AB „Utenos trikotažas“ įmonių grupė uždirbo 1,2 mln. Eur pelno iki mokesčių

Didžiausia Vidurio ir Rytų Europos tekstilės įmonių grupė „Utenos trikotažas“ 2016 metais uždirbo 1,2 mln. Eur pelno iki mokesčių. 2015 metais grupė patyrė 0,3 mln. Eur ikimokestinių nuostolių. Įmonių grupės EBITDA 2016 m. sudarė 2,2 mln. Eur, kai 2015 metais EBITDA siekė 1,0 mln. Eur. „Utenos trikotažo“ įmonių grupei priklauso bendrovės „Utenos trikotažas“, „Šatrija“, „Gotija“ ir „Mrija“ (Ukraina), įmonių grupė yra SBA koncerno dalis.

AB „Utenos trikotažas“ 2016 m. uždirbo 0,7 mln. Eur ikimokestinio pelno, kai 2015 m. buvo fiksuojamas 0,2 mln. Eur nuostolis prieš mokesčius. Bendrovė uždirbo 1,4 mln. Eur EBITDA, t.y. beveik tris kartus daugiau nei 2015 m., kai bendrovės EBITDA siekė 0,5 mln. eurų.

Konsoliduoti grupės pardavimai 2016 m., lyginant su metais prieš tai, augo 20,4 proc. ir pasiekė 22,8 mln. eurų. Bendrovės „Utenos trikotažas“ pardavimai per praėjusius metus pasiekė 19,6 mln. Eur, kai tuo pačiu metu 2015 m. jie sudarė 16,0 mln. eurų.

Pagrindinė gerėjančių pelningumo rodiklių priežastis – reikšmingai augusios bendrovės ir grupės veiklos apimtys. Prie grupės veiklos rezultatų prisidėjo bendrovė „Šatrija“, kurios pardavimai praėjusiais metais augo 16 proc., o bendrovės uždirbtas ikimokestinis pelnas siekė 0,4 mln. eurų. Bendrovės „Utenos trikotažas“ pardavimų apimtys 2016 m. augo 22,5 procentų. Augimą pavyko pasiekti visuose pagrindiniuose pardavimų regionuose: vokiškai kalbančiose šalyse (Vokietijoje, Austrijoje, Šveicarijoje – DACH), Skandinavijoje (Šve-dijoje, Norvegijoje, Danijoje, Suomijoje), Lietuvoje ir kitur.

Didžiausias – DACH – regionas augo 6,2 proc., čia sugeneruota 42,9 proc. visų bendrovės pardavimų. Naujai pritrauktų klientų dėka 44,8 proc. augo pardavimai Skandinavijoje – šio regiono pardavimai sudarė 26,2 proc. visų bendrovės pardavimų. Lietuvoje pardavimai augo 54,3 proc., juos paskatino nuosavų preki-nių ženklų UTENOS ir ABOUT bei užsakomųjų gaminių pardavimai. Pardavimai Lietuvoje sudarė 21,9 proc. visų bendrovės pardavimų apimties.

„2017 m. tikimės išlaikyti dviženklį pardavimų augimo tempą. Naujų, inovatyvių medžiagų kūrimas ir gamy-ba išlieka vienu pagrindinių bendrovės prioritetų. Be to, šiemet „Utenos trikotažas“ prisijungė prie „Green-peace“ inicijuotos „Detox“ iniciatyvos, kuria patvirtina savo įsipareigojimą vykdyti ekologišką ir švarią gamy-bą. Klientai vis labiau vertina gaminių ir gamybos procesų poveikį aplinkai ir žmogui, todėl bendrovės strate-gijoje daug dėmesio skiriama ir šiai sričiai“, – sako „Utenos trikotažo“ generalinis direktorius Algirdas Šabū-nas.

„Naujų klientų pritraukimas ir nuosavų prekinių ženklų vystymas turėtų tapti pagrindiniais tolimesnio augimo varikliais. Praėjusiais metais atnaujintas UTENOS prekinis ženklas sulaukė nemažo partnerių ir vartotojų dėmesio Lietuvos rinkoje. Metų pabaigoje prasidėjusi prekybos taškų plėtra, tikimės, ir šiemet didins mūsų gaminamos produkcijos prieinamumą ir prisidės prie pardavimų augimo“, – priduria A. Šabūnas.

„Utenos trikotažas“ yra didžiausia ir viena moderniausių trikotažo produkcijos gamybos įmonių Vidurio ir Rytų Europoje, 2017 m. minėsianti veiklos 50 metų jubiliejų. „Utenos trikotažo“ įmonių grupė, kuriai taip pat priklauso bendrovės „Šatrija“, „Gotija“ ir „Mrija“ (Ukraina), yra SBA koncerno dalis. Bendrovė „Utenos triko-tažas“ šiuo metu valdo „Utenos“ ir „About“ mažmeninės prekybos prekių ženklus. Nuo 2017 m. „Utenos trikotažas“ pirmoji iš Lietuvos įmonių prisijungė prie „Greenpeace“ projekto „Detox“, kuriuo iki 2020 m. įsipareigoja savo gamybos grandyse eliminuoti žaliavas, galinčias turėti neigiamą poveikį žmogui ar aplinkai.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite:

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *