Pažintis su kalbos šalimi -Vokietija (Bremenu)

Mes gyvename nuostabiame pasaulyje, pilname grožio, žavesio ir nuotykių.

Nuotykiai, kuriuos galime patirti, niekada nesibaigia,

jei mes jų ieškome su plačiai atmerktomis akimis.

Jawaharial Nehru.

Kelionių tikslas yra pagal tikrovę pertvarkyti vaizduotę ir vietoj galvojimo,

kaip dalykai galėtų atrodyti, pamatyti, kokie jie yra iš tiesų.

Samuel Johnson.

Grupė „Žemynos“ progimnazijos mokinių, kurie mokosi vokiečių kalbos, kartu su bendraamžiais iš K. Paltaroko gimnazijos, „Šaltinio“ ir „Vyturio“ progimnazijų birželio 4-8 d. vyko į Vokietiją.

Aplankėme Serengečio parką – 200 ha teritorijoje įsikūrusį pramogų parką ir  zoologijos sodą, kuriame gyvena apie 1500 gyvūnų. Parko autobusu leidomės į Serengečio safarį, kur gyvūnams sukurtos artimos jų gyvenimui laukinėje gamtoje sąlygos.

Susipažinome su Bremeno miestu, kuriame gyvena daugiau negu 500 tūkstančių gyventojų. Miestas garsėja ne tik Bremeno miesto muzikantų skulptūra, bet ir nepaprasto grožio šv. Petro katedra, rotuše, turgaus aikšte. Senamiestyje apžiūrėjome mažų XV–XVIII a. statytų namų Šnoro kvartalą, kuriame yra žaislų muziejus bei ištisus metus veikianti kalėdinė parduotuvė. Viena populiariausių lankytinų vietų mieste – 4000 kv. m. Universum mokslo muziejus. Jis suskirstytas į tris sektorius: technikos, žmonijos ir gamtos. Apie 250 interaktyvių eksponatų suteikia lankytojams galimybę pažinti mus, mūsų pasaulį bei visatą.  Turėjome puikią galimybę patys išbandyti visus interaktyvius eksponatus, įvairius fizikinius ir gamtos reiškinius pamatyti savo akimis iš labai arti.

Linksmiausiai dieną praleidome didžiausiame Šiaurės Vokietijoje Heidės pramogų ir atrakcionų parke. Kiekvienas čia surado įvairiausių pramogų, o didžiausio susidomėjimo sulaukė atrakcionai -jų čia yra daugiau nei 40.

Grįžome laimingi, patyrę daug nepamirštamų įspūdžių. Turėjome puikią galimybę pakalbėti vokiškai ir angliškai, išbandėme save, pasitikrinome, ko išmokome mokykloje ne tik užsienio kalbų, bet ir fizikos, biologijos pamokų metu. Gyvendami jaunimo nakvynės namuose, apie kuriuos skaitėme per vokiečių kalbos pamokas, įgijome naujų įgūdžių, vakarais po kelionių galėjome prasmingai  praleisti laiką laisvalaikio erdvėse. Smagu buvo keliauti su bendraamžiais iš kitų mokyklų – susiradome naujų draugų ir keliaudami prasmingai užbaigėme mokslo metus.

Panevėžio „Žemynos“ progimanazijos

vokiečių kalbos mokytoja A. Survilienė,

socialinė. pedagogė L. Bernadickaitė

AINA Facebook naujienos

Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!