Garsenybių kosmetologė Edita Debesienė pataria, kaip neapsirikti renkantis grožio priemones

Bet kuriam, savarankiškai ieškančiam veido odos priežiūros priemonių, nuo gausybės ir įvairovės gali tiesiog susisukti galva. Rinkoje tiek produktų ir prietaisų, skirtų jai puoselėti, kad pasirinkimas tampa nemenku iššūkiu. Atrodo, kad patarimą, kaip kovoti su odos problemomis ar kaip pagerinti jos būklę, galima atrasti tiesiog pasiskaičius komentarus internete. Tačiau ar visi tie patarimai naudingi ir kaip teisingai pasirinkti reikalingas veido priežiūros priemones pataria ilgametę darbo patirtį turinti kosmetologė bei prekinio ženklo „Face Diary“ įkūrėja Edita Debesienė.

Specialistė sako pastebėjusi, kad savarankiška odos priežiūra yra iššūkis, ne visada atnešantis tik trokštamus rezultatus, mat, norint išsirinkti tinkamas priemones, reikia mokėti atpažinti savo odos tipą, būklę, žinoti produktų paskirtis bei kaip jie naudojami. „Pagrindinės klaidos, kurias daro klientai, yra elementarios – pusė klientų nemoka nusistatyti savo odos tipo. Kartais odos tipą maišo su odos būkle. Pavyzdžiui, dehidratuota oda nėra sausas odos tipas. Dehidratacija gali ištikti kiekvieną odos tipą. Neteisingai nustačius odos tipą bei odos būklę arba maišant šias sąvokas, klaidų išvengti nebepavyks. Kiekvienam odos tipui, būklei, amžiui, sezonui yra atskira formulė. Klaidų aptinku beveik pas kiekvieną klientą, o jas pataisius, vien priemonių pagalba namuose galimi kardinalūs odos pokyčiai“, – tvirtina kosmetologė.

Kosmetologė bei prekinio ženklo „Face Diary“ įkūrėja Edita Debesienė

Dar viena dažnai pasikartojanti klaida – konkrečių priemonių pirkimas pagal kitų atsiliepimus, mėgėjiškas rekomendacijas. „Pirmiausia, svarbu suprasti ne tik, ką pati priemonė geba daryti, bet su kuo ir kaip ją derinti.  Kiekvieno oda yra unikali, todėl tik pritaikius individualiai galima pasiekti norimus rezultatus. Bloga praktika – pirkti skirtingų gamintojų priemones, kurios tarpusavyje tiesiog nedera ir gali pabloginti odos būklę nuo per didelės medžiagų koncentracijos“, – patirtimi dalina specialistė.

Taip pat Edita Debesienė pastebėjo, kad nenorėdami investuoti į nepažįstamą produktą, pasirenka pigesnes priemones, kurių aprašymai vilioja raktiniais grožio ingredientais, tačiau paskaičius sudėtį, kartais paaiškėja, jog grožio eliksyro yra mažas lašelis, o produkto bazę sudaro pigūs, nieko verti ingredientai. „Po visų nesėkmingų pirkinių ir bandymų, visi, besirūpinantieji savo veido oda, taisyti padėties galiausiai vis tiek atkeliauja pas profesionalą. Išvada paprasta – kuo greičiau sužinosite apie savo odą iš profesionalių lūpų ir kuo mažiau bus spėliojimų, tuo greičiau ir efektyviau suteiksite savo odai galimybę atrodyti ir jaustis sveikai“, – tvirtina kosmetologė ir, nusprendusiems savo veido odą prižiūrėti savarankiškai, pataria, tai daryti tik po profesionalo konsultacijos. „Taip sužinosite viską apie savo odą, kokios priemonės ir ingredientai yra tinkamiausi. Kompetentingi odos specialistai pirmiausiai rūpinasi kliento odos sveikata, todėl nereiktų bijoti apsilankyti tik konsultacijai, net jei ir tuo metu nesate nusiteikę kažką įsigyti, tačiau jums pravers individuali informacija apie jūsų odos būklę“.

Ilgametė darbo patirtis žinomą kosmetologę Editą Debesienę privertė ieškoti būdų, kaip padėti ne tik tiems, kurie atvyksta asmeninei konsultacijai, bet ir tiems, kurie nori kokybiškos savarankiškos veido odos priežiūros. „Socialiniuose tinkluose sulaukdavau žinučių su prašymais padėti susidėlioti odos priežiūros krepšelius, bet konsultacija nuotoliniu būdu užimdavo daug laiko, reikėdavo kokybiškų švarios odos nuotraukų, užduoti ne vieną klausimą. Būdavo nepatogu abejoms pusėms. Todėl, pasitelkusi savo žinias bei patirtį, sukūriau unikalią sistemą, kurios pagalba galima padėti kiekvienam atpažinti savo odos tipą, nusistatyti pagrindines odos problemas, jas atvaizduojant vizualiai, ir prisiskirti odos priežiūros priemones būtent savo odai. Tereikia turėti kompiuterį, planšetę ar telefoną. Interneto svetainėje visi odos tipai bei problemos aprašyti ir pavaizduoti realistiškose nuotraukose. Norint gauti atsakymą, kokios priemonės tiktų individualiu atveju, reikia išspręsti trumpą testą ir tiesiog paspausti mygtuką „filtruoti“ ir uniklai sistema pateikia atsakymus”, – naujieną Lietuvoje pristato prekinio ženklo „Face Diary“ įkūrėja.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Sponsored video


Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: