Lietuvos naujienosVerslas

Paprasti, tačiau neprasti reklamos būdai

Turbūt galima drąsiai sakyti, kad šiais laikais parduoti prekės arba paslaugos be jokio reklamos – neįmanoma. Žinoma, labai varijuoja pasirenkamos reklamos galimybės nuo labai radikalių ir labai gigantiškų reklamos kampanija yra gana paprastų, kuriose tiesiog sakoma, kad X prekė – geriausias pasirinkimas.

Kadangi reklama aplink visus mus, natūralu, kad žmonės praėjo neigiamai į ją reaguoti, dažnai specialiai neperka tam tikrų prekių, kurių reklamos įkyriai jas siūlo įsigyti. Tokiu atveju populiaria alternatyva tampa paslėpta reklama, kuri yra tarsi nematoma, ji neerzina, tačiau puikiai veikia.

Tokių reklamos galimybių daug, pristatysime Jums kelis variantus.

  • Maišeliai su logotipu – viena populiariausių galimybių. Jie puikiai tinka prekiaujant labai skirtingomis prekėmis: nuo auskarų iki santechnikos priemonių. Svarbiausia, kd įteikdami maišelį su logo Jūs padėsite žmogui patogiau parsinešti prekę namo, vėliau jis gali būti naudojamas dar kartą, galiausiai, tokia reklama neerzina. Kokybiškas maišelis su logo – vienas geriausių nematomų, tačiau labai paveikių reklamos būdų.
  • Taip pat puikus būdas reklamuoti savo verslą yra per įvairias socialines akcijas. Jų metu Jūs padėsite žmonėms, gyvūnams, gamtai ir tuo pačiu sukursite teigiamą įvaizdį apie savo verslą. Šiais laikais, kai rinkoje to paties produkto pasiūla labai plati, dažnas renkasi prekybos vietą pagal įmonės vertybes.
  • Dar vienas puikus reklamos būdas, kurį Lietuvoje yra labai pamėgę politikai – kalendoriukai. Vienoje pusėje – metų kalendorius, o kitose – politiko šūkis, reklama, logo ir panašiai. Žinoma, labai svarbu palaikyti balansą, kad reklama netaptų pagrindiniu kalendoriaus akcentu. Palikite maketavimo darbus specialistams, kurie turi marketingo žinių, tad žino kaip įtiktini žmonėms.
  • Niekas nemėgsta per prievartą brukamos reklamos. Geriausia – kai ji ateina kartu su informacija. Pavyzdžiui, naudinga išleisti leidinį, kuriame žmogus gali rasti reikalingos informacijos. Puikus pasirinkimas – orientuotis pagal tam tikrą socialinę grupę. Pavyzdžiui – senyvo amžiaus žmonės, žvejai, kulinarai… Tokiu atveju jie nesąmoningai pamatys Jūsų įmonės logo ir tuo pačiu gaus naudingos informacijos, kurią pateiksite leidinyje.

Tai tik keli būdai, kurie gali padidinti Jūsų verslo matomumą bei reputaciją su minimaliomis išlaidomis ir sukuriant apie Jus teigiamą įspūdį.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!

Siūlome perskaityti

Panevėžio naujienos

Aukštaitijos naujienos

Komentarai

Lietuvos naujienos

Kultūros naujienos

Laisvalaikis

AINA TV

Istorijos puslapiai

Bendruomenės naujienos

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Back to top button
Close