Lietuvių startuolis „Zen PR“ plečia veiklą: paslaugas teiks visose trijose Baltijos šalyse

Prieš dvejus metus įkurtas lietuvių startuolis „Zen PR“ plečia veiklą Baltijos šalyse – pradėjo teikti Lietuvos verslams galimybę siųsti informaciją Latvijos ir Estijos žiniasklaidai. Artimiausiuose planuose – Vakarų ir Šiaurės Europos valstybės. Pasak išmanios santykių su žiniasklaida sistemos kūrėjų, šį žingsnį paskatino augantis poreikis megzti ryšius su užsienio žiniasklaida tarp tarptautinę veiklą vystančių įmonių ir siekis tokią pat paslaugą suteikti užsienio bendrovėms.

„Technologijos keičia visus esminius gyvenimo aspektus: tai, kaip bendraujame, dirbame, kuriame verslą. Daug mūsų klientų gamina ir parduoda jau nebe Lietuvai – apie save jie nori papasakoti savo tikslinėms rinkoms. Suprasdami, kad šie pokyčiai – ilgalaikiai, o poreikis tarptautinei komunikacijai nuolat auga, keičiamės ir mes“, – teigė „Zen PR“ vadovas ir vienas iš kūrėjų Arnas Grigaliūnas.

Pasak jo, užsienyje veiklą vykdo jau daugiau nei pusantro tūkstančio Lietuvos įmonių, kasmet šis skaičius auga maždaug dešimtadaliu. Populiariausios lietuvių įmonių veiklos kryptys – Latvija ir Estija, čia lietuviškų prekės ženklų kiekis auga sparčiausiai. Absoliuti dauguma – beveik 80 proc. – įmonių kaimyninėse šalyse vysto itin daug komunikacijos ir žinomumo reikalaujančią prekybinę veiklą.

Beveik 400 klientų aptarnaujantis vienintelis tokį produktą Lietuvoje sukūręs startuolis tikisi iki 2021-ųjų padvigubinti jo paslaugomis besinaudojančių įmonių skaičių. Planuojama, kad pajamos augs trigubai, o gautos lėšos ir toliau bus investuojamos į sistemos vystymą.

„Nuo veiklos pradžios esame finansiškai savarankiški: „Zen PR“ yra išlaikomas tik už teikiamą paslaugą gaunamomis lėšomis, o visas įmonės pelnas investuojamas į technologijos tobulinimą ir veiklos plėtrą“, – tikino Arnas Grigaliūnas.

Startuolio kūrėjai teigia ketinantys tolimesniame plėtros etape pradėti pokalbius su investuotojais. Planuojama plėsti veiklą į sistemą įtraukiant ir Šiaurės bei Vakarų Europos valstybių žiniasklaidos kanalus.

Paklausą užtikrina technologijos patogumas ir greitis

„Per pastaruosius dvejus metus, stebėdami savo klientų augimą bei analizuodami jų elgseną, išsigryninome išmanios informacijos žiniasklaidai sklaidos poreikį. Dažniausiai mūsų paslaugas renkasi didelės, daug aktualaus turinio sukuriančios ir aktyviai juo besidalinančios korporacijos, nuolat naujausius duomenis turėti siekiančios ryšių su visuomene agentūros ir nedidelį, epizodišką poreikį informacijos sklaidai turintis smulkusis verslas“, – savo klientų ratą vertino Arnas Grigaliūnas.

Pasak verslininko, įrankio populiarumą tarp Lietuvos įmonių geriausiai paaiškina ilgą laiką rankiniu būdu atliktų ir didelių laiko bei žmogiškųjų išteklių reikalavusių užduočių automatizavimas.

„Naujausio, aktualaus tikslinių žurnalistų bei žiniasklaidos kanalų duomenų bazės sąrašo turėjimas, išplatintos informacijos sklaidos užtikrinimas ir stebėjimas – visa tai yra itin laikui imlios ir iki šiol tik rankiniu būdu atliktos paslaugos. Jų išmanizavimas reiškia didelį ir svarbų pokytį verslui: informacija platinama patogiau, greičiau ir svarbiausia – ženkliai pigiau“, – privalumus vardino Arnas Grigaliūnas.

Tarp „Zen PR“ klientų – „Revolut“, „Eurovaistinė“, „Rasa“, „Varlė.lt“, „West Express“, „Vytautas Mineral SPA“, „Rotary“, „Robotikos mokykla“, „Whatagraph.com“ ir kiti.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: