Lietuvos naujienos - Verslas - 2020-11-09

Koks skirtumas tarp SEM ir SEO?

SEM ir SEO: koks skirtumas tarp jų ir kas tinka mano prekės ženklui? Labai dažnai užduodami klausimai. SEO (paieškos sistemos optimizavimas) yra būtinas kiekvienai veiklai, bandantiems pritraukti dėmesį ir didinti puslapio srautą. Tačiau SEO taip pat yra labai sunkiai valdoma strategija. SEO ir SEM tikslas yra beveik vienodas, bet tikslo pasiekimo būdai yra labai skirtingi.

SEM yra paieškos sistemos rinkodara arba Google reklama. Norint atsirasti paieškos sistemų rezultatų puslapyje, reikia mokėti pinigus. Ši strategija dar vadinama mokama paieška arba PPC (mokėk už paspaudimą) rinkodara. Google Ads yra šios paslaugos teikėjas Google paieškos sistemoje. Naudodami šią taktiką, prekės ženklai atlieka raktinių žodžių tyrimus ir sukuria kampanijas, nukreipiančias potencialus klientus į tam tikras svetainės vietas. Kai vartotojas parašo tam tikrą raktažodį, jie mato paskelbtus skelbimus Google paieškos sistemos rezultatų viršuje arba apačioje. Jūs esate apmokestintas kiekvieną kartą, kai vartotojas paspaus ant jūsų skelbimo.

SEO yra paieškos sistemos optimizavimas ir naudoja organiškos paieškos strategiją. Naudodami ir tinkamai tvarkydami savo SEO, prekės ženklas nemokėdamas už reklamos skelbimus gali atsirasti pirmuose Google pozicijose. Aukščiau organinės paieškos rezultatų yra tik mokami SEM skelbimai. Svetainės SEO paruošimo tikslas yra sutvarkyti svetainę taip, kad būtų patraukli Google robotams. Kuo geriau išpildomi Google reikalavimai, tuo aukščiau jūsų svetainė bus rodoma paieškos sistemoje. Įdomiausia dalis, kad daugelį reikalavimų Google viešai neskelbia, todėl tobulos svetainės Google robotams sukurti turbūt neįmanoma.

Pagrindinis skirtumas tarp SEM ir SEO yra tas, kad naudodami SEM strategiją mokėsite pinigus norėdami būti paieškos sistemos viršuje, o nustojus mokėti jūs dingsite. Naudodami SEO strategiją jūs pakilsite į organinės paieškos viršų. Kuo tiksliau įvygdę Google reikalavimus, tuo aukščiau pakilsite. Skaitmeninės reklamos agentūra AdPartner pataria šias reklamos strategijas naudoti kartu. Vieni galimi klientai nesirenka ir spaudžia ant pačių pirmų paieškos rezultatų, o kiti nepasitiki skelbimais ir žiūri tik į organinės paieškos rezultatus. Norint pasiekti maksimalų rezultatą, reikia naudoti SEM ir SEO reklamos strategijas.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: