Maxima nuotr,.
Kampanijai „Kalėdinė maisto krautuvė“ mintį „Maximai“ pametėjo pirkėjai – idėja kilo iš realios situacijos Pasvalio parduotuvėje
Likus porai savaičių iki didžiųjų metų švenčių lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ pristatė šventinę kampaniją, kai visai savaitei tinklo parduotuvės tapo „Kalėdinėmis maisto krautuvėmis“, kviečiančiomis pasinaudoti ypatingais kainų pasiūlymais. Kartu su startavusiomis aktualių šventiniam stalui maisto prekių nuolaidomis pasirodė ir reklaminis vaizdo klipas, kuriame – netikėčiausios ir išradingiausios „Maximos“ pirkėjų apsipirkimo įpročių situacijos.
„Jau 32 metus esame vienas pagrindinių prekybos tinklų, kuriame galima pasiruošti Kalėdoms – tai puikiai žino ir mūsų pirkėjai, kad „Maximoje“ jie gali rasti absoliučiai viską. Dar lapkričio pradžioje praūžė „Didžiųjų nuolaidų dienos“ – tai ne kartą šiais metais vykusi akcija ne maisto prekėms, kuria rudens pabaigoje padėjome pirkėjams pasipuošti namus bei, nelaukiant paskutinės minutės, įsigyti kalėdines dovanas pigiau. Akivaizdu, kad dabar, kai Kalėdos lipa jau visai ant kulnų, pirkėjai pradeda galvoti ir apie maistą: kalėdines vaišes, patiekalus ir receptus jiems.
Galvodami, kaip papildomai pritraukti pirkėjų dėmesį, atsigręžėme į tai, kas jiems rūpi labiausiai – kainą. Svarstėme, ką galėtume pasiūlyti, kad jie turėtų galimybę papildomai reikšmingai sutaupyti bei žinotų, kodėl verta apsipirkti būtent „Maximoje“ be jau pirkėjams žinomų kitų mūsų kainos pasiūlymų, tokių kaip „Kainų įšalas“, „Anekdotas, o ne kaina“ ir panašiai. Taip gimė idėja pasiūlyti klientams atvykti į „Kalėdinę maisto krautuvę“ ir įsigyti šventiniam stalui aktualių produktų su ypatingai didelėmis nuolaidomis ne tik iš vieno prekės ženklo, bet visos prekės kategorijos. Ši nuolaidų gausa daugybei produktų pirkėjams dar kartą primena ir tuo pačiu pateisina mūsų norą būti pagrindine vieta, kurioje galima pasiruošti Kalėdoms“, – sako „Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.
„Maxima“ – tautos maisto krautuvė
Po „Kalėdinės maisto krautuvės“, anot „Maximos“ atstovės, pavadinimu slypi ir dar viena reikšmė. Žodis „krautuvė“ neretai skamba bendrovės viduje. „Su kolegomis dažnai vartojame žodį „krautuvė“, kuriuo mėgstame pavadinti mūsų parduotuves. Tad ir galvojant kampanijos idėją susitikimo metu su partneriais šis žodis ėmė ir nevalingai išsprūdo, kad likus porai savaičių iki Kalėdų išties būsime pagrindine tautos maisto krautuve“, – pasakoja I. Trakimaitė-Šeškuvienė.
Reklaminei „Kalėdinės maisto krautuvės“ kampanijai išpildyti kūrybinį konceptą kūrė ilgamečiai „Maximos“ partneriai kūrybinė reklamos agentūra „TRUTH.“, kurių pasiūlyta idėja gimė šūkis „Krauname prekes, kur telpa“.
„Konkrečiai žinojome, ką norime įgyvendinti ir pasiūlyti pirkėjams, todėl neabejojome, kad mūsų bendražygiai atras geriausią formą ir mintį šios kampanijos komunikacijai. Jie ir sugalvojo, kad esant tokioms geroms nuolaidoms mūsų pirkėjams įprastų prekių krepšelių nebeužteks, tad pasitelkus fantaziją beliks prekes krauti ten, kur telpa – nesvarbu, ar tai bus karutis, rogės, o gal net ir milžiniška Kalėdų kojinė ar kepurė. Neabejojame, kad ši reklaminė kampanija mūsų pirkėjams ilgam įstrigs atmintyje – gal iš tiesų sutiksime tokių, kurie Kalėdoms ruošis prekes kraudami ne į įprastus vežimėlius ar krepšelius“, – sako „Maximos“ atstovė.
Iššūkį, kaip kūrybiškai pateikti kampanijos idėją, „gliaudė“ dvi agentūros
Reklamos agentūros „TRUTH.“ komandos atstovės Saulė Jasiūnaitė ir Ana Luisa Monse pasakoja, kad ši kampanija prasidėjo tikra gyvenimo istorija, kuri ir tapo idėjos pagrindu: „Apsipirkdamas Pasvalio „Maximoje“ vienas mūsų agentūros kūrybininkų pastebėjo dviratininką, kraunantį maisto prekes tiesiai į savo šalmą. Būtent toks įvykis ir tapo įkvėpimu visai kampanijos vaizdo klipų serijai.“
Pasak kūrybinės komandos atstovių, vienas didžiausių iššūkių rengiant vaizdo klipą buvo filmavimo metu nepradėti juoktis: „Kai kažkas siūlo ant snieglentės uždėti daugiau pieno ir žirnelių, išlaikyti rimtį aikštelėje – tiesiog neįmanoma.“
Prie kampanijos įgyvendinimo dirbo net 11 „TRUTH.“ komandos narių – nuo stratego ir meno vadovo iki grafikos dizainerių, į kūrybinį procesą įsitraukė ir patys „Maximos“ atstovai bei kiti tinklo bendražygiai, skaitmeninė reklamos agentūra „Super You“. Šiems partneriams teko „gliaudyti“ kitą iššūkį, kaip kūrybiškai „apžaisti“ kampanijos idėją ir pateikti ją taip, kad ši būtų natūraliai įtrauki ir įdomi.
„Ieškojome būdų, kuriais galėtume sudominti auditoriją pasinaudojant organinės sklaidos kanalais. Žinutę apie kampaniją skleidėme įvairiuose komunikacijos kanaluose, iniciavome diskusijas. Panašu, kad rezultatai davė vaisių – kampanija sulaukė tiek dėmesio, kiek ir tikėjomės. Ši patirtis ne tik sustiprino komandinį darbą, bet ir parodė, kaip svarbu pasitikėti kūrybine vizija bei drąsiai ją įgyvendinti. Kalėdos – laikas, kai stebuklai tampa tikrove, o šių metų nauja „Maisto krautuvės kampanija“ tai tik patvirtino!“ – sako agentūros „Super You“ projektų vadovė Gabrielė Šteinbrecher.
Pamatykite naujienas pirmi!
Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!