„Lidl“ – vieneri: 15 miestų, 30 parduotuvių, 1500 karjeros galimybių

Šiandien, birželio 2-ąją, prekybos tinklas „Lidl“ mini pirmąją veiklos Lietuvoje sukaktį. Lygiai prieš metus pirkėjams duris atvėrė 15-a „Lidl“ parduotuvių. Per metus bendrovė „Lidl Lietuva“ padvigubino jų skaičių ir neketina sustoti, o prekės ženklas „Lidl“ mūsų šalyje jau patenka į populiariausiųjų dešimtuką. Prekybos tinklo veiklos dinamika lemia ir karjeros galimybes, prieinamas visiems be išimties įmonės darbuotojams, kurių „Lidl“ komandoje šiuo metu yra apie 1500.

Šalies geidžiamiausių darbdavių rinkimuose kitas prekybos įmones patrauklumu lenkianti „Lidl Lietuva“ nuolat investuoja į darbuotojų motyvavimą bei kvalifikacijos kėlimą. „Ruošiantis parduotuvių atidarymui, daugelis mūsų bendrovės darbuotojų praktinių žinių apie „Lidl“ prekybos sistemą sėmėsi tinklo bendrovėse kitose šalyse. Tačiau išties neįkainojamos patirties kiekvienam suteikė pirmieji veiklos metai Lietuvoje. Darbas dinamiškoje prekybos įmonėje, kurios pagrindinis tikslas yra siūlyti geriausią kainos ir kokybės santykį, yra geriausia talentų kalvė“, – teigė Radostin Roussev-Peine, UAB „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius.

Dirbti „Lidl“ parduotuvėje – vadinasi, iš pagrindų perprasti prekybos tinklo sistemą: čia darbuotojai nėra skirstomi į kasininkus, salės darbuotojus ar kitas pareigybes ir visi komandos nariai dalijasi darbais. Ši veikla gali tapti puikiu karjeros prekybos srityje tramplinu.

Iki prekybos tinklo gimtadienio Lietuvoje likus vos kelioms savaitėms, aukštus metinius veiklos vertinimus pelniusių „Lidl“ parduotuvių vadovų grupė buvo pakviesta dalyvauti vidinėje atrankoje. Ją įveikusios kolegės – šįkart sėkmė šypsojosi dailiosios lyties atstovėms, – papildomų žinių pasisėmusios mokymuose, jau šią vasarą imsis naujųjų, regionų vadovių, pareigų. „Lidl“ regionų vadovai rūpinasi sklandžia ir efektyvia parduotuvių, šiuo metu veikiančių 15-oje šalies miestų, veikla. Anot generalinio direktoriaus, nuolatinis darbuotojų tobulėjimas ir profesinis augimas ypač svarbus planuojant tolesnę tinklo plėtrą, kuri šiemet yra nuosekliai tęsiama.

Pirmaisiais prekybos veiklos metais „Lidl“ neapleido ir savo kaip atsakingo bendruomenės nario įsipareigojimų visuomenei ir gamtai. Nuo prekybos veiklos pradžios „Lidl“ remia Lietuvos moksleivių krepšinio lygą, bendradarbiauja su sveikatai palankios mitybos specialiste Raminta Bogušiene ir palaiko jos įkurtos VšĮ „Sveikatai palankus“ iniciatyvas. Šiemet „Lidl“ įsitraukė į tradicinę „Maisto banko“ akciją, pradėjo globoti labdaros ir paramos fondo „Algojimas“ stovyklas šeimoms, auginančioms negalią turinčius vaikus. Statydama naujas parduotuves, bendrovė investuoja į jų aplinkos sutvarkymą – nuo komunalinių tinklų iki erdvių poilsiui. Visuose bendrovės objektuose: parduotuvėse bei logistikos centre – naudojama „Žalia lietuviška energija“, gaminama Lietuvoje iš atsinaujinančių energijos šaltinių, o visi bendrovės pastatai įvertinami pagal tarptautinę tvariųjų pastatų sertifikavimo sistemą BREEAM.

2016 m. gruodį „Spinter tyrimų“ atliktos apklausos duomenimis, 44 proc. respondentų mano, kad „Lidl“ atėjimas į Lietuvos rinką bei tolesnė plėtra – daugiausia naudos šalies vartotojams suteikęs metų įvykis. 2017 m. vasarį šveicarų organizacijos atliktame „ICERTIAS Best Buy Award“ nuomonių tyrime dalyvavę šalies vartotojai prekybos tinklą „Lidl“ pripažino geriausio kainos ir kokybės santykio pavyzdžiu. Balandį Lietuvoje „Vilmorus“ atlikto tyrimo metu net 37,6 proc. apklaustųjų nurodė, kad pigiausiai apsipirkti galima būtent „Lidl“ prekybos tinkle. Sociologinių ir rinkos tyrimų bendrovės „TNS Emor“ kartu su partnerėmis Baltijos šalyse šiemet atliktas tyrimas atskleidė – „Lidl“ jau yra Lietuvos gyventojų labiausiai mėgstamų prekės ženklų dešimtuke.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: