„Maximos“ pardavimai pernai augo beveik 5 proc.

Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ bendrosios pajamos pernai augo 4,4 proc. iki 1,709 mlrd. eurų, o mažmeninės prekybos pajamos išaugo 4,8 proc. Didžiausios investicijų pyrago dalys pernai buvo skirtos jau veikiančių „Maximos“ parduotuvių atnaujinimui ir jų modernizavimui, savitarnos kasų plėtrai, energetinio efektyvumo sprendimų diegimui bei naujos apsipirkimo patirties kūrimui.

„2019-ieji buvo stabilaus pajamų augimo ir nuoseklaus strateginių tikslų įgyvendinimo metai. Koncentravomės į įvairias efektyvumo didinimo programas – nuo tiekimo grandinės optimizavimo iki  žmogiškųjų išteklių valdymo politikos atnaujinimo. Geriausia kaina, asortimentas bei klientų aptarnavimas išlieka prioritetinėmis kryptimis“, – sako „Maxima LT“ generalinė direktorė Jolanta Bivainytė.

Skaičiuojama, kad „Maximos“ apyvarta augo panašiu tempu kaip ir Lietuvos mažmeninės prekybos rinka, tuo tarpu grynasis pelnas sumažėjo 22,8 mln. eurų. Šis pokytis sąlygotas dėl mažesnių dividendų iš „Maximos“ valdomų antrinių įmonių. Beveik pusė sumažėjusio pelno – 10 mln. eurų – yra Lietuvos gamintojų ir ūkininkų produkcijos pardavimus skatinusios kampanijos „Ačiū, Lietuva!“ ir kitų per 2019 m. vykusių didžiųjų išpardavimų akcijų, kurios pirkėjams suteiktos prekybos tinklo sąskaita.

Iš viso per 2019-uosius buvo atidarytos 7 naujos parduotuvės, dar 9 atnaujintos, o 6 parduotuvės – uždarytos. 2019 m. pabaigoje bendrovė valdė 247 parduotuvių tinklą Lietuvoje.

Į plėtrą pernai „Maxima“ investavo apie 23 mln. eurų, iš jų – beveik 4,5 mln. į naujų parduotuvių atidarymą ir daugiau nei 18 mln. eurų į atnaujinimą. Apie 3 mln. eurų investuota į maisto gamybos cechų bei logistikos sandėlių atnaujinimą.

„Naujas „Maximos“ parduotuves atidarėme ne tik didmiesčiuose, bet ir mažesniuose miesteliuose, nes poreikis patogiai apsipirkti šalia namų auga visoje šalyje. Taip pat pernai duris atvėrė didžiausia ir moderniausia Baltijos šalyse – „Maxima XXXX“ parduotuvė, o sėkmingai įdiegta savarankiško apsipirkimo technologija „Scan&Go” tapo ryškiu proveržiu ir inovacija šalies mažmeninės prekybos sektoriuje“, – pabrėžė J. Bivainytė, „Maxima LT“ vadovė.

Per metus visoje Lietuvoje įrengta apie 300 naujų savitarnos kasų, į kurias investuota apie 3,5 mln. eurų. Šiuo metu parduotuvėse veikia daugiau nei 800 tokių savitarnos kasų.

Bendrovėje įdiegta ir kasmet plečiama finansinė darbuotojų motyvavimo sistema sudaro galimybes daugiau užsidirbti. Per 2019 metus „Maximos“ darbuotojams buvo išmokėta 10,3 mln. eurų skatinamųjų premijų, t. y. maždaug 3 kartus daugiau nei 2018 metais, kuomet premijų biudžetas siekė 3,8 mln. eurų.

Bendrai darbo užmokesčio fondas pernai išaugo 7,5 proc.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: