Respublikinės Panevėžio ligoninės nuotr.
Konsultacijų poliklinikoje naujai įdiegta elektroninė pacientų registracijos sistema palengvins kelią pas specialistus
Šių metų vasario 1 d. prie daugelio Lietuvos poliklinikų nusidriekė eilės pacientų, norinčių užsiregistruoti pas gydytojus specialistus. Ne išimtis ir VšĮ Respublikinės Panevėžio ligoninės Konsultacijų poliklinika. Administracija atsiprašo gyventojų už sukeltus nepatogumus ir informuoja, kad nuo šiol priimti sprendimai sumažins eiles pas gydytojus specialistus. Nauja pacientų eilių valdymo sistema turėtų padėti išspręsti problemą dėl patekimo pas medikus.
„Suprantame, kad laukimas užsiregistruoti pas gydytoją specialistą neabejotinai vargina, nors registratūroje iš ryto dirbo 14 specialisčių. Penkios darbuotojos priiminėjo registracijas telefonu, o likusios registratorės priiminėjo pacientus iš „gyvos“ eilės. Papildomų nepatogumų sukelia ir poliklinikos renovacijos darbai, kurie turėtų būti baigti metų pabaigoje. Tikimasi, kad nuo šiol pakeista galiojusi tvarka ir priimti nauji sprendimai pacientui palengvins patekimą pas gydytojus specialistus, nors pačių medikų trūkumas irgi sąlygoja susidariusias eiles. Pagal naują patvirtintą tvarką, registracija bus vykdoma kiekvieną dieną, todėl senyvo amžiaus pacientams, nesinaudojantiems internetu, užtikrins galimybę greičiau patekti pas gydytoją specialistą. Negavus pas specialistą talono čia ir dabar, pacientas bus registruojamas naujai įdiegtoje elektroninėje sistemoje, kuri užtikrins jo patekimą pas gydytoją pagal registracijos numerį. Atsiradus laisvai vietai pas mediką, medicinos registratorės paskambins artimiausiam eilėje esančiam pacientui ir suderins vizito laiką. Pasinaudodama proga, noriu paprašyti pacientų neskubėti vykti į poliklinikos registratūrą iš ryto, nes tuo metu labai didelis darbuotojų užimtumas. Atvykti galima ir po pietų, ar kitu pacientui patogiu laiku“, – paaiškino Konsultacijų poliklinikos vedėja J. Sakalauskienė.
Kaip to reikalauja Sveikatos apsaugos ministerija, pacientai bus registruojami nuolat, įstaigos darbo laiku, neribojant registravimosi terminų. Pacientui bus pasiūloma anksčiausia galima paslaugos suteikimo data. Pacientui atsisakius gauti paslaugą anksčiausią galimą jos suteikimo dieną, pacientas bus registruojamas pagal jo pasirinktą vėlesnę datą. Apie laisvą registravimosi datą, eilėje esantiems pacientams medicinos registratorės paskambins ir praneš telefonu.
Pamatykite naujienas pirmi!
Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!