Kaip savo prekės ženklą paversti išskirtiniu?

Nuo pat pradžių sukurti išskirtinį prekės ženklą nėra lengva užduotis. Kaip tai turėtų atrodyti, koks dekoravimas turėtų atsispindėti? Kaip tai turėtų priversti žmones jaustis? Ar tai atsilieps mano tikslinei auditorijai? Tai klausimai, kurie neišvengiamai iškyla, kai pradedate galvoti, kaip sujungti taškus tarp to, ką parduodate, ir to, ką bandote pasiekti. Galite peržiūrėti mūsų vadovą, kaip pradėti verslą, kad pradėtumėte. Nesvarbu, ar turite tik verslo idėją, ar norite pakeisti esamą prekės ženklo dizainą, štai ką reikia žinoti apie tvirto savo verslo prekės ženklo identiteto kūrimą.

Prekės ženklas yra ne tik atpažįstamas pavadinimas ir prekės ženklo logotipas, išskiriantis jus perpildytoje rinkoje. Jūsų prekės ženklas yra tai, kaip žmonės jus suvokia, kad ir kur jie sąveikautų su jūsų įmone – ir parodymus, kuriuos galite kontroliuoti, ir tuos, kurių negalite. Kai pagalvoji, žmonės taip pat turi asmeninius prekės ženklus. Kiekvienas turime vardą, veidą, stilių, bendravimo būdą ir šiomis savybėmis skirtingiems žmonėms darome skirtingą įspūdį. Taip pat įmonės turi pavadinimus, gaminius, logotipus, spalvas, šriftus, balsus ir reputaciją, kurios sudaro tai, kas jos yra ir daro įtaką jų suvokimui. Negalite veiksmingai suprasti, kaip sukurti prekės ženklą, nebūdami nuoseklūs ir nepalaikę to nuoseklumo, kai plečiate savo prekės ženklą į visas savo verslo dalis.

Geriausias būdas sukurti prekės ženklą prasideda nustatant, kaip tas nuoseklumas atrodys ir kokį jausmą norite juo sukelti.  Ištirkite savo tikslinę auditoriją ir konkurentus. Prieš priimdami bet kokius sprendimus, kaip sukurti verslo prekės ženklą, turite suprasti dabartinę rinką, t. y., kas yra jūsų potencialūs klientai ir esami konkurentai. Yra daug būdų, kaip atlikti šį prekės ženklo kūrimo žingsnį: Google savo produkto ar paslaugos kategoriją ir analizuokite atsirandančius tiesioginius ir netiesioginius konkurentus. Patikrinkite antrinius įrašus, susijusius su jūsų klientais, ir pasiklausykite jų pokalbių bei produktų rekomendacijų. Pasikalbėkite su žmonėmis, kurie yra jūsų tikslinės rinkos dalis, ir paklauskite jų, iš kokių prekių ženklų jie perka jūsų erdvėje. Peržiūrėkite atitinkamas socialinės žiniasklaidos paskyras ar puslapius, kuriuos stebi jūsų tikslinė auditorija ir yra imli.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: