„Maxima“ žengia žingsnį klientų lojalumui didinti

Šią savaitę prekybos tinklas „Maxima“ žengė didelį ir ilgai planuotą žingsnį, siekdamas didinti savo pirkėjų lojalumą – pristatė naują lojalumo kortelės „Ačiū“ paskyrą internete. Šioje paskyroje užregistravę savo turimas „Ačiū“ korteles „Maxima“ pirkėjai kiekvieną savaitę gaus vis kitų, asmeniškai jiems naudingų ir aktualių pasiūlymų už patrauklią kainą.

„Mūsų lojalumo kortelė „Ačiū“ yra dažniausiai turima ir naudojama nuolaidų kortelė Lietuvoje. Siekiame, kad kortelė jos turėtojams ir toliau teiktų maksimalią naudą. Tad išties įdėjome nemažai darbo ir pastangų, kad mūsų asmeninių pasiūlymų platforma startuotų gebėdama sukurti kuo individualesnius pirkėjų poreikius bei įpročius atitinkančius pasiūlymus. Tikime, kad mūsų pirkėjai tai įvertins“, – sako bendrovės „Maxima LT“ rinkodaros vadovė Kristina Mažeikytė.

Šią savaitę startavusi naujoji „Ačiū“ paskyra jau susilaukė didžiulio „Maxima“ pirkėjų susidomėjimo. Vos per 4 dienas nuo paskyros starto joje jau užsiregistravo daugiau nei 100 tūkst. „Ačiū“ kortelių turėtojų. Tokį aktyvumą skatina ne tik smalsumas ir klientų noras išbandyti naujovę, bet ir pirmieji specialūs „Maxima“ pasiūlymai kortelių turėtojams: dovana lojaliausiems pirkėjams artėjančių gražiausių metų švenčių proga – šokoladiniai saldainiai ir speciali nuolaida jų šventiniams pirkiniams.

Individualizuoti pasiūlymai apima pasiūlymus atskiriems produktams ar visai prekių grupei, tam tikrais prekių ženklais pažymėtiems produktams, nuolaidas visam prekių krepšeliui ar tinklo parduotuvėse pasirodžiusioms naujienoms. Pasiūlymai kuriami remiantis kortelės suteikiama informacija apie pirkėjų vartojimo įpročius.

„Individualizuoti pasiūlymai – šiuolaikinis lojalumo skatinimo būdas, kai klientui siūloma ne tai, ką norima parduoti, bet tai, ko jam iš tiesų reikia. Įvairūs klientų nuomonės ir jų įpročių tyrimai bei ilgametė patirtis rodo, kad individualizuotus pasiūlymus šiuolaikinis pirkėjas vertina labiausiai ir tai yra vienas iš svarbiausių motyvų, lemiančių klientų lojalumą tam tikram prekybos tinklui ar prekės ženklui“, – sako K. Mažeikytė.

„Maxima“ pirkėjams, kiekvieną savaitę „Ačiū“ paskyroje pasirinkusiems gauti individualius pasiūlymus, tereikia užsukti į paskyrą, pasiūlymus peržiūrėti ir aktyvuoti. Nauji pasiūlymai pateikiami kiekvieną antradienį. „Ačiū“ paskyra pirkėjams patogi dar ir tuo, kad visus pasiūlymus jie mato vienoje vietoje. Tai patogu, naudinga, be to, klientai gali atsisakyti informacijos apie kainų pasiūlymus, siunčiamus kitais kanalais – elektroniniais laiškais ar trumposiomis žinutėmis, ir naudotis tik informacija, pateikiama paskyroje. Startavus „Ačiū“ paskyrai, patys lojaliausi klientai gali gauti iki 6 asmeninių pasiūlymų, kai iki šiol jų sulaukdavo vos 1.

Lietuvoje šiuo metu yra daugiau nei 1,5 mln. aktyvių „Ačiū“ lojalumo kortelių, taigi ją turi ir naudojasi beveik kiekviena šeima. „Maxima“ duomenimis, 2014 metais pirkėjams suteikta nuolaidų „Ačiū“ pinigais už maždaug 8 mln. eurų.

Šiandien Lietuvoje veikia 233 „Maxima“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: