Nuotr. pexels
Kodėl jūsų Google Ads reklama neveikia? Konsultuoja patyręs specialistas
Kai Google reklama neveda rezultatų – dažniausiai priežastis slypi ne algoritmuose, o strategijoje ir jos vykdyme. Visgi, yra sprendimų, kurie dažniausiai padeda išjudinti situaciją.
Kodėl jūsų skelbimai nerodomi ten, kur turėtų
Vienas dažniausių atradimų – per plati tikslinė auditorija. Donatas Rolius, „www.Digilab.lt“ įmonės vadovas, pastebi, kad efektyviausios kampanijos prasideda nuo aiškiai apibrėžtos auditorijos. „Rinkodaros pradžiai labai svarbu suvokti ne tik geografinę zoną, bet ir tikslines demografines bei elgsenines grupes – ne tik ką jos perka, bet ir koks jų elgesys internete“, – sako Donatas.
Tokį supratimą dažnai užneša duomenų analizė, pavyzdžiui, Custom Match ir Similar Audiences sąrašai leidžia pasiekti tuos, kurie labiausiai panašūs į jūsų geriausius klientus.
Kodėl per siaura ar per plati reikšmė gali nuvesti niekur?
Skelbimų peržiūros dažnai blaškymo signalas. Kai raktažodžiai pernelyg bendriniai – jų konkurencija ir kaina kyla, o naudos nelieka. Kita vertus, labai konkretūs ir retai užklausose pasitaikantys žodžiai dažnai turi silpną paieškų srautą.
Donatas atkreipia dėmesį: „Mes neretai pasirenkame po kelis populiarius terminus, apjungiant juos su ilgesnės uodegos („long tail“) raktažodžiais – tai leidžia pasiekti aukštesnį kokybės balą ir mažesnes CPC sąnaudas.“
Skelbimo tekstas ir nukreipimo puslapis
Net ilgai dirbdami pastebėjome – skelbimas gali pritraukti, bet nukreipimo puslapis nuskriaudžia. Šioje vietoje Donatas primena, kaip pakako aiškesnio puslapio struktūros ir greitesnio įkėlimo, kad konversijos padidėtų 40 %, o Cost per Click sumažėjo beveik trečdaliu. Ši pamoka rodo, kad net mažas optimizavimas gali žymiai pagerinti rezultatą.
Išlaidų kontrolė be chaoso
Išlaidų valdymas turi būti įrankis, o ne legendų kambarys. To paprasčiausia forma – dienos limitai, mažesni testiniai biudžetai ir keli skelbimo variantai vienu metu, kad greitai matytume best performer’į.
Donato patirtis byloja: „Mes ne kartą pradėjome nuo nedidelio testo biudžeto, parinkome efektyviausią skelbimą dar tą pačią dieną ir tik tada investavome toliau.“
Analitika kaip kompasas – ar tikrinate CTR, CPA ar ROAS?
Be duomenų viskas lieka intuicijos lygyje. Labai svarbu stebėti paspaudimų rodiklį (CTR), konversijų kainą (CPA) ir investicijų grąžą (ROAS). Būtent jie padeda spręsti, kokius kampanijos elementus tobulinti.
Pasak Donato, A/B testavimo kultūra labai svarbi. Net paprastas tekstų, antraščių ar paveikslėlių testavimas kas kelias dienas žymiai koreguoja efektyvumą.
Pamatykite naujienas pirmi!
Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!














