Po tris mėnesius trukusio atnaujinimo Panevėžyje atidaryta didesnė „Maxima“ parduotuvė

Šiandien, po tris mėnesius trukusios rekonstrukcijos, Panevėžyje atidaryta pirmoji iš 2 šiemet atnaujinti suplanuotų „Maxima“ parduotuvių. Atnaujinta „Maxima X“ formato parduotuvė nuo šiol dar geriau pritaikyta patogiai ir greitai apsipirkti, įsigyti būtinų kasdienių maisto ir namų apyvokos prekių. Į šios parduotuvės atnaujinimą Panevėžyje bendrovė „Maxima LT“ investavo beveik 270 tūkst. eurų.

„Šis ruduo – mums intensyvus plėtros metas, tiek kiekybine, tiek kokybine prasme, kurį toliau tęsiame Panevėžyje. Nors tai mažiausio formato mūsų tinklo parduotuvė, ją atnaujindami daug dėmesio skyrėme kasdieniams pirkėjų poreikiams. Siekėme, kad atnaujinta parduotuvė leistų dar patogiau rasti kokybiškas kasdienes prekes už gerą kainą, greitai ir lengvai apsipirkti bet kuriuo dienos metu“, – sakė bendrovės „Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.

Baigus atnaujinimo darbus parduotuvės plotas padidėjo beveik 40 kv. m ir šiuo metu siekia 210 kv. m. Pirkėjų patogumui joje įrengtos gausesnės šviežių produktų lentynos ir vitrinos, siūlomas didesnis „Meistro kokybės“ gaminių asortimentams ieškantiems jau paruošto maisto.

Siekiant užtikrinti dar patogesnį apsipirkimą, atnaujintoje parduotuvėje pritaikytas ir naujas prekybos salės suplanavimas, leidžiantis suvienodinti prekių išdėstymą to paties formato parduotuvėse. Tai padės pirkėjams dar lengviau orientuotis parduotuvėje ir lengviau rasti reikalingas prekes.

2016 m. bendrovė „Maxima LT“ įgyvendina didžiausius per pastarąjį dešimtmetį plėtros planus. Nuo metų pradžios bendrovė atidarė 5 naujas ir 5 atnaujintas parduotuves. Aktyviausias tinklo plėtros etapas planuojamas šį rudenį – iki metų pabaigos planuojama atidaryti dar 11 atnaujintų ir 5 naujas „Maxima“ parduotuves, taip pat naują administracijos biurą. Planuojama, kad plėtrai skirtos investicijos šiemet sieks iš viso 34 mln. eurų.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 237 „Maxima“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų. Lietuvos vartotojų nuomone, geriausias kokybės pavyzdys ir simbolis vertinant Lietuvos rinkoje siūlomus produktus bei paslaugas – prekybos tinklas „Maxima“. Tai parodė šiemet nepriklausomos Šveicarijos tyrimų bendrovės „International Certification Association“ (ICERTIAS) atliktas rinkos tyrimas „QUDAL – QUality meDAL“.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: