Mindaugas Jonušas atvirai: mados pasaulis daug ko išmokė

Socialiniuose tinkluose dažnai sumirga Mindaugo Jonušo mados namų pavadinimas. Jo komanda dalinasi ateities planais, aptaria savo tikslus ir siekius. „Kokia tai įmonė“? – domisi socialinių tinklų lankytojai. Pateikta informacija rodytų, kad nauja modelių agentūra ieško veiklos nišos.

Naujieji mados namai turi ir personalo formavimo filosofiją: ne rinktis ir keisti iki begalybės, bet ugdyti ir motyvuoti savo komandą. Turi jie ir ambicingų planų: supažindinti globalią mados visuomenę su lietuviško grožio savitumu ir jo samprata. Apie savo veiklą, komandą, pasiekimus, netikėtus kūrybinius atradimus sutiko mintimis pasidalinti veiklos vadovas Mindaugas Jonušas. Vienetinis interviu nepaliks jūsų abejingais.

Modelių  namai pasirodė lyg kometa Lietuvos mados verslo pasaulyje, koks buvo impulsas jiems atsirasti?

Viskas tikrai prasidėjo labai netikėtai. Rengiantis vienam foto projektui pakvietėme merginas fotosesijai. Pokalbių metu užkliuvo vieno buvusio modelio mintys, kad čia Lietuvoje trūksta modelių agentūros, kuri visų pirma būtų jiems kaip geranoriški namai. Ne paslaptis, kad agentūros dažniausia su modeliais elgiasi taip, kaip joms reikia, bendraujant trūksta pagarbos, nėra bendros kūrybos atmosferos. Todėl kilo noras įkurti kūrybos namus, kuriuose būtų ir kitokie standartai ir daugiau galimybių merginoms. Taip ir įvyko. Esame kone vieninteliai, kurie orientuoti į šalies vidų pirmiausia.

Mums labai svarbu yra dirbti čia, integruotis į vietine rinką, bendradarbiauti su spauda, populiarinti, madas tinkančias Lietuvos žmonėms. Tad kartais vienas ar kitas pokalbis gali padaryti tai, kas iš tiesų labai tampa netikėtai rimta veikla tavo paties gyvenime.

Kaip galėtumėte apibūdinti savo komandą?

Mano komanda, kuri vis auga yra iš ties žmonės, kuriais galima pasitikėti. Nuo makiažo profesionalių iki modelių koordinatorės, fotografų, modelių. Kiekvieno iš mūsų tikslas – tapti geriausia savo versija, parodyti merginoms, kad kiekviena iš jų savo srityje gali pasiekti daug, jei kokybiškai dirbs ir sieks savo tikslo. Man džiugu, kaip vadovui, kad komanda ne tik, kad veikli ir atsakinga, bet ir brandi, kuri geba priimti tinkamus sprendimus ir juos realizuoti. Esame jauna komanda, ką tik atidaryta įmonė, tačiau šiandien kiekvienas atskirai, o kartu ir visi bendrai turime kuo pasidžiaugti.

Jūsų tikslai ir ateities vizija?

Kaip ir minėjau, esame labiausiai orientuoti į šalies vidų, o ne į išorę. Tad tikslai labai aiškūs – dirbti su vietiniais prekių ženklais su tomis įmonėmis, kurioms reikia mūsų paslaugų, kurios kuria čia mūsų šalyje. Nors esame maža rinka ir maža šalis, tačiau, jei pažvelgtume plačiau tikrai, kad pamatytume, kad reklamos kūrėjų, ar naujų idėjų ieškančių įmonių, kuriems reikėtų mūsų yra tikrai ne vienas ir ne du.

Tad norime tikrai būti to verslo dalimi, su kuriuo kartu gerintume amato reputaciją ir galėtume garsinti mūsų šalies vardą, svajojame apie pasaulinį lygmenį, norime įrodyti, kad mes lietuviai galim, kad turim ką parodyti, jog mes ne ką prastesni nei kitų šalių reklamos veidai ar kiti kūrėjai. Šiandien tas laikas yra pribrendęs, nors už lango atrodo, kad tuoj pandemija mus visus uždarys ir visi gausim viską mesti, mada ims eksperimentuoti, kurdama originalias medicinines kaukes, tačiau jei kryptingai ir vieningai eisime tikslo link – viskas yra įmanoma.

Modelių  namų darbais jums pavyko sudominti tarptautinės mados žurnalus. Tam reikalingas įdirbis. Kaip naujokams mados populiarintojams pavyko pasiekti žinomumo?

Modelių namai atsirado iš poreikio: kurti, atrasti, dalintis. Pirmas sėkmingas foto projektas pateko į pasaulyje žinomo prekės ženklo vaikų ir jaunimo mados žurnalo „Brand model magazine“ puslapius ,nuo tada ir gimė troškimas aktyviai įsijungti į tarptautinį mados pasaulį, mokytis ir parodyti lietuvišką mentalitetą, estetikos supratimą. Mados namai džiaugiasi, kad šiuo metu ,per nepilnus metus ,pasiekė – 80 pasaulinių mados žurnalų. Ir visa tai tik per šiuos metus. Turime ir galime pasigirti, kad mūsų modelis Rugilė puošia žurnalo Pretty Faces Model Magazine viršelį ir, kiek man žinoma, šis pirmas viršelis mūsų agentūrai – tikrai ne paskutinis.

Tačiau to tikrai nebūtume pasiekę be komandos, kuri tikrai atsidavusi visa siela dirba, stengiasi, kuria. Esu kiekvienam ir kiekvienai labai dėkingas, nes be jų nebūtų nieko. Kiekvieno indėlis į bendrą veiklą yra be galo reikšmingas.

Informacijos šiuolaikinis žmogus nestokoja, sulaukti dėmesio nėra lengva. Kaip žadate siekti originalumo, savito stiliaus?

Manau, kad mūsų kitoniškumas renkantis modelius, drąsios ir netikėtos fotosesijos, užsimezgę kontaktai su užsienio mados žurnalais – tai yra tai, kas mums padeda ir tikrai padės siekti originalumo. Mums svarbu, kad modelis prieš foto objektyvą ir nuotraukose atrodytų gerai, išmoktų žavingai pozuoti, o idėjoms populiarinti mūsų foto modelių ūgis nėra labai svarbus – todėl siekiame atrasti vis geresnius modelių tipažus, kuriems norime padėti rasti savo vietą po saule, nors tarp merginų konkurencija visada yra labai didelė, tačiau kiekviena iš jų gali tapti geriausia, originaliausia ir sėkmingiausia.

Norime, o ir galime būti originalūs. Mūsų mažasis modelis Valerija viena pati turi pasiekusi virš 80 įvairių mados žurnalų publikacijų, tad ,manau, kad, jei ir toliau išliksime stiprūs ir konkurencingi tiek, sulaukdami užsakymų, tiek bendradarbiaudami su žurnalais, mes tikrai gyvuosime.

Parengė – Saulė Petkutė ( modelių namai)


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Sponsored video


Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: