„MV GROUP Production“ į „Anykščių vyno“ gamyklą investuos 1 mln. Eur

Arti 1 mln. Eur – tokią sumą bendrovė „MV GROUP Production“ per 2021-uosius metus ketina investuoti į savo valdomą „Anykščių vyno” gamyklą. Didžioji dalis planuojamų investicijų bus skirta gamyklos šaltojo rūsio plėtrai, taip pat laboratorijai atnaujinti.

Pasak „MV GROUP Production“ generalinio direktoriaus Algirdo Čiburio, poreikį solidžiai investicijai lėmė ypač sparti „Anykščių vyno“ gamybos plėtra.

„Vien per 2020-uosius metus „Anykščių vyno“ gamybos apimtys išaugo 36 proc. palyginus su ankstesniais metais. Didžiausią gamybos šuolį fiksuojame vynų kategorijoje – 85 proc., taip pat sidro (57 proc.) ir natūralių sulčių (20 proc.)“, – sako A. Čiburys.

„MV GROUP Production“ generalinis direktorius Algirdas Čiburys

Bendrovės „Nielsen“ duomenimis, prekės ženklui „Voruta“ natūralios fermentacijos vyno kategorijoje Lietuvoje tenka 7 proc. rinkos dalies pardavimais kiekiu. Šiuo metu tai yra nr. 1 vyno prekės ženklas šalyje pardavimais, verte ir kiekiu, remiantis 2020 m. „Nielsen“ modernios prekybos tinklų duomenimis.

Vadovo teigimu, gamybos apimčių plėtrą dalinai lėmė stiprėjančios pozicijos užsienio rinkose. Per praėjusius metus „Anykščių vynas“ atvėrė tris naujas eksporto kryptis – lietuviška produkcija imta prekiauti Japonijoje, Honkonge ir Olandijoje.

Vien prekės ženklu „Voruta“ pažymėtų gaminių pardavimo pajamos užsienyje šoktelėjo beveik 90 proc., Lietuvoje prekės ženklas taip pat tapo absoliučiu sektoriaus lyderiu. Tuo tarpu bendras „MV GROUP Production“ eksporto pardavimo pajamų augimas viršija 30 proc. 

„Be to, gamykloje įdiegus daugiau nei 0,6 mln. Eur kainavusią modernią gamybos liniją, smarkiai išplėtėme gaminamų produktų krepšelį – per pastaruosius dvejus metus „Anykščių vynas“ vartotojams pateikė daugiausia produktinių naujienų iš visų „MV GROUP Production“ valdomų gamyklų, kurios spėjo sulaukti ne tik vartotojų, bet ir ekspertų įvertinimų. Pavyzdžiui, nealkoholinis žiemos vynas „Voruta Winterspice“ už inovacijas produkto pakuotėje pernai pelnė „NAPA Packaging Design Awards“ dizaino apdovanojimą. Produktų portfelis išsiplėtė kartais, todėl pasiekėme tašką, kai esame priversti iš esmės padidinti savo technines galimybes“, – sako A. Čiburys.

Didžiają šiems metams numatytų investicijų į „Anykščių vyną“ dalį „MV GROUP Production“ skirs šaltajam rūsiui išplėsti – daugiau nei 400 tūkst. Eur.

Planuojama, kad įgyvendinus projektą rūsio plotas padidės 800 kv. m, 28-iose naujose nerūdijančio plieno talpyklose papildomai galės būti laikoma per 350 tūkst. litrų produkcijos.

„Pagaminę šimtus tūkstančių litrų produkcijos skirtingais gamybos etapais, prieš supilant į tarą, ją turime sandėliuoti – duoti laiko fermentacijos, brandinimo, kitiems gamybos metu aktualiems procesams. Be to, rūsyje taip pat saugomos žaliavos produktams gaminti. Šaltojo rūsio plėtros darbai gamykloje jau yra pradėti, projektą įgyvendinti ketinama etapais. Investicijos į šaltąjį rūsį apima ne tik sudėtingus statybos darbus, bet ir modernios įrangos, skirtos specifiniam mikroklimatui rūsyje užtikrinti, diegimą, taip pat sandėliavimo talpas“, – sako „MV GROUP Production“ generalinis direktorius. 

Dar daugiau nei 200 tūkst. Eur investuojama į „Anykščių vyno“ laboratorijos atnaujinimą.

„Laboratorija – viena kertinių dalių gamyklos struktūroje, iš esmės dalyvaujanti visuose produktų gamybos procesuose, pradedant pirminių žaliavų tyrimais, tęsiant tarpiniais ir galutiniais gaminių kokybės patikrinimais. Smarkiai išaugus gamybos apimtims, turimi pajėgumai nebetenkina, todėl laboratoriją atnaujinsime iš esmės, taikydami naujausius standartus ir diegdami moderniausias technologijas“, – sako A. Čiburys. 

Tuo tarpu  likusią planuojamų investicijų sumą ketinama paskirti einamiesiems „Anykščių vyno“ technologinių procesų patobulinimams.

Vadovo teigimu, tokios investicijos į „Anykščių vyną“ diktuoja ir naujų specialistų poreikį. Šiuo metu 92 darbuotojus turinti gamykla aktyviai ieško jaunesniojo meistro gamybos bare, tuo tarpu prasidėjus vaisių ir uogų perdirbimo sezonui skelbs aktyvią laikinų specialistų paiešką (gamybos operatorių, produktų paruošėjų).

Apie „Anykščių vyną“ 

„Anykščių vyno“ gamykla, valdoma AB „MV GROUP Production“, yra viena seniausių vyno gamintojų Lietuvoje. Šiuo metu gamykloje dirba 92 darbuotojai. „Anykščių vyną“ labiausiai garsina natūralus vaisių ir uogų vynas „Voruta“, kurio prekės ženklu paženklintų gaminių dalis yra pripažinta Lietuvos tautiniu paveldu. Be jo gamykloje dar gaminamas sidras, sultys, trauktinės. „Anykščių vyno“ gaminami sulčių koncentratai bei džiovintos obuolių išspaudos yra sėkmingai eksportuojami. Gamykla praėjusiais metais supirko 16 tūkst. tonų obuolių ir 708 tonas kitų vaisių ir uogų iš Lietuvos ir kaimyninių valstybių.  


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: