Tomo Petrovskio nuotr.

L. Pobedonoscevas vieno įvykio Meksikoje nepamiršta iki šiol: „Pranoko visus mano įsivaizdavimus“

TV3 eteryje šį sekmadienį startuos neeilinis kelionių projektas „Metam monetą“. Jo vedėjai – du charizmatiški draugai, bet kurį projektą paverčiantys nepamirštamu. Tai – aktorių duetas,  Audrius Bružas ir Leonardas Pobedonoscevas. Jau visai netrukus spręsis jų likimai – kas savaitgalį praleis it tikras turtuolis, o kuriam reikės kaip reikiant pataupyti?

Naujasis šou – nuotykių kupinas azartiškas kelionių projektas, kuris įtraukia savo intriguojančiomis taisyklėmis. Vos tik išėję iš oro uosto, vedėjai kas kartą mes monetą. Tas, kuris atspės, kas iškris, savaitgalio kelionei gaus neribotą biudžetą ir galės veikti viską, ko tik geidžia jo širdis. Tuo tarpu kitam teks susiveržti diržus ir improvizuoti, mat visai kelionei jis teturės 100 eurų.  Už šią sumą jam teks pasirūpinti viskuo – nuo nakvynės vietos, maitinimo ar transporto iki pramogų.

Vienas iš šou vedėjų, charizmatiškasis aktorius L. Pobedonscevas, kelionėmis stipriai susižavėjo prieš maždaug 10 metų. Kaip pasakoja aktorius, išvykęs aplankyti dar nematytų kraštų, jis stengiasi kelionėms atsiduoti visu 100 procentų.

„Kur bekeliaučiau ar benuvažiuočiau, visuomet tai darau pilna koja ir iš visos širdies. Manau, kad tik taip galima pažinti svetimą šalį. Niekuomet nekeliauju iš reikalo ar dėl to, kad dabar ta kelionių kryptis tapo labai madinga. Manau, kad kiekviena šalis turi ką pasiūlyti savo turistams – net ir tokia, apie kurią, galbūt, iš pirmo žvilgsnio taip nepagalvotum“, – savo mintimis dalinasi Leo.

Aktoriui kelionės yra ne tik puikus laiko praleidimo būdas, bet ir kasdienybę paįvairinantis dalykas. O štai trumpalaikį gyvenimą Balyje aktorius įvardija kaip tą kelionę, kuri pakeitė jo pasaulėžiūrą. Tai ne tik padėjo išbristi iš depresijos, bet ir pagerino santykius su visa šeima.

Kelionė į Meksikoje vykusį „Mirties festivalį“ Leonardui taip pat paliko neišdildomą įspūdį. „Apsilankyti Meksikoje ir pamatyti šį festivalį iš arti buvo viena iš didžiausių mano svajonių. Vien išgirdus šį pavadinimą – „Mirties festivalis“ – apima keistas jausmas. Lyg prieštarautum pats sau ir savo tikėjimui. Bet reikia suprasti, kad kitose kultūrose, viskas gali būti kitaip nei tavojoje. Keliaudamas į šį festivalį, tikėjausi pamatyti apeigas ar dainų ir tikėjimo palydimas šeimų vakarienes, skirtas sugrįžusiomis mylimųjų dvasiomis. Tačiau tai, ką pamačiau, pranoko visus mano įsivaizdavimus. Tai buvo tikras spalvotas karnavalas, kuriame vietiniai žmonės daug šventė, šoko, linksminosi ir net nakvojo toje festivalio vietoje“, – pasakoja aktorius.

Nematytos vietos ir atvirukų verti kraštovaizdžiai, anot Leo, yra ne vienintelis daug įspūdžių sukeliantis kelionių aspektas. Paragauti kuo daugiau vietinio maisto ir būtent per tai susipažinti su šalies kultūra yra taipogi nepamirštama patirtis.

„Visuomet sakydavau: kas geriau gali papasakoti apie šalį ir jos žmones, jei ne maistas, kurį gamina vietiniai? Todėl kelionėse visuomet stengiuosi atrasti tradicinių patiekalų, kurie nebūtų skirti masiniam vartojimui ar randami vien dideliuose prekybos centruose. Svarbu ragauti tai, kas pagaminta čia pat, vietinio gyventojo rankomis“, – apie kulinarijos svarbą kelionėse pasakoja garsus aktorius.

Tiesa, ne kiekvienas išdrįstų paragauti to, ką yra išbandęs Leo. Daugeliui lietuvių jo vardijami dalykai išties priverstų pakelti antakį. „Kelionių metu po egzotines šalis tikrai ne kartą teko ragauti vietinės virtuvės delikatesų, kaip pūdytas ryklys, banginio mėsos troškinys, kepti skorpionai, kobros užpiltinė, krokodiliena, bebro uodegos ar net buliaus sėklidės“, – ragautus įmantriausius patiekalus vardija garsus aktorius.

Būtent dėl neįprastų kulinarinių ypatumų, viena iš įsimintinesnių kelionių garsiam aktoriui tapo išvyka į Madagaskarą. Čia jam teko paskanauti tokios vakarienės, apie kurią nė nebūtų pasvajojęs.

„Ragavau šikšnosparnį ir tai dariau pačiomis netikėčiausiomis aplinkybėmis. Mes su Bružu automobiliu, kurį vairavo vietinis gyventojas, keliavome po Madagaskarą. Atsimenu, visada turėdavome sugrįžti iki sutemų, bet tą vakarą jau buvome netoli tikslo, tad važiavome toliau. Vairuotojas buvo labai alkanas, o pas juos kaimuose nėra elektros – akmens amžius. Viename tų kaimų, pasišvietę žibintuvėliais, užsukome į vietinę „knaipę“. Užsisakėme valgyti, o vairuotojas pasiėmė kažkokią keistenybę. Kai sužinojome, kad tai – šikšnosparnis, vargšas vairuotojas liko be vakarienės, nes visi labai norėjome paragauti“, – su šypsena savo neįprastą vakarienę prisimena pašnekovas.

Nuotykių ir naujų įspūdžių ištroškęs užkietėjęs keliautojas L. Pobedonoscevas teigia, kad labai apsidžiaugė iš prodiuserinės kompanijos „TV Topas“ gavęs kvietimą tapti vienu iš kelionių šou „Metam monetą“ vedėjų. Kaip sako pats Leo, kelionės yra viena didžiausių jo aistrų, o galimybė per tokį trumpą laiką patirti tiek daug nuotykių yra tikra prabanga.

„Gavęs pasiūlymą vesti šį šou su savo ilgamečiu kolega Audriumi, labai apsidžiaugiau, nes pasiilgau kelionių ir geros adrenalino dozės, keliaujant po svečias šalis. Be to, mane labai sužavėjo šios laidos formatas. Kiekvienoje kelionėje tik vienam iš mūsų pavyks patirti prabangą, o štai kitas pažindintis su šalimi turės ne tik susiveržęs diržą, bet ir gerai pasukdamas galvą“, – pasakoja Leo.

Akinanti prabanga – jachtos, vilos ir omarai? O gal – nežinia, kaip nuo oro uosto nukakti iki miesto centro, ką valgyti ir kur miegoti, kai kišenėje viskam teturi 100 eurų?

Projekto premjeroje jau šį sekmadienį žiūrovų laukia arabiškų spalvų, aromatų bei nuotykių kupina kelionė po Egipto miestą Hurgadą.  Kuris kelionėje bus savęs nevaržantis turtuolis, o kuris turės smarkiai susiveržęs diržus, paaiškės kiekvienoje kelionėje, kai vedėjai, atvykę į naują šalį, mes monetą.

Naujas kelionių šou „Metam monetą“ – jau nuo birželio 5 d., sekmadieniais, 19.30 val. tik per TV3!

AINA Facebook naujienos

Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!