Panevėžyje verslą pradėjo nuo nulio – dabar vieninteliai tokie Baltijos jūros regione

Inovacijos statybose vyksta nuolat, bet daug kam gal bus keista išgirsti, kad Panevėžyje veikianti bendrovė pamažu užkariauja ne tik Baltijos šalių, bet ir Skandinavijos rinką siūlydama inovatyvias plienines dailylentes, kurias ypač pamėgo švedai ir norvegai.

Bendrovės „Euro Meta“ įkūrėjas ir vadovas Justas Narkevičius teigia, kad kuriant įmonę buvo net įsivaizduoti sunku, jog po penkiolikos metų jų produkcija naudosis ne tik lietuviai.

„Verslą pradėjome 2007-aisiais metais. Studijuojant pirmame bakalauro studijų kurse, norėjosi pradėti savo verslą. Tuo metu Lietuvoje buvo pats statybų bumas: žmonės statėsi tiek privačius namus, tiek atnaujino kaimo sodybas. Taigi gimė idėja pardavinėti plienines stogo dangas. Kaip ir visiems, pradžia nebuvo lengva, bet daug dėmesio skyrėme ne tiesiog prekybai, bet technologijoms ir klientų norams“, – sako J. Narkevičius.

„Euro Meta“ vadovas pasakoja, kad pirmaisiais veiklos metais bendrovė klientams siūlė vos kelis produktus – kelių tipų stogo dangas, skardos lankstinius, bet, bėgant laikui ir bendraujant su klientais, produktų daugėjo.

„Toks dalykas, kaip plieniniai tvorų gaminiai, atsirado labai netikėtai. Klientai pradėjo klausinėti, gal galime pagaminti tokias plienines tvoralentes, kad atrodytų kaip medinės. Pabandėme, klientams patiko ir taip gimė dar vienas produktas. Iš tiesų visų produktų, kuriuos šiandien turime, idėjas padiktavo mūsų klientai ir jų poreikiai“, – sako J. Narkevičius

Dailylenčių verslas – idėja, gimusi keliaujant po Skandinavijos šalis

Bendrovė „Euro Meta“ yra vienintelė Baltijos jūros regione, gaminanti plienines dailylentes.

„Plieninės dailylentės, kaip produktas, atsirado labai netikėtai. Lietuvoje pradėjome prekiauti medžio imitacijos dangomis ir daug klientų ėmė klausinėti, ar negalima jų kalti ant sienos vietoj pasenusios fasado dangos. Pabandėme sukurti kelis pavyzdžius ir taip gimė „Siding“ produktai – natūralios medienos imitacijos plieninės dailylentės“, – sako bendrovės „Euro Meta“ vadovas J. Narkevičius.

Anot J. Narkevičiaus, gaminant bet kokį produktą, labai svarbu ne tik dizainas, bet ir ilgaamžiškumas, ir praktiškumas. Šiuolaikinis žmogus ne tik moka gerai skaičiuoti pinigus, bet labiausiai už viską vertina savo laiką ir produktus, kuriems nereikia skirti ypatingo dėmesio.

„Kitas svarbus dalykas, kurį girdime iš klientų, yra noras, kad produktai būtų ilgaamžiai. Lietuviai jau ieško patvarių ir ekologiškų produktų, o plienas – puiki plastiko alternatyva. Plieninės dailylentės yra patvaresnės ir tarnauja daug ilgiau, nes pati medžiaga yra daug stipresnė. Kitas svarbus dalykas yra tai, kad plienas nesideformuoja, jį labai paprasta prižiūrėti, prireikus užtenka nuplauti, be to, jis atsparus mikroorganizmams ir pelėsiui. Skirtumų yra, bet reikia suprasti, kad plienas visada bus pranašesnis už plastiką ir medį. Mūsų produkcija labai atspari Baltijos regionui ir Skandinavijos šalims būdingiems dideliems temperatūros skirtumams“, – sako Justas.

„Tarp mūsų klientų yra daug įvairaus amžiaus žmonių, kurie statosi namus, ir jiems ypač svarbu, kad reikėtų kuo mažiau rūpintis namo išvaizda ir skirti laiko jos priežiūrai. Pranašumų yra labai daug“, – sako pašnekovas.

Klientui renkantis apdailos medžiagą rekonstruojamam fasadui svarbus kriterijus yra dangos svoris. Didelis plieninių dailylenčių „Siding“ pranašumas – mažas jų svoris, nes neapkraunamos kitos namo konstrukcijos. Ne visas apdailos medžiagas galima montuoti ant senų, naujam svoriui nepritaikytų pamatų. Plieninės dailylentės „Siding“ sveria tik apie 5 kg/m². Tai yra 2–3 kartus mažesnis svoris nei daugelio kitų populiariausių šiuolaikinių fasado apdailos medžiagų.

Bendrovė „Euro Meta“ šiuo metu gamina trijų tipų „Siding“ modelius – klasikinį (CLASSIC), modernų (MODERN) ir universalų (UNIVERSAL). Universalus profilis gali būti siauras arba platus, montuojamas vertikaliai arba horizontaliai.

„Skirtingi „Siding“ produktai atsirado dėl įvairių klientų skonių ir norų. Pradėjome nuo pirmojo – klasikinio – profilio, nes tokio profilio namų Lietuvoje ir Latvijoje ypač daug. Mūsų tikslas buvo sukurti klientų atpažįstamą, jiems artimą formą ir modelį. Be to, kaip jau minėjome anksčiau, tai svarbu ir dėl to, kad montuotojams nereikėtų papildomai galvoti, kaip šias dailylentes prikalti, todėl, kurdami pirmąjį savo produktą, atsižvelgėme tiek į vartotojų, tiek į montuotojų poreikius“, – sako J. Narkevičius.

„Bėgant laikui klientai pradėjo prašyti kitokių modelių, formų, tapo išrankesni, norėjo išsiskirti, montuoti dailylentes kita kryptimi nei įprasta, tad teko grįžti prie braižymo lentos ir galvoti apie naujus modelius. Taip gimė kiti mūsų „Siding“ produktai – „Modern“ ir „Universal“, – teigia J. Narkevičius.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: