Ar įmanoma suremontuoti susidėvėjusį variklį jo neardant?

Automobilio agregatai bėgant laikui dėvisi. Didžiuliai krūviai aukštoje temperatūroje, trintis padaro savo ir ilgainiui mechaniniai komponentai praranda savo gamyklines savybes. Tačiau suomiai išvystė technologiją, kuri leidžia restauruoti ir atkurti mazgų parametrus iki gamyklinių savybių neardant nei variklio, nei pavarų dėžės, nei kitų komponentų. Jų burtai slypi gamtoje.

Variklius pataisys gamta

Įsivaizduokite: į gerokai pavažinėtą variklį, praradusį kompresiją, trauką, pasižymintį apgailėtinomis degalų sąnaudomis įpilate tam tikrą mišinį iš buteliuko ir po pusdienio motoras pradeda dirbti taip, kaip niekada anksčiau. Tokius burtus sukūrė suomių chemikai.

Suomijos kompanijos „RSV Master“ atstovas Lietuvoje Antanas Pocius sako, kad jokios magijos produkte nėra, stebuklus daro gamta: specialūs mineralų mišiniai, kuriuos išgryninus šie veikiami trinties išvalo variklį ir apsilipdo aplink sueižėjusias vietas.

„Tų mineralų mišiniai veikia nuo trinties su juodaisiais metalais. Jie nereaguoja į jokius skysčius, tad pilasi į variklio alyvą. Alyva tampa mineralo nešėju. Mineralas – metalo keramika, kuri yra labai kieta ir slidi medžiaga, kurios vienoje pakuotėje yra maždaug 2-4 gramai“, – apie medžiagą papasakojo A. Pocius.

Metalo keramika varikliui padeda veikti efektyviau

Žiūrint per mikroskopą variklio vidinės dalys būna pašiauštos, jose yra nišos, užsikimšusios nuodegomis ir kitomis medžiagomis, nešvariose nišose nevyksta jokios reakcijos. Polimerų pagalba surenkami mineralai „RSV Master“ priemonėje išvalo visas nišas ir į jas įsėda. Mineralų dulkės lydosi ir padengia nusidėvėjusias variklio dalis sugebėdamos panaikinti netgi cilindro elipsės formą, kuri atsiranda smarkiai susidėvėjus varikliui. Tokiu būdu „RSV Master“ produktas gali iki gamyklinių parametrų atstatyti variklio parametrus. Platintojai Lietuvoje teigia, kad variklis daugiau nei reikia tais mineralais neapkimba ir jokių ribų neperžengia.

Šio skysčio pagalba atnaujinus variklį vairuotojas pajus padidėjusią galią, pagerėjusią ekonomiją ir ekologinius parametrus.

„Kadangi metalo keramika yra slidi, variklyje sumažėja trintis, komponentai juda lengviau. Be to, kai užkamšomi sueižėjimai, daug efektyviau vyksta sprogimai ir dėl to variklio darbas pagerėja, variklis sukasi žymiai lengviau. Pabandykite pačiuožti su batais ant asfalto ir ledo. Skirtumas aiškus“, – išaiškino „RVS Master“ atstovas Lietuvoje.

Pašnekovas sako, kad priemonė tinka ne tik gerai pavažinėtiems varikliams, ją naudoja ir naujose transporto priemonėse. Įpylus jos į naują variklį ji dilimo procesą sustabdo bent 100-ui tūkst. km.

Nekenkia, jei naudojama teisingai

Produkto platintojai teigia, kad „RVS Master“ varikliui pakenkti negali, jei ji yra naudojama teisingai, kaip nurodo gamintojas. Kitu atveju, stebuklingas istorijas, kaip sudėvėtos senos Būlkos variklis su 3,3 siekiančia kompresija per pusdienį atsistato iki gamyklinių parametrų sudrumsčia istorijos, kaip jaunuoliui vos užsipylus skysčio ir dideliu greičiu išrūkus tolyn variklyje prasisuka indėklai. Priemonė veikia lydantis mineralams makro įtrūkimuose, tad būtina užpylus priemonę bent 15 min varikliui leisti dirbti laisvais sūkiais, o vėliau kurį laiką pasivažinėti ramiai.

Antanas Pocius sako, kad didelę antireklamą jo produktui skleidžia ir vairuotojai, kurie priemonę pila į alyvą leidžiančius ir problemų turinčius variklius. Ji iki gamyklinių parametrų atstato natūraliai susidėvėjusius variklius.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: