TV3 nuotr.

Idėja įkurti krevečių ūkį gimė tiesiog sėdint prie stalo: dabar verslas – vienintelis toks Baltijos šalyse

Kiekvienas turime svajonių, tačiau ar visi esame pasiryžę dėl jų nuversti kalnus? O ir sėkmė į mūsų gyvenimus dažniausiai pati neateina – dėl jos reikia atkakliai ir kantriai dirbti. Šio šeštadienio TV3 laida „Sėkmės istorijos“ pakvies svajoti drąsiai ir įrodys, kad viskas yra įmanoma – juk būtent taip nutiko krevečių ūkio vadovui Algirdui Krupskiui. Kartu su draugais prieš ketverius metus jis nepabijojo ir įkūrė verslą, kuris, iš pirmo žvilgsnio, su Lietuva neturi nieko bendro.

Pasak Algirdo, kartu su bendraminčiais įkurti inovatyvų verslą jis sugalvojo visai netikėtai, prie bendro stalo begliaudant krevetes.

Pasaulyje šviežios krevetės nėra naujiena, tačiau mūsų šalyje šio delikateso ilgai trūko. Šaldytos krevetės, kurių galima įsigyti kiekviename prekybos centre, neprilygsta toms, kurios būna ką tik ištrauktos iš vandenyno. Taip pat pastaruoju metu žmonės vis labiau rūpinasi tuo, ką deda į burną, todėl natūralios, mūsų šalyje užaugintos šviežios jūros gėrybės, atrodė būsiąs paklausus produktas. Nieko nelaukdami, draugai ėmė kurti verslo planą ir netrukus savo santaupas investavo į vienintelę tokio pobūdžio veiklą Lietuvoje bei Baltijos šalyse – įkūrė krevečių ūkį.

Tačiau tam, kad mūsų tautiečiai mėgautųsi šviežiomis krevetėmis, Algirdo komandai reikėjo nemenkai padirbėti. „Kadangi didžioji dalis į Europą atkeliaujančios produkcijos yra užauginta Azijos ūkiuose, atviroje vietoje, kur ir klimato sąlygos yra kitokios, mums reikėjo vandenyną perkelti į uždarą sistemą. Kadangi Lietuvoje nėra vandenyno, mes jį čia sukūrėme patys“, – pasakos laidoje Algirdas.

Pasak jo, krevetės yra labai lepios – joms reikalingos itin specifinės gyvenimo sąlygos. Būtent todėl šio verslo sumanytojai turėjo patys sugalvoti išskirtinę savo krevečių auginimo technologiją.

Verslininkų kompanija lankėsi Azijos šalyse, skaitė įvairią literatūrą, konsultavosi su daugybe ekspertų ir partnerių, kol galiausiai savo tikslą pasiekė. Šiandien įvertinęs savo iki šiol sukauptą patirtį, Algirdas laidos vedėjui Audriui Bružui pasakos, jog krevečių ūkio kūrimo metu jų kelyje buvo visko – ir sėkmių, ir nesėkmių. Bet svarbiausia, jog jie niekada nenuleido rankų ir darė viską, kas padėtų įgyvendinti taip atkakliai puoselėtą svajonę: „Visą laiką reikia kažką daryti, ir galbūt, tik praėjus kuriam laikui, galima pasimokyti iš savo klaidų, kad jų nebekartotum.“

Šiandien Algirdo komandos kartą per savaitę išvežiojamas jūros gėrybes vartotojai dažniausiai užsisako internetu. Tai ne tik padeda sutaupyti laiko, pinigų ir energijos, tačiau ir garantuoja produktų šviežumą, mat krevetės būna ką tik ištrauktos iš baseino.

Apie tai, kad pastaraisiais metais elektroninė prekyba tapo itin svarbiu pardavimų kanalu, savo įžvalgomis dalysis ir skaitmeninių sprendimų plėtros specialistas Andrius Bolšaitis. Pasak jo, vartotojams vis dažniau įvairių prekių ir paslaugų ieškant internete, šiandien prekybininkai turėtų pasirūpinti, jog potencialūs klientai elektroninėse parduotuvėse rastų kuo patogesnę atsiskaitymo formą.

„Matome, jog kuo ilgesnis atsiskaitymo procesas, tuo didesnė tikimybė, kad jis viename iš tų žingsnių apsigalvos ir nepabaigs savo pirkimo. Todėl kiekvienas prekybininkas turėtų būti suinteresuotas supaprastinti ir sutrumpinti savo atsiskaitymo kelią iki mažiausio galimo“, – laidoje patars A. Bolšaitis.

„Sėkmės istorijos“ – šeštadieniais, 9.30 val. per TV3!


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: