Kaip padidinti savo produktyvumą, kai ofisas persikelia į namus?

Daugeliui darbas iš namų yra nauja patirtis ir nauji iššūkiai – kaip susikaupti, kaip išvengti pašalinių trikdžių ir planuoti savo dienotvarkę? Pasikeitusi darbo aplinka gali neigiamai veikti mūsų produktyvumą – to rezultatas laiku neatliktos užduotys arba viršvalandžiai, kurie gali neigiamai veikti ne tik jus, bet ir jūsų santykius su namiškiais.

Siekiant išlikti tokiu pat produktyviu, kaip ir darbuojantis ofise, UAB „Eurointegracijos projektai“ tyrimų ir mokymų skyriaus vadovas Irinijus Steponavičius dalinasi patarimais, kurie padės padidinti produktyvumą, darbuojantis namuose:

  • SAVO LAIKĄ PLANUOKITE IŠ ANKSTO

Dienos darbų planavimui skirkite 5-10 minučių. Nusistatykite, kokius darbus per dieną norite atlikti ir nustatykite jų atlikimui skirtą laiką. Dienotvarkėje neužmirškite numatyti neplanuotų įvykių – skambučių, atsakymų į el. laiškus ir t.t. Nekeiskite iki šiol taikytos dienotvarkės – darbą pradėkite, pietaukite bei baikite darbą tuo pačiu metu, kaip ir darbuojantis ofise.

  • ATLIKITE ASMENINIO LAIKO AUDITĄ

Stebėkite, kiek laiko per dieną sugaištate darbui, o kiek – papildomoms veikloms. Kiekvieną kartą, kai pradedate ar pakeičiate užsiėmimą, pasižymėkite jo pradžios laiką – nesvarbu, tikrinate elektroninį paštą, pradedate rašyti ataskaitą ar bendraujate su namiškiais. Dienos pabaigoje turėsite puikią ataskaitą, kuri padės pamatyti, kokioms veikloms panaudojote savo laiką. Būkite sąžiningi!

  • TEIKITE PIRMENYBĘ : A-B-C principas

Suskirstykite darbus svarbos ir laiko atžvilgiu. 

A – patys svarbiausi darbai, turintys ilgalaikę reikšmę. Jie – svarbūs ir skubūs.

B –  ne tokie svarbūs, bet būtini darbai. Jie – svarbūs, bet neskubūs.

C – jokios įtakos jūsų tikslams neturintys darbai. Jie – nei svarbūs nei skubūs.

A-B-C principas nurodo, kad per dieną reikia planuoti atlikti vieną ar du A darbus, du ar tris B darbus, o likęs laikas turi būti skiriamas C darbams. Atkreipkite dėmesį, kad nepastebimai dėl perfekcionistinių paskatų ar kontrolės stokos A-B-C darbai gali apsikeisti vietomis.

  • ORIENTUOKITĖS Į REZULTATĄ

Kiekvienai užduočiai atlikti nustatykite konkretų laiko limitą ir laikykitės darbo atlikimo principo – kiekvieną užduotį darykite tik vieną kartą, kad netektų prie jos grįžti ir gaišti laiko, bandant įsigilinti, kas buvo atlikta. Jeigu užduotys didelės – skaidykite jas dalimis.

  • ATSIRIBOKITE NUO TRIKDŽIŲ

Namų aplinka gali trukdyti susikaupti, todėl labai svarbu susikurti palankią darbinę aplinką (patogus darbo stalas, daiktų išdėstymas, apšvietimas, garso izoliacija ir kt.), kuri leis 100% susitelkti ties užduotimis.  Susitarkite su namiškiais, kada darysite pertraukėles, kad nebūtumėte trukdomi nereikšmingais klausimais.

ofiso nuoma


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: