Tado Kontauto nuotr.

Panevėžio universali arena pasipuošė oficialiu pavadinimu

Penktadienį uždarosios akcinės bendrovės „Reklamos galimybių centras” sumontavo naują iš toli matomą vos ne šimto kvadratinių metrų ploto Panevėžio universalios sporto arenos logotipą ir ilgus metus „Cido” vardas pakeistas į „Kalnapilio”.

Užsakymą atlikusios UAB „Reklamos galimybių centras” projekto vadovas Arminas Barzdenis logotipo gamybos ir montavimo kainos neatskleidė ir sakė, kad reklamos gamyba truko maždaug porą savaičių. Anot jo, tokių didelių užsakymų bendrovė dažnai negauna, tačiau jų pasitaiko. Pašnekovo teigimu, anksčiau įmonė gamino ir tik šiek tiek mažesnę arenos „Cido” reklamą.

A.Barzdenis sakė, kad ketvirtadienį ant arenos fasado buvo sumontuota logotipo laikančioji konstrukcija, o penktadienį per tris kartus vežama ir krano pagalba montuojama 91 kvadratinio metro ploto pati reklama. Logotipo ilgis siekia 12 metrų, o aukštis yra 6,4 metro. Logotipas sveria šiek tiek daugiau nei pusantros tonos.

Gintautas SUBAČIUS


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: