Kada verta kreiptis į SEO specialistus?

Nepriklausomai nuo to ar paleidinėjate savo naują svetainę ar atnaujinate turimą, atsakymas į klausimą: „kada reikia pradėti SEO darbus?“ išlieka toks pat – „prieš svetainės paleidimą“. Bet ar tikrai tie darbai yra vienodi tiek vienu, tiek kitu atveju? O jei darbai dar nepradėti, kada geriausias laikas kreiptis į SEO specialistus ir nuo ko reiktų pradėti? Ką daryti jei svetainė jau yra paruošta? Pabandykime atsakyti š visus šiuos klausimus:

Koks skirtumas tarp SEO naujai ir keičiamai svetainei?

Ignoruojant faktą, kad atnaujintos svetainės versijos paleidimas reikalauja tam tikrų unikalių veiksmų, gali turėti labai rimtų pasekmių verslui. Kai kurios iš jų gali net privesti prie bankroto. Yra nemažai pavyzdžių, kai pakankamai sėkmingos elektroninės parduotuvės, paleidžiant pakeistas svetaines nepadarė peradresavimo į senas URL nuorodas ir tokiu būdu prarado didžiulius klientų srautus. Yra ir kitų faktorių, darančių įtaką SEO, kurie yra išskirtiniai perdaromoms svetainėms. Pavyzdžiui, jei turite puslapį, kuris yra labai gerai reitinguojamas Google ir traukia didelius lankytojų srautus, yra svarbu to neprarasti. Tam, kad išsaugoti tokį rezultatą, reikia išsiaiškinti kas jį lemia ir panaudoti tuos faktorius naujoje svetainės versijoje. Prieš atliekant svetainės pakeitimus, rekomenduojama atlikti pilną SEO auditą, kuris padės išskirti, ko labiausiai reikia jūsų el. p./svetainei ir panaudoti tai planuojant pokyčius.

Universalūs naujos svetainės SEO principai

Jei aukščiau išvardinti patarimai galioja tik keičiamoms svetainėms, štai trys dalykai, aktualūs tiek naujoms tiek ir atnaujintoms svetainėms:

SEO reikia pradėti kartu su vartotojų patirtimi (angl. User Experience (UX) arba dizaino darbais. SEO strategija gali daryti įtaką turiniui, kurį planuojate talpinti savo pradiniame puslapyje ir tam, kurioje vietoje jį ten planuojate talpinti. Tas pats galioja kiekvienam svetainės puslapiui. Kitaip tariant – vartotojų patirtis, dizainas ir SEO yra tarpusavyje neatsiejamai persipynę. Kartais klientai kreipiasi į SEO specialistus po to, kai svetainės dizainas ir turinys yra paruošti ir paaiškėja, kad tinkamam SEO funkcionavimui reikia praktiškai viską perdaryti iš naujo. Tam, kad to neįvyktų, SEO darbai turi būti pradėti prieš visus kitus darbus.

Vartotojų elgsenos ir dizaino specialistai turi suprasti SEO ir atvirkščiai. Dažnai būna taip, kad žmonės dirbantys su vartotojų elgsena ir svetainės dizainu nedaug supranta apie SEO subtilybes, kaip ir SEO specialistai nelabai išmano kitas svetainių kūrimo subtilybes. Tačiau, darbai galėtų būti atliekami gerokai greičiau ir tiksliau, jei situacija būtų kiek kitokia. Todėl jei jūsų komandoje yra žmonės, kurie supranta visus šio proceso aspektus, tai gali gerokai palengvinti darbą ir išvengti klaidų, bei nereikalingų taisymų.

SEO niekada nesibaigia. Niekada nebus taip, kad atlikus SEO svetainei, darbas yra baigtas. Nors dalis optimizavimo darbų yra vienkartiniai, tačiau iš esmės, tai pastoviai besitęsiantis procesas. Jūsų svetainė galės rodyti gerus rezultatus, jei SEO darbai joje tęsis.

Kada geriausiai sodinti medį?

Kaip yra sakoma vienoje kiniškoje patarlėje: „Geriausias laikas sodinti medį buvo prieš 20 metų, kitas geriausias laikas yra dabar“. Su SEO situacija yra tokia pat. Neįmanoma sugrąžinti laiko ir pasodinti medį, kaip ir neįmanoma pataisyti to, ko nepadarėte, kalbant apie SEO. Tačiau šiuo metu įmanoma imtis reikiamų veiksmų.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: