Panevėžio „Šviesos“ ugdymo centro nuotr.

„Eiliuotų pasakų grožis“

Poezija – neatsiejama kalbinės raiškos dalis. Kalbos ugdymas grindžiamas savo tautos kultūros pažinimu ir puoselėjimu, neatsiejamas nuo vaiko asmenybės, vertybinių nuostatų formavimosi – klausytis, kalbėti gražia kalba išreiškiant save, bendraujant su bendraamžiais ir suaugusiais.

Grupė Panevėžio „Šviesos“ ugdymo centro mokinių kartu su logopedėmis vykdė projektą „Eiliuotų pasakų grožis“. Projekto metu mokiniai dalyvavo eiliuotų pasakų skaitymo popietėje, kurioje susipažino su įvairiausiomis lietuviškomis eiliuotomis pasakomis, klausėsi jų, rinko labiausiai patikusias ir patys skaitė. Žinias tikrinosi atlikdami interaktyvią skaitmeninę užduotį.

Panevėžio apskrities G. Petkevičaitės-Bitės viešojoje bibliotekoje klausėsi pasakos „Kaip kiškis mokėsi drąsos“. Aktyviai dalyvavo kiškio kelionėje – padėjo kiškiui susikrauti kuprinę, laistyti gėles, valyti nuo kriauklyčių dulkes, pajuto ledinį vandenį, pasišviesdami žibintuvėliais ieškojo kiškio draugės urve, „kepė“ sausainius. Vaikams labai patiko klausytis pasakos, atliekant įvairius veiksmus.

Kūrybinių dirbtuvėlių metu mokiniai iliustravo labiausiai patikusias pasakas, kurias įrišo į „Pasakų rinkinį“. Buvo smagu patiems įsikūnyti į pasakos „Ropė“ veikėjus ir ją suvaidinti!

Projekto metu pastebėjome, jog mokiniams patinka eiliuotas tekstas, nes jame yra aiškūs vaizdai, siužetas. Eilės, eiliuotas tekstas lavina vaikų atmintį, plečia žodyną, padeda skleistis kūrybiškumui.

Panevėžio „Šviesos“ ugdymo centro logopedės Laimutė Tautkevičienė
Diana Trinkūnienė
Rasa Kriaupienė


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: