Lietuvos naujienos - Verslas - 2021-10-11

Kokie asmens gebėjimai yra labiausiai vertinami darbo aplinkoje?

Kalbant apie darbo aplinką, kiekvienas esame susidūrę su begalę skirtingų situacijų. Juk pasitaiko tiek atlaidžių, tiek reikalaujančių vadovų arba ir draugiškų, ir apatiškų bendradarbių. Nors šios patirtys ir moko savaime, reikia daugiau pasidomėti, kokiu darbuotoju pravartu būti ir kokį gebėjimų bagažą turėti, kad dirbti smagu būtų visiems.

Komunikabilumas – kelias į sėkmę

Nesvarbu, ar darbas yra labai individualus, ar grupinis, kontakto su kitais įmonės darbuotojais niekaip neišvengsi. Sugebėjimas aiškiai iškomunikuoti savo idėjas ir mintis pozityviai veikia visą kolektyvą. Taip išvengiama nesusipratimų, klaidų svarbiuose darbuose ir, svarbiausia, paliekamas geras asmeninis įvaizdis. Tai nereiškia, kad reikia daug kalbėti, veikiau pravartu žinoti, kada ir ką pasakyti. Ypač tokia savybė yra svarbi bendraujant su klientais – reikia pajausti jų kūno kalbą, kalbėjimo manierą ir mokėti parodyti supratimą.

Vertinamas gebėjimas dirbti komandoje

Viena yra būti iš prigimties komunikabiliu, o visai kas kita yra prisitaikyti prie skirtingų žmonių požiūrių ir nuomonių. Kad ir koks komunikabilus bebūtum, reikia išmokti ieškoti kompromiso ir gerbti kito mąstyseną. Komandoje tai nepamainomas gebėjimas, parodantis asmens kaip darbuotojo brandumą, tvirtumą ir rimtą požiūrį į turimas pareigas. Neretai darbas komandoje pareikalauja daug susivokimo – kuris narys kuo labiausiai gali padėti, kurį reikia padrąsinti pareikšti savo nuomonę ir panašiai. Toks suvokimas tiks didina kompanijos produktyvumą ir tikimybę pasiekti sėkmę.

Lankstumas leis darbdaviui į tave pažvelgti kitomis akimis

Žmogus, kuris aplinkiniams nesuteikia vargo ir visada išlieka pozityvus, visada yra vertinamas. Nors darbo aplinkoje atsitinka visko, labai svarbu palaikyti tvirtą mentalitetą ir nebijoti artėjančių iššūkių. Asmuo, kuris atsiradus nesklandumams susikaupia ir pažvelgęs į situaciją kūrybiškai randa netikėtų sprendimų, yra gerbiamas ne tik aplinkinių darbuotojų, bet ir darbdavio. Svarbiausia, daug domėtis savo sritimi ir nebijoti reikšti savo nuomonės.

Svarbu mokėti motyvuoti save ir kitus

Žinoma, kad motyvacija ir stimulas dirbti labai priklauso nuo darbo kultūros. Visgi, tas, kuris puikiai suvokia savo siekius ir jais bando užkrėsti kitus, yra pagirtinas. Tikima, kad motyvacijos ir misijos išsigryninimas padeda bet kokios srities darbe – nesvarbu, ar dirbi greitojo maisto restorane kelis mėnesius, ar didelėje rinkodaros įmonėje ir planuoji taip lipdytis ilgalaikę karjerą. Pozityvumas bei savo vietos žinojimas ramina ir suteikia užtikrintumo, o pasiekti rezultatai atrodo labiau apdovanojantys. 

Kaip kompanijos randa tokius žmones?

Jei pasidarė smalsu, kaip tokie ambicingi žmonės yra surandami, vertėtų išgirsti tokią sąvoką kaip “personalo atranka”. Nemažai kompanijų ieško kompetentingų darbuotojų būtent tokiu principu, kai įmonės bei potencialaus kandidato siekiai tarpusavy dera, įvertinama pastarojo motyvacija bei pasiekimai. Personalo atranka leidžia įvairiems verslams plėtotis būtent su labiausiai jų kultūrai tinkamais asmenimis, kurių vertybės ir gebėjimai puikiai dera su jų propaguojamais idealais ir siekiais.

Daugiau naudingos informacijos apie įsidarbinimą, personalo paiešką ir atranką galima rasti užsukus į internetinę svetainę Indigroup


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: