Atnaujintas „Lietuvos draudimo“ prekės ženklas atspindi patikimumą

Lietuvos ne gyvybės draudimo rinkos lyderis „Lietuvos draudimas“ rinkai pristato atnaujintą savo prekės ženklą. Didžiausia ir ilgiausią patirtį rinkoje turinti draudikė naujuoju logotipu nori pabrėžti savo lietuvišką prigimtį, pasitikėjimą, kurį užsitarnavo per ilgametę patirtį ir dėmesingumą klientų poreikiams.

„Lietuvos draudimas“ yra ilgiausiai rinkoje veikianti, taigi ir daugiausiai patirties sukaupusi draudikė. Jau beveik šimtmetį kasdien rūpinamės klientų saugumu ir užtikriname jų gyvenimo kokybę atsitikus nelaimei. Įgyvendindami šiuos įsipareigojimus klientams ir verslo partneriams užsitarnavome patikimiausios draudimo bendrovės reputaciją. Pasitikėjimo kūrimas bei rūpinimasis klientais yra mūsų pagrindiniai verslo prioritetai, kurie atsispindi ir atnaujintame prekės ženkle“, – sako „Lietuvos draudimo“ generalinis direktorius Kęstutis Šerpytis. Naujojo prekės ženklo centre yra bendrovės pavadinimas „Lietuvos draudimas“, o jį gaubia dviejų spalvų lanko fragmentai. Šie dizaino elementai simbolizuoja apglėbiančias rankas, rūpestingumą ir saugumą, abipusį pasitikėjimą.

Rinkos tyrimų bendrovės „Socialinės informacijos centro” (SIC) 2014 m. gruodį atlikto ne gyvybės draudimo rinkos tyrimo duomenimis, absoliuti dauguma (83 proc.) „Lietuvos draudimo“ klientų sako, kad jie pasitiki „Lietuvos draudimu“, o beveik pusė – 48 proc. – visų besidraudžiančiųjų „Lietuvos draudimą“ vertina kaip patikimą bendrovę. Pagal šį rodiklį, tyrimo duomenimis, „Lietuvos draudimas“ daugiau nei dvigubai lenkia savo konkurentus. Tyrimo metu atsitiktinės atrankos būdu apklausta 1012 suaugusių respondentų visoje Lietuvoje.

„Pasitikėjimas mūsų versle yra labai svarbus, nes klientai, rinkdamiesi draudimo bendrovę, perka pažadą padėti nutikus nelaimei. Mūsų kryptingas darbas rūpinantis klientais, tesint duodamus pažadus davė rezultatų – esame pasitikėjimo lyderiai. Matydami tai norime toliau stiprinti šį savo strateginį išskirtinumą su atnaujintu prekės ženklu“, – teigė K. Šerpytis.

Bendrovės logotipas yra atnaujinamas pasikeitus įmonėms akcininkams, nauja simbolika perteikia patikimumo aspektą, pats atnaujintas prekės ženklas išsaugo savo lietuviškumą ir autentiškumą, nes „Lietuvos draudimas“ visų pirma yra sėkminga vietos kompanija. Naująjį „Lietuvos draudimo“ prekės ženklą sukūrė lietuvių dizaineriai – prekės ženklų kūrybos agentūra „Brandworks“. Į logotipo keitimą „Lietuvos draudimas“ investuos daugiau nei pusę milijono eurų.

„Lietuvos draudimo“ prekės ženklo istorija siekia tarpukario Lietuvą – 1921 metus, kai buvo įkurta „Lietuvos valstybinio apdraudimo įstaiga“. Nuo pat veiklos pradžios įmonė yra populiariausia ne gyvybės draudimo rinkos bendrovė, tapo didžiausia ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse. Šiandien „Lietuvos draudimo“ paslaugomis naudojasi beveik pusė milijono privačių ir verslo klientų, kuriais kasdien rūpinasi daugiau nei 1,1 tūkst. darbuotojų. „Esame auganti ir pelninga, finansiškai stabili ir patikima draudimo kompanija“, – sakė K. Šerpytis.

Naujasis „Lietuvos draudimo“ prekės ženklas šiandien pasitiko klientus centrinėje įmonės būstinėje Vilniuje bei elektroninėje erdvėje, klientams siunčiami dokumentai nuo šios dienos yra paženklinti naujuoju logotipu, keičiasi su prekinio ženklo naudojimu susiję firminio stiliaus atributai.

Kaip bendrovė savo klientus ir partnerius informavo jau anksčiau, nei „Lietuvos draudimo“ pavadinimas, nei pagrindinės spalvos nesikeičia. Apskritai logotipo pakeitimas „Lietuvos draudimo“ klientams nesukels jokių nepatogumų – „Lietuvos draudimo“ rekvizitai (adresas, juridinio asmens kodas, PVM mokėtojo kodas) taip pat lieka nepakitę. Bendrovė planuoja, kad visi prekės ženklo keitimo darbai visoje Lietuvoje esančiuose bendrovės padaliniuose bus baigti iki balandžio pabaigos.

Lietuvos draudimas pernai pasirašė 412,7 mln. litų ne gyvybės draudimo įmokų, tai yra 0,7 proc. daugiau nei 2013 metais.  Skelbiamas devynių mėnesių „Lietuvos draudimo“ ikimokestinis pelnas siekė 42,935 mln. litų ir buvo 2,3 proc. didesnis nei per atitinkamą 2013 metų laikotarpį. Bendrovės patikimumą ir finansinį stabilumą rodo nekintantis ir aukštas kapitalo rodiklis – 2014 m. pabaigoje „Lietuvos draudimo“ turima mokumo atsarga siekė 169 mln. litų, t.y. buvo 2,4 kartų didesnė nei yra reikalaujama. Draudimo rinkos lyderė skaičiuoja kasmet klientams atlyginanti apie 100 tūkst. žalų, kurių bendra vertė siekia apie 60 mln. Eur (200 mln. litų).

„Lietuvos draudimas“ šiuo metu užima daugiau nei 30 proc. ne gyvybės draudimo rinkos. Bendrovė tris kartus iš eilės pelnė „Geriausio darbdavio“ apdovanojimą, taip pat pripažinta geriausiu Vidurio ir Rytų Europos darbdaviu 2013 metais. „Lietuvos draudimas“ nuo 2014 m. lapkričio mėn. priklauso didžiausiai Vidurio ir Rytų Europos draudimo grupei „PZU SA“.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: