„Linas Agro“ nuotr.

„Linas Agro“ atsinaujina: pristato naują prekės ženklą

Viena didžiausių žemės ūkio bendrovių Lietuvoje ir Baltijos šalyse AB „Linas Agro“ atsinaujina: pristato naują savo prekės ženklą. Tarp ryškiausių pokyčių – naujas vizualinis identitetas, pabrėžiantis ilgamečius ryšius su ūkininkais, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Daugiau nei dvidešimt metų mūsų klientams, partneriams ir visai ūkininkų bendruomenei buvome atpažįstami iš mėlynos ir geltonos spalvų bei grūdų simbolio. Tačiau per tris veiklos dešimtmečius išaugome savo „marškinėlius“: iš vietinio verslo tapome tarptautiniais žemės ūkio lyderiais. Todėl atėjo natūralus laikas pokyčiams, o ir norime žengti koja kojon su šiuolaikiniu pasauliu“, – teigia „Linas Agro“ rinkodaros ir komunikacijos direktorė Kristina Mažeikytė.

Atspindi pažangą ir vertybes

Atnaujintą „Linas Agro“ vizualinį identitetą įkvėpė trys esminės įmonės vertybės: patikimumas, vieningumas ir ateities kūrimas. Sukurtas prekės ženklas aiškiai perteikia šias vertybes ir sustiprina „Linas Agro“, kaip lyderiaujančio eksperto, poziciją rinkoje.

Naujasis bendrovės logotipas – šiuolaikiškas simbolis, išreikštas tarpusavyje sujungtais augalo lapais. Jis atspindi keturias kertines savybes: dinamiką – nuolatinį tobulėjimą, judėjimą ratu – bendruomenę ir vienybę, augalo galiukus – organišką judėjimą, o šešiakampis logotipe simbolizuoja harmoniją ir stabilumą.

Naująjį vizualinį identitetą sukūrė ir prekės ženklo atnaujinimą įgyvendino reklamos agentūros „NEW Agency“ ženklodaros studija „Godspeed Branding“. Kaip teigia „NEW Agency“ ženklodaros studijos vadovė Ieva Zajankauskaitė, norėta sukurti tokį vizualinį identitetą, kuris atspindėtų įmonės pažangą ir pabrėžtų jos vertybes.

„Mums pavyko sukurti šiuolaikišką, dinamišką vizualinę sistemą, kuri puikiai atspindi įmonės veiklos mastą ir ambicijas. Naujas identitetas padeda „Linas Agro“ išreikšti savo aukštus profesinius standartus ir tvirtą ryšį su ūkininkų bendruomene. Be to, atnaujintas prekės ženklas ir kiti vizualiniai sprendimai dar labiau išryškins įmonės siekius: perteikti augimą ir gamtiškumą, spinduliuoti užtikrintumą ir ramybę, bei įtraukti ilgametę patirtį ir žinias“, – sako I. Zajankauskaitė.

Grįžta prie ištakų, susitelkia į augimą

Kaip pasakoja K. Mažeikytė, naujasis vizualinis identitetas, kuriame dominuoja žalia ir auksinė spalvos, sukurtas remiantis ligšioline „Linas Agro“ istorija. „Žalia spalva yra žemės – pagrindinio ūkininkų pajamų šaltinio – spalva, o auksinė spalva atspindi grūdus – ūkininkų auksą. Kurdami naują vizualinį identitetą tarsi grįžome prie ištakų – prie tų pirmųjų metų, kada ir prasidėjo mūsų istorija.“

Pagrindinis atnaujinto prekės ženklo šūkis – „Auginti ir augti“, kuris atspindi tiek pačios bendrovės poziciją, tiek ir verslo siekį – padėti ūkininkams išpildyti savo potencialą.

„Mūsų sėkmės paslaptis – paprasta: augame kartu su savo klientais. Kiekviena inovacija, kiekvienas sprendimas ir kiekvienas produktas, kurį siūlome, turi vieną, bet esminį tikslą: leisti ūkiams kurti savo sėkmės istoriją. Mes tikime, kad tikra lyderystė reiškia ne tik būti didžiausiu, bet ir įkvėpti kitus. Todėl kiekvieną dieną dirbame, kad mūsų klientai – nuo smulkių ūkininkų iki didelių žemės ūkio bendrovių – būtų sėkmingi, ir mes norime būti to dalimi“, – sako „Linas Agro“ rinkodaros ir komunikacijos direktorė K. Mažeikytė.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojame parsisiųsti:

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: