Gamintojo nuotr.
Pajėgiausio prabangaus elektrinio visureigio belaukiant: „Range Rover Electric“ prototipai testuojami ypač karštame ore
- Ekstremali elegancija: „Range Rover Electric“ iriasi pirmyn per svarbiausius vystymo etapo iššūkius – prototipai testuojami Jungtinių Arabų Emyratų dykumose, 50 laipsnių karštį perkopiančioje temperatūroje.
- Nepaliaujamas tobulėjimas: „Range Rover Electric“ prototipams įveikiant sudėtingas JAE dykumų kopas, nauja išmanioji sukimo momento valdymo sistema užtikrina komfortą, ramybę ir galią.
- Aukščiausio lygio aušinimas: nauja „Range Rover Electric“ šilumos valdymo sistema, išmaniai valdanti šilumos paskirstymą automobilyje, išbandoma kritinėmis sąlygomis.
„Range Rover Electric“ prototipai išmėginami ypač sunkiomis klimato sąlygomis garsėjančiame regione. Čia atliekami vieni griežčiausių automobilių bandymų prekių ženklo istorijoje.
Kurdami pirmąjį visiškai elektrinį „Range Rover“, jo gamintojai daliai varginančio vystymo etapo testų pasirinko Jungtinius Arabų Emyratus. Čia elektromobilį galima išmėginti ekstremaliomis dykumos sąlygomis. Norėdami, kad būtų patikimai kontroliuojama visos elektrinės galios sistemos temperatūra, o automobilis pasižymėtų nepaprastu patikimumu ir be sustojimo nuvažiuotų optimalų atstumą, inžinieriai naujojo modelio pajėgumą ir našumą tikrina pragariškomis sąlygomis.
Savo naujausią ir išmaniausią šilumos valdymo sistemą „Range Rover“ išbando negailestinga 50 laipsnių Celsijaus temperatūra ir iki 90 proc. siekiančia drėgme. Sunku sugalvoti dar didesnių iššūkių automobilių klimato sistemoms, nei tie, kurie taikomi visiems be išimties naujiesiems „Range Rover“ visureigiams. Nuo dinamiškų pakilimų kopose iki saulės kepinamų gatvių miestuose – jokios sąlygos nelieka neištyrinėtos, siekiant sukurti didžiausią komfortą keleiviams salone ir užtikrinti maksimalias automobilio galimybes.
„Range Rover Electric“ pasižymi įspūdingu našumu ir kol kas pranoksta bet kurio iki šiol „Range Rover“ modelio užfiksuotus šiluminio testo ant smėlio rezultatus. Nepaisant visų apribojimų, naujasis elektromobilis demonstravo pavyzdines šilumines charakteristikas per ilgą ir intensyvų važiavimą dykuma.
„Karštas klimatas yra vienas sunkiausių išbandymų bet kokiai elektrinei transporto priemonei, nes tuo pat metu reikia vėsinti saloną ir optimizuoti baterijos veikimą. Papildomai, braunantis per smėlynus, kyla kontroliuojamo sukimo momento judant mažu greičiu iššūkis, todėl tam, kad būtų sklandžiai perduodama energija, turi harmoningai veikti mūsų specialiai sukurtos traukos kontrolės ir šilumos valdymo sistemos.
Mūsų bandymai parodė, kad, esant tokiam klimatui, nuolat važiuojant 100 metrų į kalną smulkiu smėliu, „Range Rover Electric“ atitinka savo vidaus degimo varikliais varomų ekvivalentų našumą. Kai kuriais atvejais elektromobilis pasirodė netgi pranašesnis dėl įdiegtų naujųjų funkcijų“, – sakė bendrovės produktų inžinerijos vykdomasis direktorius Thomas Mülleris.
„Range Rover Electric“ kūrėjams padeda per daugiau nei 50 metų novatoriškų inovacijų diegimo laikotarpį sukaupta patirtis. Šios žinios kiekviename naujame modelyje leidžia sėkmingai taikyti ramybę ir komfortą važiuojant bet kokiomis sąlygomis užtikrinančius sprendimus.
Tvirtumo ir patvarumo bandymų ciklas tik patvirtina, kad „Range Rover Electric“ visureigis taip pat bus priskirtinas „važiuoti, kur tik širdis geidžia“ kategorijai, tik dabar – elektromobilių eroje. Išmanioji „Range Rover“ elektrinės pavaros sistema ir pažangi vairavimo režimų nustatymo sistema leidžia sklandžiai judėti už Dubajaus didmiesčio ir kviečia nedvejojant leistis į dykumą – naujasis visureigis pasižymi visišką pasitikėjimą keliančiomis savybėmis.
Gerai subalansuotas svorio paskirstymas ir pažangi pakabos sistema leidžia be vargo, ramiai ir užtikrintai išlaikyti važiavimo kontrolę ir stabilumą keliaujant smėliu. Bekompromisės traukos sistemos leidžia akimirksniu pasiekti didžiausią sukimo momentą ir dėl to greitai įsibėgėti, rafinuotai vairuoti net skrodžiant įvairių formų kopas bei žaibiškai reaguoti į vairuotojo veiksmus.
Naujoji „Range Rover Electric“ pažangioji sukimo momento valdymo sistema paskirsto komandas tiesiai kiekvienam atskiram elektrinės pavaros valdymo blokui, sumažindama kiekvieno rato sukimo momento reakcijos laiką nuo maždaug 100 milisekundžių iki 1 milisekundės, o tai pagerina sukibimo kontrolę važiuojant ant smulkaus smėlio.
Pačioje Šardžos Al Badajer dykumos širdyje esantis „Big Red“ kopų masyvas yra aukštai iškilęs virš jį supančių šafrano spalvos smėlynų. Natūralios apie 100 metrų aukščio kopos pasitelkiamos kaip aukščiausia vieta entuziastų kopimo smėlynais žygiams prie Dubajaus.
Prieš kitą bandymų etapą visi „Range Rover“ automobiliai turi po penkis kartus įveikti šį smėlio kalną, nerodydami jokių našumo sumažėjimo ženklų. „Range Rover Electric“ ir su šiuo iššūkiu susidorojo be didesnio vargo.
Šiame reikšmingame vystymo etape „Range Rover Electric“ jau išsiskiria puikiais rezultatais. Tačiau inžinieriai tęsia parengiamuosius darbus, toliau tobulindami įspūdingiausią „Range Rover“ prabangos pavyzdį, prieš pradedant priimti pirmuosius automobilių užsakymus 2025 m.
Pamatykite naujienas pirmi!
Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!