Lietuvos naujienosVerslas

Kur ir kaip skaniai pavalgyti dienos pietus?

Pietūs – pats svarbiausia dienos patiekalas, tad eko keisto, kad ieškodami skanių ir sočių pietų mes tam dažniausiai skiriame nemažai laiko. Juk dažniausiai pusryčiai būna prabėgomis, o vakarienę reikia palikti priešui. Štai todėl ir dienos pietūs kavinėse dažniausiai būna labai sotūs ir porcijos labai didelės.

Tiesa, didmiesčiuose kavinių pasirinkimas labai platus. Natūralu, kad norėdami rasti Jums labiausiai tinkamus dienos pietus – turėsite palyginti nemažai alternatyvų, kol rasite tai, kas Jums tinka labiausiai. Pateiksime Jums trumpą gidą, kuris supaprastins ir sukonkretins paieškas, padės kasdien valgyti skaniai, sočiai ir, svarbiausia, pigiai.

Ieškoti patikimiausios prekybos vietos siūlome įvertinus kelis esminius patarimus. Jie labai paprasti, tačiau dažniausiai jų neįvertiname, kadangi paprasčiausiai mes apie juos nepagalvojame.

  • Pirmiausia siūlome nepamiršti to, kad tapus lojaliu klientu tam tikrose maitinimo įstaigose – galite gauti labai solidžias akcijas. Žinoma, dažniausia tokiu atveju sudaroma kokia nors sutartis. Pavyzdžiui, labai dažnai tokias sutartis sudaro darbovietės, kurios stengiasi suteikti galimybę darbuotojams valgyti kuo arčiau darbo vietos ir tuo pačiu, kiek įmanoma, pigiau.
  • Taip pat reikia nepamiršti, kad visada verta rinktis tokią maitinimo vietą, kurioje siūlomas labai įvarus maistas. Paprasčiausiai, vieną kartą galėsite valgyti vienus patiekalus, o kitą kartą – kitus. Tai labai svarbu tokiu atveju, ki norsi palepinti savo gomurį. Juolab, ta kur kas sveikesnis sprendimas Jūsų kūnui. Žinoma, salotos su žuvimi labai sveikos ir, atrodo, kad jas galima būtų valgyti kasdien, tačiau tiesa tokia, kad kartais organizmui reikia ir sunkių bulvinių patiekalų.
  • Ieškodami tinkamiausios maitinimo vietos taip pat įvertinkite aplinką. Paprasčiausiai jaukioje aplinkoje valyti yra kur kas skaniau ir maloniau. Psichologai teigia, kad jaukiose aplinkose mes suvalgome kur kas mažiau maisto, kadangi dažniausiai apetitas būna mažesnis.
  • Vertinkite tas maitinimo vietas, kur esti labai platus gėrimų pasirinkimas. Dažnai akcentuojama, kad žmogus yra ne alkanas, tačiau ištroškęs. Štai todėl prieš valgį siūlome išgerti sulčių arba vandens. Tokiu atveju Jūsų skrandžio tūris bus šiek tiek papildytas ir dažniausiai po pirmo patiekalo antro jau paprasčiausiai nebesinorės.
  • Gali atrodyti smulkmena, tačiau labai svarbi smulkmena yra tai, kad personalas būtų mandagus. Paprasčiausiai valgyti tokioje vietoje, kur kalbama nemaloniai – nepatogu. Ir tai visiškai suprantama. Tikrai nepavyks atėjus vieną kartą nuspręsti, ar patarnavimas yra gera. Juk esti platus darbuotojų pasirinkimas. Tačiau kuomet pradėsite lankytis dažniau – pavyks susidaryti nuomonę apie maitinimo vietų ir apsispręsti, ar joje teikiamos paslaugos tenkina Jūsų poreikius.

Jeigu norite, kad maistas būtų labai skanus ir sveikas – tokiu atveju reikia žinoti ne tik kur valgyti, tačiau ir rasti reikalingą  patiekalą bei mokėti valgyti. Pirmiausiai norime akcentuoti, kad maisto keitimas yra būtinas. Tai reiškia, kad kasdien valgyti tuos pačius eitus nebus naudinga nei Jūsų gomuriui, nei Jūsų organizmui. Juk tai egzistuoja tokios įvairios galimybės – kodėl jomis nepasinaudojus.

Taip pat norime akcentuoti valgymo laiką. Daugelis žmonių labai skuba, kadangi nori kuo greičiau pavalgyti, dar išgerti kavos, galbūt parūkyti ir panašiai. Taip, šiek procesai reikalauja laiko, tačiau nepamirškite, kad dienos pietūs turi būti valgomi su malonumu. Juk tai pats svarbiausias dienos patiekalas. Natūralu, kad jį reikia valgyti taip, kad užtektų sotumo iki vakaro. Neskubėkite, valgykite lėtai ir tikrai pamatysite, kad pietūs taps svarbiausiu Jūsų dienos patiekalu.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!

Siūlome perskaityti

Panevėžio naujienos

Aukštaitijos naujienos

Komentarai

Lietuvos naujienos

Kultūros naujienos

Laisvalaikis

AINA TV

Istorijos puslapiai

Bendruomenės naujienos

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Back to top button