Mindaugas Jonušas atvirai – mados namai netikėčiausias gyvenimo nuotykis

Šiuolaikinį žmogų visur lydi reklama. Paslaugos ir produktai reklamuojami taikant įvairius dėmesio patraukimo būdais.: vaizdais, foto medžiaga, vaidybos elementais. Rodos sunku išsiskirti originalumu. Tačiau atsiranda drąsių žmonių, kurie ieško nepramintų kelių.

Interneto puslapiuose pasirodė žinučių apie MJ mados namus. Netikėtas ir neplanuotas nuotykis – tapo realybe, kurią kartu su komanda Mindaugas Jonušas šiandien aktyviai įgyvendina. Ko reikia, kad galėtum įkurti mados namus, apie komandos formavimo ypatumus ir netikėtus, artėjančius projektus šiandien kalbamės su MJ mados namų būsimu vadovu Mindaugu Jonušu, kuris šiandien mūsų leidiniui atskleis kūrybines paslaptis.

„MJ mados namai“ – Jūsų naujas projektas. Kokie numatomi tikslai ir perspektyvos?

Mindaugo Jonušo mados namai atsiranda iš poreikio: kurti, atrasti, dalintis. Pirmas sėkmingas foto projektas pateko į pasaulyje žinomo prekės ženklo vaikų ir jaunimo mados žurnalo „Brand model magazine“ puslapius nuo tada ir gimė troškimas aktyviai veikti mados pasaulyje. Ko gero labiausiai reiktų paminėti mūsų veiklos sritis, kad žmonės labiau žinotų, ką mes iš tiesų veikiame.

Taigi, Pagrindinės mūsų veiklos sritys: modelių agentūros paslaugos, reklaminės fotosesijos, naujų kūrėjų platforma, rūbų linijos kūrimas. Norisi sukurti mados platformą, kurioje būtų vietos ir motyvacijos kurti daugybei žmonių nuo modelių iki rūbų kūrėjų.

Kokia komanda plyta po plytos stato tuos namus?

Tikrai galiu džiaugtis komanda. Šiai dienai jau komandoje yra modeliai: Diana Lavecka, Martyna Vitkauskaitė, Ieva – Gražina ir kiti, kurios pradeda, mano manymu, visai neblogą foto modelio veiklą verta paminėti ir tai, kad Diana Lavecka, kuri šiuo metų studijuoją madą, kuo puikiausiai save realizuoja, kaip rūbų stilistė, vadinasi, čia galima save atrasti.

Galima didžiuotis ir džiaugtis augančia ir fotografų komanda, kurie noriai jungiasi prie šių mados namų projekto ir padeda pražysti mūsų modeliams. Ypatingas ačiū ir partneriams, kurie padeda, bendradarbiauja, įsijungia. Su suknelių namais Unicum boutique jau įgyvendinome ne vieną projektą tikiuosi, kad taip ir bus ateityje. Esame atviri, kaip ir minėjau kūrėjams, kurie nori, gali ir dega aistra madai ir kūrybai.

Sumanymas kilo floristikos salone. Ar jūsų reklamos produktai bus susiję su floristika, ar tematika plėsis, įvairės.

Džiaugiuosi, kad visa pradžia gimė gėlių salone Glamelija. Šioje įmonėje galiu drąsiai sakyti, kad gimsta talentai ir skleidžiasi ne tik gražiausios gėlės, bet ir asmenybės, talentai, svajonės. Su šia įmone mūsų madų namų modeliai ketina įgyvendinti dar vieną foto projektą, kuris manau, kad trauks akį ne vieno foto meno gerbėjo.

Tam yra pasirengusi visa mūsų komanda. Gėlės visada žavi, mano manymu, yra geriausia terpė apsireikšti mūzai, tad manau, kad ambicingų planų ir siekių mes kartu su gėlių tinklu Glamelija tikrai turim.

Ką netikėto pasiūlys jūsų mados namai?

Pirmiausia norime tikrai įrodyti , kad esame mados namai. Vadinasi turi būti ir rūbų bei aksesuarų pasiūla. Tad šiai dienai galiu pasakyti tik tiek, kad kartu su mūsų stiliste ir foto modeliu Diana Lavecka rudens sezonui turime šį tą parengę ir, kaip sakoma, kad laimė ir sėkmė mėgsta tylą – šį kartą apie naujieną nutylėsime.

Kalbino – Saulė Butko.
Foto – Z.V fotografija


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: