„Beta Media“ plečiasi ir Panevėžyje

DOVANŲ KUPONŲ ATGIMIMAS: NAUJOS FORMOS IR KITAS TURINYS

Dar prieš dešimtmetį pasirodžius pirmiesiems dovanų kuponams, buvo skeptiškai juos vertinančių – esą neprigis, Lietuvoje kitos tradicijos ir t.t. Tačiau jie kuo puikiausiai įsivirtino rinkoje ir ši dovanų pateikimo forma nė neketina pasitraukti. Maža to – dovanų kuponai per tą laiką ne tik tapo mūsų kasdienybė, bet ir evoliucionavo savo turiniu ir forma.  „Beta Media“ šiame verslo segmente mato potencialą todėl planuoja plėstis. Bendrovė perka naują pardavimo kanalą – mažmeninės prekybos stendus Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje ir Alytuje.

„Žmogiškai prigimčiai būdinga ne tik gauti, bet ir duoti. Žmogui malonu dovanoti dovanas ir jas gauti. Todėl natūralu, kad dovanų kuponai neturėtų išnykti. Jie tiesiog įgaus kitokią formą, pateikimo būdą, juose vis daugiau atsiras dovanojam asmeniui skirtos informacijos ir vaizdo bei audio suasmenintų dedikacijų. Netolimoje ateityje mūsų vaikus matau dovanų kuponus gaunančius, besidalijančius išmaniosiomis programėlėmis: dovanų kuponas atsidarys kaip vaizdinis ar animacinis turinys, jis bus įgarsintas ir aiškiai personalizuotas, naudojant naujausias technologijas“, – įsitikinęs bendrovės „Beta Media“ vadovas Raimundas Adomaitis. Ir čia pat atskleidžia dovanų kuponų kitimo tendencijas: – „Per dešimtmetį daug kas pasikeitė, tačiau pačio dovanų kupono esmė išliko ta pati. Ji galbūt tapo labiau sofistikuota, tačiau tai – vis dar dovanų kuponas. Didžiausias pasikeitimas turinyje. Anksčiau tiek sau, tiek kitiems buvo perkamos klasikinės paslaugos: SPA, grožio procedūros ar nakvynė ištaigingame viešbutyje. Dabar vartotojai neatsisako dovanoti ir pirkti sau ekstremalių paslaugų, renkasi kulinarines pamokas, dovanoja egzotines keliones.“

R.Adomaitis sako, jog „Beta Media“ šiame verslo segmente mato potencialą todėl planuoja plėstis. Bendrovė perka naują pardavimo kanalą – mažmeninės prekybos stendus Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje ir Alytuje.

„Naują pardavimo kanalą matome kaip galimybę geriausius mūsų pasiūlymus vartotojui pateikti ne tik per interneto platformas, bet ir per mažmeninės prekybos stendus, kurių kol kas bus penkiolika, – atskleidžia verslininkas. – Daug kam įdomu, kodėl pasirinkome tokį pardavimo kanalą. Aš ilgą laiką buvau mažmeninės prekybos versle. Mačiau, kaip jis keičiasi, įgauna naujų formų. Atsirado savitarnos kasos, jau seniai nieko nebestebina konceptas „parduotuvė parduotuvėje“ (angl. „shop-in-shop“), galimybė išsirinkti prekes gyvai, bet patį pirkimo procesą perkelti į interneto erdvę ir t.t. Daugelis mažmeną kaip ateities pardavimo galimybę jau laidojo, tačiau vartotojų tyrimai rodo ką kita“. Pasak „Beta Media“ direktoriaus, tiek Lietuvos, tiek artimojo užsienio, įskaitant Skandinavijos šalis, vartotojams vis dar patrauklu bei patogu dovanų pasiūlymus įsigyti mažmenoje. „Mūsų vartotojams, kaip ir švedams, danams ar latviams vis dar svarbu pačiupinėti ką jie perka, perskaityti turinį gyvai. Perkant mažmenoje neatmetamas ir emocinio pirkimo aspektas, kai ieškodamas dovanos, neturėdamas aiškaus sprendimo vartotojas ją pamato stende“, – sako R.Adomaitis.

„Matome aiškią naudą, naudojant skirtingus pardavimo kanalus. Atsiranda galimybė taikyti skirtingus dovanų pasiūlymų trukmės laikotarpius: portaluose siūlysime tą dieną aktualiausius ir patraukliausius, „paskutinės minutės“ (angl. „last minute“) pasiūlymus, o stenduose bus partnerių pasiūlymai, kurių trukmė ir turinys galioja ilgesnį laikotarpį, – pasakoja „Beta Media“ vadovas Raimundas Adomaitis. – Mes dirbame su žymiausiomis Lietuvos įmonėmis, paslaugų portfolio imtimi turime didžiausią turinį Lietuvoje, tad vartotojui galime pateikti plačiausią laisvalaikio, apgyvendinimo, kelionių, sveikatos, grožio ir kitų paslaugų asortimentą po vienu stogu. Rinkoje esame daugiau negu aštuonerius metus, valdome seniausiai Lietuvoje veikiančius paslaugų bei nuolaidų portalus beta.lt ir grupinis.lt. Taigi tokią patirtį ketiname sėkmingai pritaikyti mažmenai. Čia matome nišą, kurioje, tikimės, rasime sinergiją su kitomis tokias paslaugas teikiančiomis įmonėmis. Mes ateiname ne konkuruoti, mes ateiname bendradarbiauti, kartu formuoti ir atnaujinti vartojimo kultūrą Lietuvoje. Be to, numatėme ir daugiau naujovių, kurias vartotojui pateiksime greitu laiku.“


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: