Lietuvos naujienos - Sportas - 2021-11-10

Kaip neprarasti motyvacijos sportuojant namuose?

Sportas daugumai žmonių tampa prioritetu, nes jo dėka galime gražiai atrodyti ir pasirūpinti savo sveikata. Daugelis žmonių gali sutikti: mankšta padeda palaikyti gerą emocinę ir fizinę būklę, todėl tai yra vienas pagrindinių sveikatos šaltinių. Ilgai sportuojant ir matant rezultatus, motyvacija savaime didės, tačiau jei už lango plaukioja snaigės, o ištirpę riebalai ne taip akivaizdžiai matosi, kaip neprarasti motyvacijos? Juk normalu, jog sportuojant namuose kartais patingime, norisi skaniau pavalgyti, nes atrodo, jog tik tai ir gali suteikti papildomos laimės.

Viskam reikia savo laiko ir kantrybės, nes rezultatai tikrai nėra pasiekiami per vieną dieną

Kantrybę išlaikyti yra sunku, ypač jei dingsta motyvacija ir norisi pasiduoti. Juk suprantama, kad neretai žmonės sustoję sportuoti kelioms dienoms tiesiog nenori sugrįžti į ritmą. Kantrybė – viena pagrindinių sportinės motyvacijos taisyklių. Jei siekiate ilgalaikių rezultatų, nesitikėkite, kad jie pasireikš po kelių savaičių. Turite įdėti daug pastangų, kad pasiektumėte norimus pokyčius. Nesistenkite visko atlikti per vieną dieną ir iš karto nubėgti maratoną: kilkite į tikslą mažais žingsneliais, kaskart didindami pratimo laiką ir greitį. Padeda ir sporto prekės, nes pastarosios padės palaikyti režimą ir pagerinti savijautą. Todėl susiplanuokite savo mankštą ir pasirinkite jums tinkamiausią paros laiką. Kiekvienas žmogus yra individualus, dėl to tikrai savęs nelyginkite su kitais, pasitikėkite savimi ir mėgaukitės norimais rezultatais.

Nusistatyti tikslus yra privaloma, nes be tikslo nebus noro ir motyvacijos

Svarbu turėti konkretų tikslą: taip bus lengviau pasiekti ir išmatuoti pastangas. Žinoma, nereikėtų tikėtis, kad per mėnesį tapsite profesionaliu sportininku – tai ne tik neįmanoma, bet ir „nužudys“ jūsų motyvaciją. Tikslai turi būti maži, bet įgyvendinami, ir juos pasiekę didžiuositės. Jei į šį sportą galite investuoti labai mažai laiko, paskirstykite jį po lygiai. Kai tai pradės nešti laimę, pamatysite, kaip pats sportas taps prioritetu. Jei norite sulieknėti sportuodami, pravers konkrečiai sporto šakai skirti produktai ir konkretūs kilogramai, kuriuos žadate numesti per pusmetį, tikrai dings. Tada kryptingai judėkite link savo pasiekimo ir jį pasieksite, jei turite užsibrėžtus tikslus.

Ypač svarbi tinkama mityba, nes pusę darbo sveikoje gyvensenoje atlieka būtent ji

Sveika, subalansuota mityba ne tik padeda pasiekti greitesnių rezultatų, bet ir garantuoja fizinę bei psichinę sveikatą. Valgydami tinkamą ir visavertį maistą, greičiau numesite svorio, lengviau sportuosite, jausitės mažiau pavargę – būsite stipresni. Atminkite, kad labai svarbu gerti pakankamai vandens. Tai labai svarbu, žmonės tiki, kad gerdami pakankamai vandens svorį numes greičiau. Kiekvienas tikrai turėtų orientuotis į įvairius sporto produktus. Jie padės valgyti mažiau užkandžių, o juos valgyti galėsite nesirūpindami, kas yra sveika, nes jie tinkami ir sveiki. Daugiau įdomių ir naudingų skaitinių rasite manosportas.info ir pasauliomaistas.lt


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: