Lietuvos naujienos - Sportas - 2021-10-25

Geineriai: kodėl juos naudinga vartoti?

Šiandieninis gyvenimo ritmas įtakoja ir mūsų mitybos įpročius. Dažnai pamirštame apie reikiamų medžiagų suvartojimą, valgome nesveiką, nesubalansuotą maistą, kuris mūsų kūnui neatneša jokios naudos. Tokia mityba sportininkams, o ypač, kultūrizmo atstovams yra visiškas priešas, kadangi, kūnas niekada neatrodys sveikai ir sportiškai, tinkamai nesimaitinant ir negaunant pakankamai būtiniausių organizmui medžiagų. Maisto papildai sportui yra neatsiejama efektyvaus sportavimo, kultūrizmo, siekiant ryškių ir didelių rezultatų ir gražių kūno formų, dalis. Dėl šios priežasties, geineriai yra vieni iš populiariausių ir labiausiai vertinamų sporto papildų. Na, o jei ir net maitinantis sveikai bei palaikant subalansuotą mitybą svoris paprasčiausiai neauga – geineriai bus geriausias jūsų pasirinkimas. Masės geineriai yra kaloringos sudėties papildai sportui, kurie susideda iš skirtingų angliavandenių, baltymų, riebalų, mineralų, vitaminų, amino rūgščių bei kitų sudedamųjų dalių. Tiesa, svarbu pabrėžti, kad geineriai turėtų būti vartojami kartu su maistinga, kaloringa mityba, norint, kad užaugintų raumenų masė būtų išskirtinai graži, o pats geinerių veikimas – efektyvus. Šiame straipsnyje plačiau sužinosite apie masės geinerius bei jų teikiamą naudą mūsų kūnui.  

Geineriuose gausu angliavandenių ir baltymų

Geineriai, specialūs sporto papildai masės didinimui, savo sudėtyje turi didelį kiekį angliavandenių. Taip yra dėl to, kad jie yra skirti tam, jog suteiktų jums kalorijų perteklių. Angliavandeniai yra puikus energijos šaltinis, tad, vartojant geinerius sportavimas ir treniruotės bus našesnės ir efektyvesnės, o taip pat, tai galėsite daryti ir ilgesnį laiką. Negana to, angliavandeniai leis jums sportuoti intensyviau, o tai ypač naudinga raumenų masės didinimui. Masės geineriai sudėtyje, taip pat, turi proteinų-baltymų. Žinoma, jų kiekis yra kur kas mažesnis, nei kiekis randamas proteinų papilduose, tačiau, jis yra pakankamas, kad teiktų naudą masės auginimui. Dažniausiai, geineriuose esantys proteinai yra išrūgų baltymai, kurie laikomi efektyviausiais ir geriausiais baltymais. 

Geineriai skatina raumenų augimą ir atsistatymą 

Geineriai yra vienas iš geriausių pasirinkimų, siekiant efektyvaus raumenų augimo ir atsistatymo. Juose esantys baltymai ne tik padeda didinti raumenų masę, bet ir palaiko tinkamą raumenų būklę po treniruočių. Raumenų atsistatymas yra labai svarbus, kadangi, išvarginti nuo treniruočių raumenys yra labai pažeidžiami ir kyla didelė traumų rizika. Na, o tinkamas raumenų atsistatymas garantuos sėkmingas treniruotes ir gerą raumenų ištvermę. 

Puikus vitaminų, mineralų bei skaidulų šaltinis

Daugelis masės geinerių yra praturtinti gausiu, pagrindinių ir būtiniausių mineralų bei vitaminų kiekiu. Tai ypač svarbu norint papildyti organizmą mikroelementais, kurių gali trūkti dėl intensyvaus sportavimo bei mitybos. Taip pat, jie padeda palaikyti ir gerą, bendrą sveikatą bei savijautą. Negana to, gausus mineralų bei vitaminų kiekis, esantis geineriuose, stiprina ir imuninę sistemą. Imunitetas vaidina labai didelį vaidmenį, kadangi, intensyviai sportuojant labai svarbu nesusirgti, išlikti aktyviam. Tačiau, juose gausu ne tik mineralų bei įvairiausių vitaminų. Geineriai yra praturtinti ir dideliu skaidulų kiekiu, kurios vaidina labai svarbų vaidmenį gerinant virškinimą, neleidžia atsirasti pilvo pūtimui. 

Kam nereikėtų vartoti geinerių?

Kadangi, masės geineriai suteikia lengvas kalorijas, yra ir keletas rizikų, kurias šie puikus ir efektyvūs sporto papildai atsineša su savimi. Masės geineriai yra itin kaloringi baltymų ir angliavandenių šaltiniai, o tai reiškia, kad juos vartojant netinkamai gali augti ne tik raumenų masė, bet ir riebalai. Norint, kad augtų sveika masė, o ne nereikalingas svoris, būtina geinerius vartoti tiksliai pagal rekomendacijas, o taip pat, intensyviai ir efektyviai sportuoti. Kitu atveju, tiesiog priaugsite nepageidaujamo svorio. Negana to, dažnai, geinerių sudėtyje galima rasti ir pridėtinių medžiagų, kurios gali būti pavojingos žmonėms, turintiems cukrinį diabetą ar siekiantiems atsisakyti cukraus. Taip pat, jų sudėtyje galite rasti ir kiaušinių, sojos bei laktozės, todėl, laktozės netoleruojantys, alergiški žmonės, turėtų jų vengti. Na, o jei ketinate geinerių papildus vartoti pirmą kartą, derėtų pradėti nuo nedidelio jų kiekio, kadangi, daugeliui nuo šio produkto sustoja skrandis ar suprastėja virškinimas. Tačiau, nepaisant šių dalykų, geineriai, juos tinkamai naudojant ir pakankamai sportuojant, yra vienas iš efektyviausių būdų padidinti kūno raumenų masę. Geineriai ir sporto papildai internetu, už draugišką kainą – tik varle.lt


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: