Baltijos šalyse pradedami pardavinėti „Starbucks“ produktai, kuriais vartotojai galės mėgautis namuose

2018 m. rugpjūčio mėn. „Nestlé“ įsipareigojo pristatyti „Starbucks“ kavą į regionines rinkas visame pasaulyje. Šių metų rugsėjo pabaigoje pirmaisiais produktais pradedama prekiauti ir Baltijos šalyse.

„Džiaugiamės galėdami tiekti aukščiausios kokybės „Starbucks“ kavą vartotojams namuose Baltijos šalyse. Pirmieji šioje rinkoje pristatomi produktai yra „Starbucks“ kapsulės kavos aparatams. Kadangi kavos aparatų naudojimas namų ūkiuose auga visose trijose Baltijos šalyse, o vartotojai naudoja vis daugiau kavos kapsulių, manome, kad naujas asortimento papildymas regione bus sėkmingas“, – sako „Nestlé Baltics“ kavos verslo vadovė Milda Žemaitienė.

M. Žemaitienė plačiau aptaria Baltijos šalyse pristatomus produktus: „Pradedame nuo penkių produktų. Kiekvienas jų turi specifinį skrudinimo profilį, orientuotą į unikalų skonį. Pirmiausia espreso – tamsi, intensyvi, su sodriomis karamelės natomis. Didelių puodelių mėgėjai gali rinktis Grande House Blend – vidutinio skrudinimo kavą su švelniomis kakavos natomis. O dar trys kavos gėrimai, jau tapę „Starbucks“ kavinių ikona – Cappuccino, Latte Macchiato ir Caramel Macchiato, – užburs vartotojus sodriomis, glotniomis ir kreminėmis tekstūromis.“.

Naują asortimentą visame pasaulyje sudaro 24 produktai. Tai ir įvairūs „Starbucks“ mišiniai, tam tikro regiono kava, taip pat daugybė kavinių išpopuliarintų skonių, tokių kaip Latte Macchiato ir Cappuccino. Visi produktai yra pagaminti iš 100 proc. aukščiausios kokybės „Arabica“ kavos pupelių, auginamų pirmaujančiuose pasaulio kavos ūkiuose.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Sponsored video


Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: