Atnaujintas „Swedbank Gateway“ – leis vienoje platformoje valdyti skirtingų bankų sąskaitas

„Swedbank“ išplėtė „Swedbank Gateway“ sprendimo funkcionalumus – nuo šiol banko verslo klientai gali į bendrą platformą integruoti keliuose skirtinguose bankuose esančias sąskaitas. Iki šiol su apskaitos sistema buvo galima susieti tik viename banke turimų sąskaitų valdymą.

„Praėjusiais metais pristatę naujas atvirosios bankininkystės galimybes su sąskaitų informacija ir mokėjimo inicijavimo paslaugomis, žengiame dar vieną svarbų žingsnį – jas integruojame į „Swedbank Gateway“ paslaugą, kurią šimtai mūsų verslo klientų naudoja kasdieninėms apskaitos ir mokėjimų operacijoms atlikti. Integruotų atvirosios bankininkystės paslaugų teikimą savo klientams pasiūlėme pirmieji rinkoje“, – sako Deimantas Trumpickas, „Swedbank“ Lietuvoje Lėšų valdymo pardavimų palaikymo departamento direktorius.

Nuo šiol verslo klientai, naudodamiesi „Swedbank Gateway“ paslauga, gali susieti ir gauti SEB, „Citadelė“, „Luminor“ bankuose Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje bei Šiaulių banke turimų sąskaitų išrašus į savo naudojamą apskaitos programą. Per artimiausius metus panašų integracijos sprendimą ketinama pasiūlyti su kuo daugiau bankų, kuriuose įmonės turi sąskaitas.

Tikimasi, kad tai gerokai palengvins apskaitos specialistų darbą, kurie elektroniniu būdu automatiškai galės gauti reikiamą įmonės sąskaitų informaciją, o ateityje ir automatiškai pateikti mokėjimus atitinkamam bankui, inicijuojant juos per „Swedbank“.

„Įmonių vadovai ir apskaitos specialistai vertina sprendimus, kurie optimizuoja vidinius įmonės valdymo ir apskaitos procesus, juos automatizuoja taip taupydami laiką ir finansinius resursus. Kitų bankų sąskaitų integravimas „Swedbank Gateway“ sudarys galimybes dirbti efektyviau“, − teigia D. Trumpickas.

Apie „Swedbank Gateway“

„Swedbank Gateway“ paslauga išsiskiria dideliu lankstumu ir gali būti naudojama įsidiegus tiesiogiai paties kliento arba pasinaudojus operatoriaus paslaugomis į bet kurią naudojamą sistemą. Pasitelkus tik vieną integraciją galima efektyviu būdu valdyti sąskaitas skirtinguose bankuose bei optimizuoti ir automatizuoti procesus įmonėje bei jos sistemose ir taip efektyvinti veiklą.

Minėtu tiesioginio kanalo modeliu dažniausiai naudojasi valstybės įstaigos, didelės ir vidutinės prekybos įmonės, degalinių tinklai bei įmonės, atliekančios vidaus apskaitos operacijas. Operatoriaus kanalo modelis leidžia „Swedbank Gateway“ paslauga naudotis daug platesniam verslo klientų ratui, naudojantiems debesijos verslo valdymo sistemas ar bendradarbiaujantiems su apskaitos paslaugų tiekėjais, kurie yra įsidiegę automatinį duomenų apsikeitimą su „Swedbank“ per „Swedbank Gateway“ sąsają.

„Swedbank Gateway“ suteikia galimybę klientams akimirksniu pasiekti sąskaitos informaciją ir atlikti mokėjimus, apdoroja didelės apimties duomenis bei leidžia gauti informacinius pranešimus apie įvykdytas operacijas ir stebėti įplaukas realiuoju laiku. Tai unifikuotas sprendimas visose Baltijos šalyse, kurį galima tiesiogiai integruoti į labiausiai paplitusias informacijos ar apskaitos sistemas.

„Swedbank“ verslo bei privatūs klientai tapo vieni pirmųjų Baltijos šalyse, kurie galėjo naudotis sąskaitos informacijos ir mokėjimo inicijavimo paslaugomis. „Swedbank“ atvirąja bankininkyste pagrįstas paslaugas pristatė, pasinaudodamas ES antrosios mokėjimo paslaugų direktyvos (PSD2) suteiktomis galimybėmis.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: