„Circle K“ greitesniam aptarnavimui šiemet skirs 500 tūkst. eurų

Viena iš mažmeninės degalų rinkos lyderių, Kanados kapitalo bendrovė „Circle K Lietuva“ didina investicijas į greitesnį klientų aptarnavimą ir patogiai savitarnai plėtoti šiemet skirs apie 500 tūkst. eurų. Per pastarąjį dešimtmetį į savitarną 3,3 mln. eurų investavusi įmonė toliau plečia technologinius sprendimus, kurie klientams suteiktų daugiau patogumo, taip pat užtikrintų didesnį jų bei darbuotojų saugumą per pandemiją.

„Circle K“ Rinkos vystymo direktorius Renatas Alekna teigia, kad investicijos į modernias technologijas padeda siekti dvigubo tikslo: priimti daugiau klientų ir aptarnauti juos greičiau.

„Ne vienerius metus stengiamės klientams sukurti įrankius, kurie suteiktų komfortą bei padėtų taupyti laiką. Jei per pastarąjį dešimtmetį į tai investavome apie 3 mln. eurų, tai šiemet tam esame numatę beveik trečdalį dešimtmečio investicijų. Technologijos leidžia mums subalansuoti pirkėjų srautus, pirmiausiai juos pačius efektyviai įtraukiant į apsipirkimo procesą. Pandemijos metu technologiniai sprendimai padeda mažinti ir kontaktų skaičių, taip prisidedant prie aktyvių pandemijos valdymo priemonių“, – teigia R. Alekna.

Pasak jo, tinklas buvo viena pirmųjų prekybos vietų, kurioje Lietuvai atkūrus Nepriklausomybę pradėti taikyti savitarnos principai. Šiuo metu „Circle K“ turi tikslą būti lydere savo veiklos segmente diegdama moderniausius sprendimus.

Pirmieji degalinių tinklo savitarnos atsiskaitymo sprendimai, vadinamieji OPT (angl. outdoor payment solution) savitarnos mokėjimo terminalai, skirti apmokėjimui už degalus. Šiuo metu jie tarp klientų yra populiariausi ir leidžia efektyviai mažinti prie degalų kolonėlių praleidžiamą laiką, greičiau užleisti vietą kitiems.

„Populiariausias ir yra OPT atsiskaitymas už degalus. Jis įdiegtas seniausiai, klientai jau yra įgudę juo naudotis. Skaičiuojame, kad tokį mokėjimo būdą renkasi ne mažiau kaip 15 proc. klientų ir jų dalis nuolat auga. Ypač didelį susidomėjimą juo pajutome, kai 2021-ųjų lapkritį buvo įvesti nauji galimybių paso reikalavimai ir, atitinkamai, ne visus klientus galėjome priimti parduotuvių viduje bei aptarnauti prie kasų“, – pastebi įmonės atstovas. R. Aleknos teigimu, populiarėja ir mobilūs mokėjimai už degalus ir plovyklą per „Circle K“ programėlę.

Degalinių klientai sparčiai jaukinasi ir degalinių parduotuvėse įdiegtus savitarnos sprendimus, kuriais piko valandomis pasinaudoja maždaug dešimtadalis visų parduotuvėje apsilankančių žmonių srauto.

„Savarankiškai atsiskaityti už kavą, parduotuvės prekes ir maistą degalinės viduje jau galima 25 degalinėse, tai apytikriai ketvirtadalis tinklo. Siekiant gerinti klientų patirtį, tokių degalinių skaičių tik didinsime. Savitarnos sprendimai degalinės viduje padeda išvengti papildomų eilių prie kasų ir pastarųjų apkrovimo, nes klientai patys pasiruošia gėrimus, nusiskenuoja prekes ar užsisako čia pat šviežiai ruošiamą maistą ir susimoka už jį. Maisto ir gėrimų skubantys klientai gali užsisakyti iš anksto per „Bolt“ prieš atvykdami pas mus ar gauti į klientui patogią vietą“, – teigia R. Alekna.

Tarptautiniu mastu „Circle K“ tinklas dabar kuria, testuoja arba plėtoja įvairius sprendimus, turint vienintelį tikslą – klientą aptarnauti kuo greičiau, patogiau ir kokybiškiau, į vieną greitą atsiskaitymą sujungiant visas perkamas prekes.

Pasak degalinių tinklo atstovo, greito ir bekontakčio atsiskaitymo poreikis auga, todėl tinklas aktyviai diegia šiuos sprendimus. Šį poreikį dar labiau paskatino COVID-19 pandemija, todėl mažmeniniame prekybos sektoriuje konkurenciją patogaus ir greito atsiskaitymo faktorius tik stiprins bei skatins į tai investuoti daugiau.

100 proc. „Circle K“ akcijų priklauso Kanados „Alimentation Couche-Tard“.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: