„Maximos“ herojė panevėžietė Gintarė klientus stebino išskirtiniu paslaugumu

Gera apsipirkimo parduotuvėje patirtis didele dalimi priklauso nuo jos darbuotojų pastangų, kurios pirkėjams neretai palieka netgi didesnį įspūdį nei platus prekių asortimentas ar išskirtiniai kainų pasiūlymai. Tai patvirtina lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ klientų pateikiami atsiliepimai, kurie kiekvieną mėnesį padeda išrinkti ir papildomai paskatinti savo išskirtinėmis pastangomis pasižymėjusius parduotuvių darbuotojus. Daugybės pirkėjų padėkų sulaukta ir pirmąjį šių metų mėnesį, o labiausiai pirkėjus sausį žavėjo darbuotojų paslaugumas ir sąžiningumas.

Padėkos už išskirtinį paslaugumą

Ne vienas „Maximos“ parduotuvių lankytojas sausį atkreipė dėmesį į itin paslaugų ir mandagų bei nuotaiką praskaidrinantį darbuotojų elgesį. Vieną tokių atsiliepimų apie gerą savo patirtį paliko prekybos tinklo parduotuvėje Palangoje apsilankiusi pirkėja.

„Noriu padėkoti savitarnos kasose dirbančiam vaikinui, kuris yra išties „nerealus“ – pasižymi išskirtiniu paslaugumu, mandagumu ir geru humoro jausmu. Darbuotojas prisimena klientus, pasiteirauja, ar jie liko patenkinti anksčiau įsigytomis prekėmis, padeda prekes nuskenuoti ir susikrauti senjorams. Matosi, kad šis darbuotojas mandagiai bendrauja ir stengiasi kiekvienam padėti ne todėl, kad „taip reikia“, bet dėl to, kad jam pačiam toks darbas yra malonus“, – apie mėnesio herojumi tapusį darbuotoją Marių pasakoja pirkėja.

Padėkų sulaukė ir vienoje „Maximos“ parduotuvėje Vilniuje dirbanti Teresė. Anot atsiliepimą palikusios pirkėjos, ši darbuotoja visuomet mato, kai kažkam reikalinga pagalba, labai greitai padeda išspręsti visas problemas.

„Kai apsiperkant savitarnos kasoje reikia pagalbos, šios darbuotojos net ir piko metu tenka laukti ne daugiau kaip 10 sekundžių. Vien dėl šios darbuotojos apsiperku būtent Naugarduko gatvėje esančioje „Maximoje“, – patirtimi dalijasi prekybos tinklo klientė.

Padėjo atgauti laimingą loterijos bilietą

Tuo metu pirkėjai Panevėžyje prisiminė atvejį, kuomet vienoje šio miesto „Maximoje“ dirbanti darbuotoja Gintarė pamačiusi, kad klientams bus nepatogu patiems savitarnos kasoje nuskenuoti didelį kiekį prekių, specialiai dėl jų atidarė įprastą kasą ir greitai žmones aptarnavo.

„Darbo diena ėjo link pabaigos ir darbuotoja jau buvo uždariusi savo kasą, tačiau pamačiusi, kad mes su dideliu kiekiu prekių atėjome į savitarnos kasą, pasikvietė pas save ir greitai nuskenavo prekes. Nustebino ne tik toks kasininkės poelgis, bet ir mandagumas, kurį per visą darbo dieną demonstruoti, tikiu, yra išties nelengva – ypač šiuo visiems sudėtingu metu. Sakome nuoširdų ačiū!, – patirtimi pasidalijo panevėžiečiai.

Be to, sausį prekybos tinklo parduotuvių lankytojai atkreipė dėmesį ir į parduotuvių darbuotojų sąžiningumą. Pirkėjai Kaune dėkojo mėnesio herojais tapusiems „Maximos“ darbuotojams Jonui ir Vaivai. Radę pamestą pirkėjo piniginę su asmens dokumentais ir nemaža pinigų suma, jie pasistengė, kad radinys grįžtų savininkui. Tuo metu Vilniaus Mindaugo g. „Maximoje“ dirbančiai informacijos kasos darbuotojai Lucijai pirkėjas dėkojo už sugrąžintus loterijos bilietus, kuriuos jis netyčia paliko. Viename iš bilietų buvo nemažas laimėjimas.

Kai kurie darbuotojai padėkų sulaukia nuolat

Kai kurie „Maximos“ parduotuvių darbuotojai dėl savo malonaus bendravimo ir pastangų pirkėjų akiratyje atsiduria ne po kartą, o nuolat. Viena tokių darbuotojų yra Vilniuje dirbanti kasininkė Danuta. Jos vardas kone kiekvieną mėnesį minimas pirkėjų atsiunčiamose padėkose.

„Labai maloni darbuotoja – visuomet pagelbėja ir suteikia reikalingą informaciją. Itin draugiška ir maloni“, „Labai maloniai aptarnavo, spėjome ir pakalbėti ir pajuokauti, puikus aptarnavimas!“, „Itin pakėlė nuotaiką. Net pagalvojau, jog „Maxima“ nori pradėti savotišką geros nuotaikos bangą – kad visi šypsotųsi daugiau. Jau anksčiau mačiau reklamą apie pagyrimus darbuotojams, bet dabar kilo realus noras nuoširdžiai padėkoti šiai moteriai“ – tai tik keletas iš daugybės atsiliepimų, kuriais apie sausio mėnesio heroje tapusią kasininkę per šiuos ir praėjusius metus pasidalijo pirkėjai.

Gerame aptarnavime atsispindi dėmesys darbuotojams

„Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorės Ernestos Dapkienės teigimu, tokie atvejai ir bendrai nemažėjantis klientų paliekamų atsiliepimų srautas rodo, kad prekybos tinklo darbuotojų pastangos nėra pavienės, o veikiau atspindi bendrą tendenciją.

„Itin vertiname savo darbuotojus, kadangi nuo jų priklauso ne tik kokybiškas klientų aptarnavimas, bet ir viso verslo sėkmė. Todėl daug pastangų skiriame patrauklios ir palaikančios darbo aplinkos užtikrinimui, savo darbuotojų skatinimui, motyvacijai, ugdymui, karjeros galimybėms. Visa tai neabejotinai atsispindi ir klientų aptarnavime, kurį teigiamai vertina vis daugiau pirkėjų „Maximos“ parduotuvėse. Akivaizdu, kad investicijos į darbuotojus šiuo atveju teikia abipusę naują“, – sako E. Dapkienė. 

Anot jos, kadangi klientų padėkų darbuotojams sulaukiama vis daugiau, tampa sudėtinga išrinkti tik devynis mėnesio darbuotojus. Dėl to sausį, įvertinus visus per mėnesį klientų paliktus atsiliepimus, buvo išrinkta 11 darbuotojų-herojų, nusipelniusių papildomo įvertinimo.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: