„Kalnapilio-Tauro grupė” žengia į Skandinavijos rinką

Viena iš didžiausių alaus gamintojų Lietuvoje „Kalnapilio-Tauro grupė” žengia į Skandinavijos rinką. Pirmąjį šių metų pusmetį grynąjį pelną padidinusi 53 proc., iki 926 tūkst. eurų ir 2 mln. eurų investavusi į įrangos atnaujinimą, alaus darykla produkciją ketina eksportuoti į Švediją.

„Pirmas žingsnis žengtas – pradėjome bendradarbiavimą su Stokholme įsikūrusiu Lietuvos profesionalų klubu, kuris padeda užmegzti ryšius su Švedijos įmonėmis, pristatyti lietuviškus produktus Švedijos rinkai. Per pirmąjį šių metų pusmetį mūsų eksportas augo 24 procentais, kas rodo, kad lietuviškas alus yra paklausus ir užsienyje”, – kalbėjo Marijus Kirstukas, „Kalnapilio-Tauro grupės“ vadovas.

Lietuvos ambasadorius Švedijoje Eitvydas Bajarūnas įsitikinęs, kad Lietuvos verslininkams Skandinavijos šalis yra palanki kurti verslą.

„Ekonomiškai stiprioje ir stabilioje valstybėje, kuri yra dešimta pagal dydį Lietuvos eksporto rinka, atsiveria daug naujų verslo plėtros nišų. Bendradarbiavimas su Lietuvos profesionalų klubu suteikia palankias sąlygas užmegzti ryšius, dalintis sėkminga patirtimi“, – teigė ambasadorius.

Švedijos rinka patraukli ne tik lietuviams, bet ir latviams bei estams.

„Palaikome ryšius su Lietuvos ambasada, siekdami didinti Lietuvos vardo žinomumą ir pritraukti kuo daugiau verslo atstovų, tačiau mūsų renginiuose dalyvauja ir Latvijos bei Estijos prekybos namų atstovai. Klubo nariai yra veiklūs, išsilavinę, dirba įvairiose pasaulinio lygio verslo kompanijose, Europos Sąjungos organizacijose ar vietinėse švedų kompanijose”, – pasakojo klubo Valdybos pirmininkė Rūta Smertinienė.

Rugsėjo 3 d. buvo organizuojamas renginys Stokholme, jo metu klubas sukvietė narius ir svečius į lietuviško, „Kalnapilio“ alaus degustaciją, kurią vedė vienas iš garsiausių Švedijoje alaus ir vyno ekspertų, parašęs ne vieną knygą apie gėrimų ir maisto derinimą, Bengt Frithiofsson. Renginio vaišes ruošė į profesionalų klubo veiklą įsitraukęs lietuviams puikiai žinomas virtuvės šefas, buvęs kulinarinių laidų televizijoje vedėjas ir kulinarinės knygos autorius Linas Samėnas.

Apie „Kalnapilio-Tauro grupę“

„Kalnapilio-Tauro grupėje“ pirmąjį pusmetį alaus ir nealkoholinių gėrimų pagaminta 13% proc. daugiau (iš viso 55,7 mln. litrų), lyginant su 2014 metų sausiu-birželiu. Grynasis pelnas padidėjo 53 proc. iki 926 tūkst. eurų. Skaičiuojama, kad šiais metais eksportas sieks 30 proc. visų pardavimų. Rinkose labiausiai augo grupės pardavimai į kaimynines šalis bei Ispaniją.

Apie Lietuvos profesionalų klubą

Oficialiai klubas buvo įteisintas šiais metais, tačiau veikla pradėta dar 2012 metais. Klubo tikslas – aktyviai skatinti lietuviško verslo plėtrą Švedijoje, reklamuoti lietuviškus produktus, įmones, investicijoms ir turizmui patrauklius Lietuvos miestus, kurti kontakų ir partnerystės tinklą, panaudojant įvairias bendradarbiavimo galimybes. Daugiau informacijos apie klubą: www.lpsclub.se.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: