„Panevėžio keliai“ pradeda Grigiškių transporto mazgo pertvarkymo baigiamąjį etapą

Viena didžiausių Baltijos šalyse lietuviško kapitalo kelių ir geležinkelių projektavimo ir statybos bendrovių AB „Panevėžio keliai“ 2016 m. lapkričio 8 d. pasirašė rangos darbų sutartį dėl projekto „Transeuropinio tinklo kelio E85 (Vilnius–Kaunas–Klaipėda) rekonstravimas. Grigiškių transporto mazgo rekonstrukcija. III etapas“ darbų.

Projektą pagal jungtinės veiklos sutartį įgyvendins AB „Panevėžio keliai“ su partneriais. Darbai bus atliekami pagal užsakovų pateiktą techninį projektą.

Trečiasis darbų etapas apima valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda kelio ruožą nuo 16,26 iki 17,94 km. Magistralinis kelias A1 yra transeuropinio transporto koridoriaus IX-B dalis. Rekonstruojamas ruožas, kertantis Grigiškių gyvenvietę, pasižymi intensyviais automobilių, pėsčiųjų ir dviračių eismo srautais.

Pirmojo ir antrojo etapo darbai magistralės Vilnius-Kaunas-Klaipėda 13,30-19,60 km ruože jau įvykdyti: sustiprinta kelio danga ir kelkraščio konstrukcija kairėje ir dešinėje kelio pusėse, įrengtas viadukas, dalinai įrengtas pirmasis jungiamasis kelias ir visiškai pabaigti antras ir trečias jungiamieji keliai, taip pat įrengti pėsčiųjų ir dviračių takai, kurių bendras ilgis siekia 3,8 km.

Trečiojo etapo sutartyje numatyta baigti tiesti pirmąjį jungiamąjį kelią magistralės kairėje pusėje: ruožo ilgis siekia 1,136 km. Šis ruožas yra antrajame etape pradėto tiesti jungiamojo kelio atkarpos, kurios ilgis siekia 1,12 km, tęsinys. Dviejų eismo juostų jungiamojo kelio sankasos plotis sieks 12,5 metro. Asfaltbetonio angos plotis – 8-8,9 m, kelkraščių – 1,5 m. Kelio konstrukciją sudarys 4 cm storio viršutinis asfalto sluoksnis, 10 cm storio pagrindo sluoksnis, 20 cm storio skaldos sluoksnis ir 31 cm storio šalčiui atsparaus pagrindo sluoksnis. Abiejose jungiamojo kelio pusėse numatyta įrengti šaligatvius pėstiesiems, kurių plotis svyruos nuo 1,6 iki 2 m.

Trečiajame etape, kurį pradeda vykdyti „Panevėžio kelių“ bendrovė, bus rekonstruojama sankryža su valstybinės reikšmės rajoniniu keliu Nr. 4707 Grigiškės-Lentvaris-Dobrovolė. Eismo kokybei pagerinti suprojektuotas naujas dviejų eismo juostų tiltas per Vokės upės užtvanką Lentvario g. Naujojo tilto ilgis sieks 67 metrus, o plotis – 16,7 metro. Tiltas su Lentvario gatve bus sujungtas naujai suprojektuota gatvės atkarpa. Senasis tiltas bus paliktas pėsčiųjų eismui.

Projekto vykdymo metu bus rekonstruotos dvi požeminės pėsčiųjų perėjos, esančios 17,09 km ir 17,42 km. Pirmosios perėjos ilgis – beveik 57 metrai, plotis beveik 3 m, antrosios ilgis – 43 metrai, plotis – 4,25 m. Taip pat numatyta rekonstruoti autobusų stotelę su keleivių paviljonu.

Taip pat bus perkelti ir rekonstruoti elektros ir ryšių tinklai, magistralėje A1 bus naujais įrengta 2,2 km ilgio apšvietimo tinklų, o jungiamojo kelio atkarpoje bendras naujų apšvietimo tinklų ilgis sieks 2,4 km. Kelio sankasai stiprinti bus įrengta 1,5 km atraminių sienučių, o gyventojų gyvenimo kokybei pagerinti bus įrengta per 2 kilometrus triukšmą slopinančių sienučių. Bendras rekonstruojamų lietaus nuotekų tinklų ilgis – 867 m.

Užsakovas – Lietuvos automobilių kelių direkcija prie LR susisiekimo ministerijos. Projekto kaina – 10,49 mln. eurų. Darbai finansuojami ES ir Lietuvos Respublikos biudžeto lėšomis. Numatoma darbų pabaiga – 2017 metų rugsėjis. Apie eismo ribojimus šiame objekte informuosime papildomai.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: