Panevėžiečių komanda „asistemos” bandys įveikti Afrikos dykumas labdaringame ralyje Budapeštas – Bamakas 2018

Jau oficialu! Panevėžiečių ekipažas „asistemos“ garsins Panevėžio miesto vardą labdaringame ralyje  Budapeštas – Bamakas Afrikoje. Ekipažas jau oficialiai įtrauktas į ralio dalyvių sąrašus.  Sausio 12 d. komanda pajudės iš Budapešto Afrikos link, skros karščiausią pasaulio Sacharos dykumą ir sausio 28 d. finišuos Banjul, įveikę beveik 8000 km.  „asistemos” ekipažas startuos turistinėje klasėje. Jos dalyviai nesivaržo dėl geriausio įveikto laiko, o turi vienintelį tikslą – pervažiuoti Afrikos dykumas, susipažinti su naujais neatrastais plotais bei kitais entuziastingais ralio dalyviais.

„Esame inžinieriai – elektrikai. Atlikti projektavimo, elektros, automatikos skydų montavimo darbus – lengva užduotis. Nuvažiuot beveik 10000 km, neprarasti orientacijos, prisitaikyti prie visiškai kitokių klimato ir bendro režimo sąlygų – bus iššūkis“, – įspūdžiais dalinosi „asistemos“ komandos atstovai.

Ralio idėja
Budapeštas – Bamakas ralio esmė – labdara. Kiekvienas dalyvių ekipažas veža įvairiausios labdaros vietiniams gyventojams: nuo medikamentų, avalynės, drabužių  iki kanceliarinių prekių.
Ralio moto „Anyone, By Anything, By Any Means”, reiškiantis „Bet kas, Bet kuo, Bet kokiomis priemonėmis“.
Ralio dvasią kasmet palaiko „Bamako Spirit“ kategorijoje važiuojantys automobiliai. Automobilio kriterijai paprasti: kuo senesnis, kuo pigesnis, kuo kūrybiškesnis. Organizatoriai skatina atvažiuoti su senaisiais automobiliais, kurie priverstų nusišypsoti tiek organizatorius, tiek žiūrovus, tiek kitus dalyvius, tad išvysti, tarkim, 50-60 metų senumo legendinį „Volkswagen Beetle“ ar Fiat 126 yra gana įprasta.

Grėsmės kelyje
Organizatoriai pusiau ironiškai, pusiau rimtai nurodo, jog iškilus grėsmėms ar pavojams, dalyviai gali pasikliauti tik savo, komandos ar aplinkinių gera valia. Kiekvienas ralyje dalyvaujantis ekipažas rizikuoja būti pagrobtas, užpultas banditų, dehidratuoti, apsinuodyti maistu ar patirti techninių problemų kelyje. Tai B2 ralis, reiškiantis, jog iš organizatorių nėra ko tikėtis techninės pagalbos kelyje. Kelyje gali tekti net gi duoti kyšį Afrikos valstybių muitininkams ar susimokėti improvizuotą kelių mokestį. Tačiau šiais punktais pavojų sąrašas nesibaigia. Paskutiniu punktu nurodoma, jog dalyvių laukia tūkstančiai kitų pavojų, kurių tiesiog neįmanoma iš anksto numatyti.

Ralio maršrutas
Ralis susideda iš 14 etapų ir truks beveik 3 savaites. Per pirmąsias keturias dienas, be ilgesnių sustojimų, dalyviai turės įveikti kiek daugiau nei 3000 km, pervažiuodami dalį Europos, ir atsipūsti galės tik Maroke. Po poilsio pirmoje stotelėje dalyviai leisis į kvapą gniaužiančią kelionę po vakarinę Afriką, kur jų lauks dar 5000 km nepažįstamais keliais. Ralio maršrutas Afrikoje drieksis per Maroką, Mauritaniją, Senegalą ir Gambiją.

Oficialus Budapeštas – Bamakas 2018 maršrutas

Etapai Data Startas ir Finišas KM
1 Sausio 12-15 Budapest – Nador 3 052 km
2 Sausio 16 Nador – Erg Chebbi 641 km
3 Sausio 17 Erg Chebbi – Tinghir 200 km
4 Sausio 18 Tinghir – Tadart 591 km
5 Sausio 19 Tadart – Lamsid 657 km
6 Sausio 20 Lamsid – Dakhla 426 km
7 Sausio 21 Dakhla – Guergueat 367 km
8 Sausio 22 Guergerat – B2 Beach 360 km
Guergerat – Atar 510 km
9 Sausio 23 B2 Beach – Nouakchott 150 km
Atar – Tidjikja 450 km
10 Sausio 24 Noaukchott – Lampsar 350 km
Tidjikja – Lampsar 562 km
11 Sausio 25 Lampsar – Kaye Boubou 376 km
12 Sausio 26 Kaye Boubou – Wassadou 286 km
13 Sausio 27 Wassadou – Janjanbureh 206 km
14 Sausio 28 Janjanbureh – Banjul 234 km
14 etapų 16 dienų Iš viso 7896 km

FB: www.facebook.com/ASistemosB2B

Oficialūs ralio 2018 video:
www.youtube.com/watch?v=pyBw1VH0k1o    //  www.youtube.com/watch?v=OogWe-X1W84

Renginio aprašymas: www.budapestbamako.org


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: