„Kalnapilio-Tauro grupės“ rezultatai rodo stabilų augimą
Viena didžiausių Lietuvos alkoholinių ir gaiviųjų gėrimų gamintojų „Kalnapilio-Tauro grupė“ praneša, kad visos grupės 2015 metų neaudituotas pelnas prieš mokesčius siekė 960 tūkst. eurų, kai 2014 metais priešmokestinis pelnas siekė 190,5 tūkst. eurų. Grupės pajamos praėjusiais metais siekė 52,6 mln. eurų, bei palyginti su 2014 metais, augo 1,5 mln. eurų, arba 3 procentus.
„Prieš dvejus metus daug investavome į gamybos įrangą, energijos išteklių taupymą, kas pastebimai sumažino 2014 metų pelną. Tačiau investicijos atsipirko praėjusiais metais – sumažėjus gamybinėms sąnaudoms ir padidėjus pardavimams, turime žymų pelno šuolį“, – teigė „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Kirstukas.
Bendri alaus ir nealkoholinių gėrimų praėjusių metų pardavimai, palyginti su 2014 metais, augo 13 proc. ir siekė 114 mln. litrų.
„Didžiausią įtaką mūsų grupės bendriems pardavimams praėjusiais metais darė aktyviausiai augusios „Kalnapilio“ prekių ženklo premium produktų linijos „Select“ apimtys, kurios augo daugiau nei 19 proc. Galima išskirti teigiamai bendrus rezultatus veikusius „Tauro“ alaus skardinių pardavimus, kurie augo beveik 11 proc., o bendri „Tauro“ prekės ženklo alaus pardavimai užima antrąją vietą visoje rinkoje“, – komentavo M. Kirstukas.
Anot grupės vadovo, sėkmingi „Select“ produktų linijos pardavimai įpareigojo tęsti jos plėtrą, todėl šį pavasarį pristatyta nauja alaus rūšis „Kalnapilio 4,5 Select“, kuri turėtų labiau atspindėti rinkos poreikį silpnesniam, vadinamajam „session“ tipo alui.
Geram bendrovės pajamų augimui įtaką padarė ir bendras alkoholinių ir gaiviųjų gėrimų eksportas, kurio apimtys praėjusiais metais augo 34 proc. Pagrindinės „Kalnapilio-Tauro grupės“ eksporto kryptys yra kaimyninės šalys Latvija, Estija, taip pat Danija, Rusija, Didžioji Britanija, Airija, Ispanija, JAV.
„Kalnapilio-Tauro grupės“ atstovai prognozuoja, kad šiais metais Lietuvos alaus rinka trauksis.
„Pagrindiniai faktoriai, kurie turėtų lemti tokį rezultatą, mūsų vertinimu, yra įvesta užstato sistema bei padidėjęs akcizas alui. Savo ruožtu, mes ir toliau planuojame stiprinti savo alaus prekių ženklus, siūlyti naujus premium produktus, ir taip siekti vartotojų palankumo“, – teigė M. Kirstukas.
Įmonė praėjusių metų pabaigoje taip pat pasirašė bendradarbiavimo sutartį su viena didžiausių gėrimų bendrovių pasaulyje „PepsiCo“ ir dabar atstovauja „Pepsi”, „Mirinda”, „7Up” bei „Mountain Dew” prekės ženklams.
Pamatykite naujienas pirmi!
Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!