Per karantiną panevėžiečiai raginami naudotis Registrų centro el. paslaugomis

Vyriausybės sprendimu įvestas karantinas ir dėl COVID-19 susidariusi situacija tampa nemažu iššūkiu klientus fiziškai aptarnaujančioms institucijoms ir įmonėms. Vis daugiau verslo ir viešojo sektoriaus savo klientus aptarnauja tik nuotoliniu būdu. Ne išimtis ir Registrų centras – nors klientai fiziškai aptarnaujami ir Panevėžio padalinyje, tačiau esant dabartinei situacijai panevėžiečiai raginami kuo daugiau paslaugų užsisakyti nuotoliniu būdu ir taip apriboti kontaktų skaičių su kitais asmenimis.

„Dėl su koronavirusu susijusios situacijos šiuo metu negalime turėti maksimalių pajėgumų aptarnauti klientus fiziškai – vis dažniau dalis darbuotojų yra priversti izoliuotis, prisideda ir įprastas ligų sezonas. Atsiprašome visų savo klientų, kuriems tenka ilgiau palaukti eilėje ar kuriems siūlome užsiregistruoti vizitui kitą dieną. Labai tikimės visų supratimo šiuo visai šaliai sudėtingu laikotarpiu. Siekiant suvaldyti šią situaciją ir rūpindamiesi savo klientų bei darbuotojų saugumu, raginame klientus kaip įmanoma daugiau reikalų susitvarkyti neišvykus iš namų pasinaudojant Registrų centro elektroninėmis paslaugomis“, – sako Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė.

Jos teigimu, Registrų centro savitarnos sistemoje galima ne tik užsisakyti įvairiuose registruose ar informacinėse sistemose esančių duomenų išrašus, tačiau ir įregistruoti naują įmonę ar organizaciją, registruoti juridinių asmenų duomenų pasikeitimus, sudaryti elektroninį įgaliojimą ar užsisakyti viešiesiems pirkimams reikalingą jungtinę pažymą.

Be to, pasinaudodami neatlygintinomis paslaugomis gyventojai gali pasitikrinti savo nekilnojamojo turto mokestinę ar vidutinę rinkos vertę, E. sveikatos sistemoje, prisijungę prie savo paskyros, gali sužinoti informaciją apie atliktą COVID-19 tyrimą ar kitus sistemoje esančią savo sveikatos informaciją.

Sustiprintos skambučių centro pajėgos

Anot D. Karaliūnienės, pavasarį per karantiną pastebimai išaugo į įmonės konsultantus telefonu ar internetu besikreipiančių klientų, todėl siekiant kuo geriau pasiruošti antrajai koronaviruso bangai buvo imtasi veiksmų plečiant konsultantų pajėgumus bei atnaujinant techninę įrangą.

„Pirmiausiai investavome į Konsultacijų centro įrangą, kuri leidžia operatyviai reaguoti į besikeičiantį klientų poreikį ir konsultantų komandą sukoncentruoti ties tomis temomis, kurios tuo metu yra aktualiausios, pavyzdžiui NT mokestinės vertės, nuomos sutarčių įregistravimas ar finansinių ataskaitų teikimas. Be to, nusprendėme sukurti papildomas 30 darbo vietų Utenoje ir ten išplėsti turimą konsultantų komandą. Didesnės specialistų pajėgos leis operatyviai reaguoti į klientų užklausas telefonu bei internetu“, – teigia Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorė.

Registrų centro Konsultacijų centro specialistai kiekvieną dieną atsako į maždaug 1,5 tūkst. skambučių, tačiau per pirmąjį karantiną (kovo-birželio) mėnesiais skambinančiųjų srautas atskiromis dienomis buvo išaugęs net iki 5 tūkst. skambučių per dieną. Nuo spalio pabaigos skambučių kiekis šoktelėjo iki 3 tūkst. per dieną.

„Išaugus telefonu besikreipiančių klientų skaičiui ne visuomet galime operatyviai atsiliepti į visus skambučius ir suteikti reikalingą pagalbą. Dėl to raginame klientus pasinaudoti interaktyvia Registrų centro konsultacijos sistema info.registrucentras.lt, kur klientai gali rasti atsakymus į daugelį jiems rūpimų klausimų, taip pat užduoti savo klausimą, į kurį stengiamės atsakyti kuo operatyviau“, – pataria D. Karaliūnienė.

Interaktyvioje konsultacijų sistemoje paieškoje įvedus dominančią temą, pavyzdžiui, kaip įregistruoti nebaigtą statybą ar gauti duomenų išrašą, sistema pateiks atsakymus ir naudingas nuorodas. Neradus atsakymo į rūpimą klausimą, sistemoje taip pat galima užduoti klausimą Registrų centro konsultantui.

Vizitas – tik neatidėliotinais atvejais ir laikantis visų saugumo reikalavimų

Registrų centro klientams į fizines klientų aptarnavimo vietas patariama atvykti tik itin svarbiais ir neatidėliotinais atvejais, kai paslaugos neteikiamos elektroniniu būdu. Siekiant sutaupyti laiko klientai raginami vizitui į Registrų centro padalinį registruotis iš anksto.

Klientų prašoma į padalinius atvykti laikantis visų rekomendacijų dėl COVID-19 viruso prevencijos: atvykti vieniems, dėvėti apsauginę kaukę, atsiskaitymams nenaudoti grynųjų pinigų. Vadovaujantis visais saugumo reikalavimais, Registrų centro klientų aptarnavimo padalinių patalpos visoje Lietuvoje yra reguliariai valomos, tarp klientų ir darbuotojų išlaikomas atstumas, patalpose įrengtos rankų dezinfekavimo priemonės.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: