Informaciją dėl VMI ir Sodros administruojamų mokesčių jau galima gauti vieno skambučio metu

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) vis glaudžiau bendradarbiauja su „Sodra“, kad gyventojams paslaugas ir konsultacijas būtų galima gauti lengviau – vieno langelio principu ir nereikėtų keliauti iš vienos įstaigos į kitą.

Nuo šiol mokesčių informacijos centro telefonu 1882 asmeninių konsultacijų pageidaujantys gyventojai ir įmonės, turintys papildomų klausimų dėl „Sodros“ administruojamų įmokų bus tiesiogiai sujungiami su „Sodros“ konsultantais, o dėl VMI administruojamų mokesčių į „Sodrą“ telefonu 1883  besikreipiančių gyventojų skambučiai galės būti tiesiogiai nukreipiami VMI specialistams.

„Tokia naujovė užtikrina, jog gyventojams, turintiems klausimų tiek dėl VMI, tiek dėl Sodros administruojamų mokesčių nuo šiol nereikės į šias institucijas skambinti atskirai, nes visą reikalingą informaciją bus galima gauti vieno skambučio metu,“ – teigia Mokesčių informacijos departamento direktorė Regina Utkienė

„Įmokos „Sodrai“ yra susijusios su pajamų deklaravimu, tad gana dažnai gyventojams, besidomintiems „Sodros“ įmokomis, kyla klausimų ir dėl pajamų deklaravimo ar mokesčių VMI. Norime kad gyventojams visą šią informaciją būtų galima gauti kuo patogiau – vieno langelio principu“, – sako „Sodros“ klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėjas Evaldas Mikutis.

Aptarnaudamos klientus institucijos bendradarbiauja jau ne pirmą kartą. Didmiesčiuose esančiuose „Sodros“ klientų aptarnavimo skyriuose nuolat dirba ir VMI specialistai, o „Sodros“ specialistai turi darbo vietas VMI klientų aptarnavimo skyriuose.

Toks bendradarbiavimas pasiteisino. Vien šiemet „Sodros“ specialistai VMI patalpose aptarnavo beveik 10 tūkst. klientų, o VMI specialistai „Sodros“ klientų aptarnavimo skyriuose suteikė aptarnavo beveik 20 tūkst. klientų. Tai patogu, nes vienoje vietoje gyventojai gali pasikonsultuoti ir gauti tiek VMI, tiek „Sodros“ paslaugas.  

Nuo 2019 m. pradžios, mokesčių informacijos centro telefonu jau yra suteikta beveik 300 tūkst. konsultacijų, apytiksliai dešimtadalis iš jų buvo susijusios su Sodros administruojamais mokesčiais. „Sodros“ informacinis centras nuo metų pradžios taip pat suteikė apie 160 tūkst. konsultacijų įmokų tema.

Mokesčių informacijos centro telefonu suteiktos konsultacijos prilygsta rašytinėms konsultacijoms, nes pokalbiai yra įrašomi bei saugomi 5 metus.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: