Nesuskaičiuojami įspūdžiai

Sakoma, kad garsiai ištarta mintis greičiau išsipildo. Ir net nesitiki, kad kartais visos išsipildo beveik kartu.

Visą dieną – visą kelią merkė lietus, tačiau Klaipėda mus pasitiko nuginusi debesėlius šalin. Čia mūsų jau laukė Rūtos Šakinytės Labdaros ir paramos fondo steigėjas p. Antanas Šakinis, dovanojęs mūsų mokyklos mokiniams ne tik kelionę, bet ir nakvynę Girulių vaikų stovykloje.

Klaipėdoje mes apžiūrėjome Pilies muziejų – tam, kad susipažintume su miestu ir jo istorija. Vaikai susidomėję klausėsi gido pasakojimo.

Paskui vykome į Girulių stovyklą. Mums buvo užsakytas visas namukas. Mokiniai tiesiog netvėrė džiaugsmu – tiek laisvės, erdvės ir džiaugsmo (tokia stovyklėlė visiems – pirmas kartas)… visai netoli ošė ir jūra – pasisveikinę su ja, visi buvo laimingi – tiek daug teigiamų emocijų suteikė jos didybė, putojančios bangos, taškančios sūriu vandeniu. Viskas atrodė nerealu.

Vakare – laužas, kepamos dešrelės, vakarienė… Tiek daug nesuskaičiuojamų įspūdžių – tai tikrai išliks visam gyvenimui…

Ryte jau laukė kelionė namo… Sustojome Kretingoje – įspūdingas Žiemos sodas net ir ne kartą mačiusiam palieka didelį įspūdį. Augalai – pas mus kukliai augantys vazonuose – stebino savo dydžiu, grožiu, žiedais. Baseinėlyje linksmai plaukiojo įvairiaspalvės žuvys, ramiai sau ilsėjosi vėžliukai.

Kryžių kalno galybė pakerėjo visus – dideli kryžiai, ant jų mažesni kryželiai, apraizgyti rožančiais… Ir jų tiek daug… Sutarėme, jog visi iš šitos šventos vietos savo maldelę ar linkėjimą nusiųsime už šio fondo steigėją, dovanojusį mums nepakartojamų įspūdžių mozaiką.

Paskutinis aplankytas objektas – Šiaulių Dviračių muziejus, atskleidžiantis visą dviračio istoriją – nuo senojo medinio iki įmantraus šiuolaikinio. Čia galima net pasitikrinti, kokiu greičiu sugebi minti pedalus.

Gerumas, dovanotas ŽMOGAUS, mus lydėjo ne tik visą kelią – tąkart dovanoti įspūdžiai tikrai liks nepamirštami…

Už saugią kelionę dėkojame UAB „Zarasų autobusai“ vairuotojui R.Ruseckui.

Giedrė MIČIŪNIENĖ

Nuotraukos Natalijos Oginskienės ir Giedrės Mičiūnienės

AINA Facebook naujienos

Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!