Naujai atsidarę STEAM centrai kviečia mokyklas netikėtam iššūkiui

Lietuvoje duris ką tik atvėrę STEAM  (gamtos mokslų, technologijų, inžinerinio, menų ir matematinio ugdymo) centrai skelbia konkursą ir kviečia mokytojus bei jų mokinius priimti kūrybinį iššūkį: atlikti intriguojančią kūrybinę užduotį.

Mokytojų suburtos komandos kviečiamos atsisiųsti virtualią „Juodąją dėžę“ su joje esančia STEAM užduotimi ir priemonių sąrašu bei įgyvendinti ją savo mokykloje ar kitose ugdymo erdvėse, fiziškai veikiančiuose STEAM atviros prieigos centruose Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Tauragėje ir Telšiuose.

Pagrindinis konkurso tikslas  – praktikoje pritaikyti STEAM srities žinias ir ugdyti mokinių gebėjimus sprendžiant įvairias gyvenimiškas užduotis.

„STEAM dalykai visada buvo ir išliks mokyklos programos dalimi, užtikrinančia bazinį šiuolaikinio žmogaus paruošimą gyvenimui ir darbo rinkai. Džiugu, kad Lietuva keliauja STEAM ugdymo stiprinimo keliu, kai į bendras edukacines veiklas ir projektus sujungiama ir daugiau, ne tik STEAM dalykai.

Tokiu būdu mokiniams parodoma, kad sprendžiant bet kokius gyvenime kylančius iššūkius reikia žiūrėti plačiau, nebijoti bendradarbiauti su kitų sričių specialistais. Beje, bendradarbiavimas peržengiant vieno dalyko ribas išlieka vienas didžiausių STEAM ugdymo diegimo mokyklose iššūkis,“ – sako vienas iš iššūkio organizatorių dr. Paulius L. Tamošiūnas.

Interaktyviame „Juodosios dėžės“ iššūkio konkurse gali dalyvauti visi Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklų mokytojai ir mokiniai, susibūrę į komandas iki 10 asmenų. Komanda gali būti suburta iš vieno ar dviejų mokytojų ir įvairaus amžiaus pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas besimokančių mokinių. Komanda taip pat privalo turėti vadovą mokytoją.

Iki lapkričio 29 dienos internetiniame puslapyje STEAMklubas.lt galima registruoti savo komandą šiam iššūkiui bei atsisiųsti STEAM juodąją dėžę. Atlikus užduotį ją reikėtų pateikti  iki gruodžio 3 d. imtinai.

Geriausiai realizuotos idėjos autoriams atiteks pagrindinis konkurso prizas – edukacinė kelionė komandai (iki 10 asmenų) į vieną iš STEAM tematikos centrų Europoje.

Konkursą iniciuoja Švietimo, mokslo ir sporto ministerija bei STEAM centrai.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: