau ir pirkinius atsiimti parduotuvėse. Tuo tarpu „Bolt Food“ padės, kai kažko prireikia akimirksniu.

„Tikime, kad partnerių integravimas į mūsų platformą ne tik padeda jiems augti ir pasiekti platesnę auditoriją be papildomų investicijų į technologinius sprendimus, bet ir stiprina „Bolt“ misiją prisidėti prie miestų, kuriuose žmonės nori gyventi, kūrimo. Manome, kad klestinti maisto ir kitų prekių pristatymo ekosistema yra svarbi tokių miestų dalis“, – sako „Bolt Food“ atstovas J. Jalakasas.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojame parsisiųsti:

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: