Keliaujate automobiliu? Pasitikrinkite, ar pasinaudojate visomis draudimo paslaugomis nutikus nelaimei

Vasaros sezonu gyventojams automobiliais keliaujant tolimesniais maršrutais, draudikai pastebi, kad daugėja techninės pagalbos iškvietimų. „Lietuvos draudimo“ duomenimis, palyginti su 2020 m. iškvietimų skaičius padidėjo beveik 30 proc, tačiau duomenys rodo, jog žmonės vis dar nepasinaudoja dalimi papildomų paslaugų, kurias įsigyja kartu su draudimu.  

Dėl ko dažniausiai kviečiama techninė pagalba?

Techninė pagalba paprastai kviečiama tuomet, kai transporto priemone nebegalima važiuoti. „Lietuvos draudimo“ duomenimis, 2021 m. techninė pagalba dažniausiai buvo kviečiama dėl išsikrovusio akumuliatoriaus, pradurtos padangos, avarinio durelių  automobilio atrakinimo, ištempimo užklimpus.

„Kai automobilis sugenda, savininkui pirmiausia ateina į galvą mintis važiuoti į servisą, o ne žiūrėti į draudimo sąlygas, ypač jei gedimas mažesnis. Vairuotojai dažnai net nepagalvoja, jog turi galimybę kviestis techninę pagalbą, žinoma, pirmiausia reikėtų žiūrėti į paslaugas kurias įsigijote kartu su draudimu, kiekvienoje draudimo bendrovėje jos skirtingos.“ – sako Artūras Juodeikis, „Lietuvos draudimo“ Operacijų departamento direktorius.

Pastebima, jog, lyginant su praėjusiais metais, labai padaugėjo techninės pagalbos kvietimų dėl sumaišyto kuro bei transportavimo esant variklio gedimui. Lyginant su 2020m. iškvietimai dėl variklio gedimų išaugo dvigubai, o dėl sumaišyto kuro vairuotajai kreipėsi 5 kartus dažniau nei ankstesniais metais.

Mažesni gedimai nereiškia, kad reikia tvarkytis patiems

Draudikai daro prielaidą, kad techninės pagalbos iškvietimų augimas rodo ne tik įvykių dažnį, bet ir klientų edukaciją, kurie vis dažniau pasinaudoja privalomojo draudimo teikiamomis papildomomis paslaugomis. Vis tik, kai kurios paslaugos dar lieka primirštos:

„Pavyzdžiui, dažnas vairuotojas pamiršta, jog, turėdamas privalomąjį civilinės atsakomybės draudimą, gali išsikviesti techninę pagalbą, kuri atvyks ir gedimus sutvarkys vietoje, pasirūpins kuro pristatymu iki automobilio, atrakins užsitrenkusį automobilį ar sutvarkys užsivedimo spynelės gedimus užkurs automobilį išsikrovus akumuliatoriui, arba pagelbės jei sumaišėte kurą ir reikia automobilį transportuoti iki serviso“,- paslaugas vardina Artūras Juodeikis.

Ekspertas akcentuoja, kad privalomojo draudimo sąlygos skirtingose bendrovės gali skirtis, tad dar prieš įsigyjant draudimą pasiskaitykite, išsiaiškinkite kokias papildomas paslaugas gaunate ir pasirinkite jums tinkamiausią variantą, o nutikus nelaimei žinosite, kada galite kreiptis į savo draudimo bendrovę.

Pamiršta ir moka iš savo kišenės

Kai vairuotojai keliauja ne vieni, po eismo įvykio, nebevažiuojamas automobilis transportuojamas į servisą, tačiau susiduriama su problema, ką daryti keleiviams.

„Turint privalomąjį civilinės atsakomybės draudimą, „Lietuvos draudimo“ techninė pagalba pasirūpina ne tik transporto priemonės, bet ir visų kartu keliavusių keleivių transportavimu, iškviečiama ir apmokama taksi paslauga iki 50 eurų. Kam mokėti iš savo kišenės, kai galite pasinaudoti turima paslauga?“, – sako A. Juodeikis.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: