AB „Panevėžio energija“ laikinai keičia klientų aptarnavimo tvarką

Atsižvelgiant į situaciją Lietuvoje dėl koronaviruso pandemijos, AB „Panevėžio energija“ praneša, kad nuo 2020 m. lapkričio 3 d. laikinai keičia klientų aptarnavimo tvarką ir bendrovės patalpose priims tik iš anksto užsiregistravusius klientus ir tik tuos, kurių klausimų bei problemų negalima išspręsti nuotoliniu būdu, t.y. telefonu ar elektroniniu paštu.

Norinčius atvykti į bendrovės patalpas šilumos vartotojus kviečiame registruotis tel. 8-45-501050. Registracijos telefonas skirtas visų rajonų, kuriuose bendrovė tiekia šilumą ir karštą vandenį, vartotojams, t. y. Panevėžio miesto ir rajono, Kėdainių, Rokiškio, Kupiškio, Pasvalio ir Zarasų rajonuose esantiems bendrovės klientams.

Prašymą atvykti į bendrovės patalpas galima pateikti ir elektroniniu paštuklientai@pe.lt. Su vartotoju bus susisiekta telefonu ar elektroniniu paštu bei suderintas vartotojo atvykimo į bendrovę data ir laikas.

Klientai, atvykę į bendrovės patalpas, privalo dėvėti nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones, įėjus į bendrovės patalpas dezinfekuoti rankas, o mokant už šilumą ir karštą vandenį pageidautina atsiskaityti ne grynais pinigais, o banko kortelėmis.

Daugiau informacijos apie klientų aptarnavimą ir klientų įvairių klausimų sprendimą – bendrovės interneto svetainėje www.pe.lt.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Sponsored video


Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: